Suosittele puhelinmallia (Android vai Windows phone?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buyer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Buyer

Vieras
Uutta puhelinta suunnittelen ja kokemuksia kaipaisin.
Aiemmin olen pysytellyt Nokian puhelimissa mutta nyt, kun se firma taitaa pian suomen tomut ravistella lahkeistaan ei se Nokian ostaminen ole enää välttämätöntä.

Haluaisin kuulla suosituksia:
-Lumia (esim 800 tai 900)
- Samsung (S2 tai S3 tai Galaxy Note)
- IPhone?

Välttämättä en halua hirveitä summia laittaa puhelimeen mutta, kun arvon sen välillä hankkiakko tablettitietokone vai parempi puhelin, jolla surffata niin jonkinlainen panostus puhelimeen saattaa kuitenkin olla mahdollinen.

Nykyinen puhelin on Nokian C7. Paremmalla näytöllä ja käyttöominaisuuksilla varustettua puhelinta etsin.

Suosituksia siis! Kiitos :)

Kiitos vastauksesta :)
Katselin vain juuri tullutta gigantin mainosta, että Lumia 800 ja Lumia 900 hintaero olisi noin 50e. Sen nyt melkeen kärsii, jos vaan raaskis lopulta ostaa.
Hirveesti vaan epäilyttää, että tarvitseeko sellaista nyt hankkia vai onko touhotukseni ihan turhaa kerskakulutustyyppistä toimintaa, jossa ei ole mitään järkeä...
Vanhallakin puhelimella pärjää... mutta kun minä niin haluaisin...

Arvoin saman asian kanssa, ja mulla oli ipad kokeilussakin. En ihastunut tablettiin, mutta hankin lumia 800:n. Tällä selaa todella näppärästi. Olen ollut tyytyväinen! Ei sitä tablettia tulis kuitenkaan pidettyä joka paikassa mukana, mutta lumian kanssa on aina netti niin näppärästi käden ulottuvilla. :)

[QUOTE="Omppu";27587261]Älkää nyt hölmöilkö! Ei kukaan voi harkita tosissaan muita puhelimia kuin iPhoneja![/QUOTE]

Älykkäät ihmiset voivat ja todellakin valitsevat jotain muuta kuin keisarin uudet vaatteet.

[QUOTE="Omppu";27587261]Älkää nyt hölmöilkö! Ei kukaan voi harkita tosissaan muita puhelimia kuin iPhoneja![/QUOTE]
Paskin puhelin mitä mulla on koskaan ollut. Apple on jäänyt jo kehityksestä jälkeen. Tämän hetken parhain puhelin on nokia 920, tokana samsung s3

Mä ostin Huawein Honor 90340148149(joku numerosarja..)
Maksoi 250e Gigantista ja on käytännössä ihan sama kuin Samsung Galaxy. Hinta-laatusuhde on loistava. Voin suositella jos kelepaa.

Yhteistyössä