Suosittele sisustuslehteä!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Millaisia sisustuslehtiä te ihmiset tilaatte ja/tai luette? Suositelkaa!

Mulle on tullut vaihtelevasti Avotakka ja Deko, mutta nyt olen totaalisen kyllästynyt niiden yksiarvoisuuteen. 'Tyylikäs' tarkoittaa molemmissa lehdissä tasan yhdenlaista kotia, ja suunnilleen kaikki esiteltävät asunnot ovat joidenkin miljoonaperijöiden luksuslukaaleja. Toki ihan hienoja sellaisia, mutta minusta liian samanlaisia.

Haluaisin nähdä persoonallisia koteja, myös sellaisia, jotka eivät ole ns. suuren yleisön mieleen. Tietysti lehtien pitää myydä, ja siksi valitaan turvallisia kohteita esiteltäväksi, mutta voi ihme, miten tylsää sellaisista on lukea lehti toisensa jälkeen...

Mä tykkään ruotsalaisista sisutuslehdistä. Mies tuo niitä aina töistä mulle kun muistaa. Niissä on vähän edellämenevämpää sisustusta mun mielestä.
Lehdet vaihtelee mitä mulle tuodaan,olen miehen ohjeistanut että jos kannessa on kuva huonekalusta tai talosta niin ok jos alaston nainen niin en tarvi.

Family Living on paras lehti! Ruotsalainen (ja ruotsinkielinen) sisustuslehti joka on keskittynyt lapsiperheiden persoonallisiin sisustusratkaisuihin. Ei pelkkiä lastenhuoneita vaan kokonaisia koteja.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Family Living on paras lehti! Ruotsalainen (ja ruotsinkielinen) sisustuslehti joka on keskittynyt lapsiperheiden persoonallisiin sisustusratkaisuihin. Ei pelkkiä lastenhuoneita vaan kokonaisia koteja.

Näyttää ja kuulostaa kivalta. Myydääks tätä irtonumeroina Suomessa?
Jos oikein lehden nettisivuilta ymmärsin niin tilaus ei onnistu kuin Ruotsiin (ainakaan se etusivulla oleva tarjous johon sai lahjankin kaupan päälle)

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Jos oikein lehden nettisivuilta ymmärsin niin tilaus ei onnistu kuin Ruotsiin (ainakaan se etusivulla oleva tarjous johon sai lahjankin kaupan päälle)

Onnistuuu tilaus suomeenkin, tilaan itsekin, esim. täältä: http://www.lehtiapaja.fi/Ulkomaiset/Family+Living/?category=7

Irtonumeroita saa ainakin isoimmista Prismoista ja Akateemisesta kirjakaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Onnistuuu tilaus suomeenkin, tilaan itsekin, esim. täältä: http://www.lehtiapaja.fi/Ulkomaiset/Family+Living/?category=7

Irtonumeroita saa ainakin isoimmista Prismoista ja Akateemisesta kirjakaupasta.

Kiitsa =)
Tilaus tehty ja maksettu, eikun odottelemaan lukemista :D

Pitääpäs tutustua tähän ainakin. KIITOS vinkistä :)!

Yhteistyössä