Super arka 3-v ylitti itsensä hammaslääkärissä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cycadeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cycadeen

Vieras
Pojalla on lääkärikammo, eikä arkuus auta asiaa..
Tänään oli hammalääkäri, jota odotin kauhulla. Odotushuoneessa itkua tuhersi, kun hoitaja pyysi huoneeseen. Kun hammalääkäri tuli paikalle, niin jätkä anto kättä päivää, kerto kysyttäessä ikänsä ja avas suun auki lääkärin käskiessä. Eikä itkenyt yhtään. Olin ihan hoomoilasena! Sanoin olevani tosi iloinen ja ylpeä, että poika niin reippaasti kävi hammaslääkärissä. :heart:
 

Yhteistyössä