Suostuisitteko olemaan neljänä peräkkäisenä jouluaattona töissä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä kattoin mun työvuorovihkostani, että olen ollut kolmena peräkkäisenä jouluaattoiltana töissä. Kyse siis baarista.

Mun ja likan jouluaaton viettoon se ei ole vaikuttanut mitenkään. Likka on mulla sen edellisen yön, aattopäivän ja alkuillasta menee isälleen. Näin kumpikin saa olla likan kanssa aattoillan.

Nyt olen taas merkannut itteni töihin aatoksi ja mietin, että mitä muutakaan mä tekisin aattona. Ehkä sitä ottais mielummin vapaana uuden vuoden aaton jos vain mahdollista. Mutta mitäpä sitä jouluaattona yksin tekisi kotona?

ei kiitos..mä olen joulu ihminen henkeen ja vereen ja erityisesti se jouluaattoilta on mulle tärkeä.joulupäivänä sit jo voisinkin mennä!
Tänä vuonna varmaan olen vapaalla mutta kyllä se mullekin iskee työvuoro aatoksi ennemmin tai myöhemmin! ellei sitten löydy innokaista keikkalaisia tekemään!

No jos ja kun töissä ei tarvis koko päivää olla, niin miksipä en. En oo mitenkään jouluihmisiä, kai. Ehtiipä sitä joulua viettää, vaikka töitä olisi. Ens joulun olen töissä.

Meillä vuoroteltiin ja tietysti halukaat saivat tehdä, mutta jos jouduttiin määräämään niin katsottiin kuka oli ollut edellisenä vuonna vapaalla.
Sikäli mikäli oikein ymmärsin lukemani sinua ei häiritse työvuoro jouluna niin mikäs siinä sitten ja eikös silloin saa tuplapalkankin.

omalla työajallani kyllä. Olen tarjoutunut joskus vapaaehtoisesti kun on ollut ihanaa tulla valmiiseen jouluu, kuusi koristeltuna ja kinkuntuoksu ovella vastassa (tai itseasiassa kinkku tuoksuu jo aamulla kun mies sen aatonvastaisena yönä paistaa, mutta pala kinkkua leivälle kahvin kera kun töistä tulen ja sitten vähitellen ne viimeiset jutut yhdessä eli ruokaa uuniin lämpeämään ja potut kiehumaan)

Uusimmat

Yhteistyössä