Suosittele viikonloppu lomakohdetta Euroopassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkailija jantunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkailija jantunen

Vieras
Olisiko kenelläkään suositella mukavaa vkl lomakohdetta jossakin Euroopan kaupungissa syksylle? Kyseessä siis avioparin rentoutumis- ja nautiskelumatka, sekä synttäreiden viettämistä samalla. :)

Kerro mikä kaupunki ja miksi suosittelet sitä? Onko joku tietty hotelli mitä kehuisit siellä? Ja laittakaa ihmeessä linkkejä sivuille missä olisi halpoja matkoja tarjolla? Kun kuitenkin suhteellisen edullinen matka pitäisi löytää, eikä niin että matka jo maksaa yli tuhatta euroa reippaasti.

Itse olin Wienissä ja nautin suunnattomasti. Varasin matkan S-matkojen kautta, 3 yötä hotellissa + lennot maksoivat noin 350 euroa yhdeltä hengeltä. Sehän riippuu siitä, että mitä nautintona pitää, itse kävin konserteissa, museoissa yms. Kauniita maisemia, palatseja sun muita. Ihania kahviloita.

Wien tosiaan on todella kiva ja siellä on usein pitkälle syksyä kivan lämmintä.
konserttien ja museoiden lisäksi siellä ovat ihmiset ystävällisiä ja välittömiä.
Myös Barcelonassa riittää nähtävää monen reissun verran.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Suositelkaa hei samalla edullisia paikkoja netissä mistä kannattaa varailla matkaa? :) Linkkiä kehiin.

me yleensä lennetään Ryanairilla ja sitten otetaan auto alle ja majoitutaan sitten illan tulle jonnekin, ei etukäteisvarauksia, kenties ekaksi yöksi suht läheltä kenttää, jos lento iltasella. Mukava leikkiä seikkailemista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Prahaan olen katsellutkin tässä, mutta sinne ainakin moni matka näyttää olevan aika huikeissa hinnoissa. Kertokaas mitä kautta olen matkanne ottaneet?

Laita google hakuun halpoja lentoja. Tulee mm ebookers yms. Sieltä sitten haeskelet lento + hotelli. Ovat paljon halvempia kuin valmiit pakettimatkat.

Yhteistyössä