Hae Anna.fi-sivustolta

Super-turvonneet silmät

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Mistä apu?, 03.04.2006.

1. kuivat silmät Vierailija

Mulla on kuivat silmät, muttei kuitenkaan mitenkään sairaalloisen kuivat. Joskus vain haittaavat enemmän. Esim. piilolinssejä saan yleensä käyttää, mutta aina en voi ainakaan kauaa ja merkki on valittava oikein. Em. silätipoista voin sanoa, että ne kostuttavat silmää sen hetken, kun leivävät siihen. Niin kauan niiden tuoma helpotus kestää minulla eli noin minuutin. Ja voin sanoa kokeilleeneeni kymmeniä silmätippoja reseptillä ja ilman. Ihan turhaa tavaraa ainakin minulla.

2. Yllättynyt Vierailija

Hei!

Itse kärsin tänä aamuna ja vielä hetki sitten turvonneista silmä pusseista, Johtuneet siitä että olin eilen juhlimassa.

Kun heräsin oli kauhuissani silmäni näyttivät jättimäisiltä pähkinöiltä ja avasin tämän palstan ja nappasin muutaman idean joita kokeilin.
    Menin suihkuun jossa läträsin suht. kuuman veden kanssa ja hieroin silmiäni. Kun katsoin peiliin suihkun jälkeen oli hyvin tyytyväinen ongelma oli huomattavasti pienentynyt.

Nyt kehtaa lähteä Avomieheni ja hänen äitinsä kanssa syömään..

KIITOS :)

3. Silmälääkäri sanoi minulle, ettei kostuttavista silmätipoista ole minkäänlaista hyötyä. Silmiä räpytellessä neste poistuu nopeasti. Eikä kukaan laita niitä minuutin välein. Minulla illan juhliminen näkyy monta päivää yläluomen turvotuksena. Alkoholi ei käy lainkaan, se on pahin turvottaja.

4. bolotina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Silmänympärysseerumi tummille, turvonneille ja väsyneille silmänalusille - https://shytobuy.fi Hyvä tuоte. Toimii nopeasti ja tehokkааsti.

Last edited: 29.08.2019

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri