Hae Anna.fi-sivustolta

Supersaver

Viestiketju osiossa 'Yleistä matkailusta' , käynnistäjänä Jenkkeihin, 24.02.2010.

1. Jenkkeihin Vierailija

Onko kokemusta Supersaveristä? Olemme varaamassa matkaa Jenkkeihin kesäksi ja nyt olisi kiva kuulla kokemuksianne Supersaverin toiminnasta? Oletteko olleet tyytyväsiä heidän kauttaan ostettuihin matkoihin?

2. leeena Vierailija

Olen käyttänyt Supersaveria kahdesti viime vuonna, Rooman ja Lontoon lentoihin. Hotellia en ole heidän kauttaan varannut, koska valikoima on laajempi ja parempi monilla välitysfirmoilla. Supersaverin kautta sain kuitenkin esim. Finnairin lennot halvemmalla kuin Finnairilta suoraan ostamalla. En tosin mitenkään erikoisesti suosi kotimaista lentoyhtiötä, mutta viime keväänä Roomaan sen lennot olivat kaikkein edullisimmat hinnaltaan, samoin oli tilanne kesän Lontoon-matkan suhteen. Ihan tyytyväinen olen kaikin puolin ollut Supersaverin palveluun.

3. Pauli Vierailija

Viime vuonna Munchen, Lontoo, Bilboa, Nizza ja Pariisi. Olen käyttänyt jo yli kolme vuotta ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Travellink on toinen, mutta hinnoissa ei ole kuin korkeintaan 10€ eroja suuntaan tai toiseen.

Hotelleissa sama lista booking.com kautta.

4. Supersaver ei näemmä tee lippuihin MITÄÄN muutoksia, jos tulee ongelmia. On siis todella suuri riski varata liput Supersaverilta. Todella suuri vaara menettää rahansa. Huijarifirma.

5. kurjaa mutta totta Vierailija

Jos on kyse lentolipuista, niin useimmat firmat ei edes pysty tekemään mitään muutoksia lippuihin johtuen lentoyhtiöiden säännöistä. Ei nimenmuutoksia, ei päivämäärän muutoksia jne jne. Se ei siis ole yksin Supersaverin ongelma vaan kaikkien muidenkin matkatoimistojen / nettivaraamoiden / yksityisten ihmisten.

6. Pauli Vierailija

Voit ottaa n. 10€ vakuutuksen jos lentosi peruuntuu. Toi huijarijuttu on niin isoa p--tä että...

Ehdot ovat samat kaikissa firmoissa jos haluat lennot halvalla. Jos haluat flex liput niin maksat niistä myös 3-5 kertaisen hinnan.

Olen tilannut edelleen viimeinen vuosi, Lissabon, Lontoo, Valencia, Barcelona, Dusselldorf lennot Supersaverista ja mitään ongelmia ei ole ollut.

7. HJM Vierailija

Hakekaa lennot halvatlennot.fi sivuilta, niin saatte supersaverinkin lennot halvemmalla kuin sieltä suoraan.

8. SanniH Vierailija

Meillä on varattuna Air Berlinin lennot Supersaverin kautta. Air Berlin peruutti yhden lennoistamme ja meille ehdotettiin vaihtoehtoista reittiä. Emme olleet ehdotukseen tyytyväisiä ja otimme yhteyttä Supersaveriin. He selvittelelivät meille vaihtoehtoja ja saimmekin meille paremmin sopivat lennot. Moitin Supersaverista epäselviä verkkosivuja. Sieltä oli tosi hankala löytää yhteystietoja, mutta sen jälkeen palvelu oli erinomaista.

9. Aivan samaa mieltä! Ei onnistunut rahojen palautus, vaikka lipuissa oli peruutusehdot! Älä todellakaan varaa lentoja heiltä. Sama asia kuin heittäisit rahasi tuuleen... valitettavasti!

10. PV Vierailija

Mitä mahdat tarkoittaa sillä, että lipussa on peruutusehdot? Kaikissa lentolipuissahan on peruutusehdot! Valitettavasti yleensä nuo LENTOYHTIÖIDEN määrittelemät peruutusehdot, etenkin edullisissa lipuissa on niin tiukat, ettei niistä sallita takaisinmaksua. Siinä ei Supersaverilla, tai muillakaan matkatoimistoilla tai lippujen välittäjillä ole mitään sanomista. Ota asioista selvää ennen kuin ryhdyt huutelemaan.

11. Mollukkapullukka Vierailija

Viime aikoina oon ostanut pelkästään SS:lta kaikki lennot ja lento+hotellipaketit. Kaikki on toiminut kuten pitääkin, ja SS:lta saa ihan hyvin bonuksiakin.

12. Luomuteurastaja Vierailija

Lennot Supersaverin kautta ok,
    hotelli 115€, ja ihan helvetillisessä kunnossa.
    Ei kärsinyt viettää kuin kaksi tuntia, jonka jälkeen
    varaus oli pakko peruuttaa.

Näin jälkikäteen kun sai peräti 15€ takasin hotellimaksusta,
    kun hotelli palauttaa vain 70% ja Supersaver ottaa
    "normaaleja" peruutuskuluja 65€ itselleen.

En ehkä siis varaisi hotellia heidän kauttaan.

13. Tomnto Vierailija

En suosittele yhtiön käyttämistä, itselleni osui Spanairin konkurssi ja rahat meni kuin kankkulan kaivoon. Ei auta matkavakuutukset. En saanut Supersaverilta mitään ohjeita miten toimia. Eivät siis ottaneet edes yhteyttä konkurssinkaan jälkeen! Kun otin itse yhteyttä vastaus oli " seuraa tiedoitusvälineitä". Eli välttäkää.

14. Vee2 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Supersaver Rules.
    Melkein kaikki liput tilannu sen kautta ja melkein aina halvempaa
    kuin lentoyhtiöltä suoraan.
    Pelittää todella hyvin. Jos haluat vaihtaa lentoaikoja ei ole lentoyhtiön
    vika eikä Supersaverin vika että varaa lennot väärin tai lennot ei sovi.
    Supersaverin tarkotus on myydä edullisesti ja paljon, lippuja joiden
    lentoaikaa ei voi muuttaa kuin ottamalla siihen vakuutus...
    Superilla on selkeä varausjärjestelmä.

Ainoo miinus noissa varauskoneissa on, että kun haluisi lähteä
    jonnekin halvalla, pitää tietää minne lähtee, ja mistä.
    Joskus vois lähtee ihan uuteen outoon paikkaan ihan ex tempore,
    mutta sitä ei noi hakukoneet salli. Muntiätääkseni...

15. hellu Vierailija

Olen käyttänyt Supersaveria jo vuodesta 05 ja olen tosi tyytyväinen. kannattaa varata paketti, sillä muutama euro ei enää vaikuta laskun loppusummaan. olen myös käyttänyt "norm." matkatoimistoja ja ebookersia. Koskaan ei ole ollut mitään hankaluuksia. ota kaikki varaukset valokuvineen talteen, jotta voit vedota siihen mitä olet maksanut, jos tulee jotain ongelmia. Olen varannut matkoja Japaniin, Kiinaan, Turkkiin, Israeliin ym. eikä koskaan ole ole mitään valittamista. Suosittelen.

16. Väinöja Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen itse tyytyväinen supersaversiin. Olen sieltä muutamankerran ostanut lentoja. Ei ole tullut mitään ongelmia :) Meinasin kesäksi taas varata matkan ulkomaille. Tekee hyvää päästä taas katsomaan uusia maisemia ja vähälksi aikaa pois töistä Tilitoimisto - Tmi Niemel Laskentatoimisto. Teen vaativaa hommaa, niin tarvii avojenkin saada vähän lepoa :) Meinattiin Kroatinaan varata matka. Tonne Dubrovikkiin. Olen kuullut että se on ihana paikka :)

17. Matkapekka Vierailija

Ostettiin lennot ja hotelli Supersaverilta, mutta kuinka ollakaan: paluulentoa ei lähtöpäivänä löytynytkään. Edes lentoyhtiö etsimällä ei löytänyt meidän paluulentoa. Pakkohan se oli itse ostaa, että pääsee kotiin. Matkan hintaan 500 euroa lisää + extra hotelli + taksit. Supersaver pesee hienosti kätensä ilmoittamalla olevansa vain välittäjä. Hoitakaa itse. Minä taas olen sitä mieltä, että ostin heiltä tuotteen, joka ei ollutkaan se mistä maksoin. Missä "välittäjän" vastuu? Laskutus kyllä pelaa. Ehdottomasti viimeinen kerta tällä välittäjällä.

18. calmisto Vierailija

Hyvä palvelu. Itse varannut useita lentoja ja SS osaa etsiä hyvin edullisimman puljun lennot. Kannattaa lentoa varatessa kokeeksi klikkailla päiviä eteen tai taaksepäin, sillä hinta saattaa ylättävästi muuttua, esim maanantain lento voi olla huomattavasti halvempi kuin sunnuntain jne.

19. reissaajaksi Vierailija

Itse yleensä buukkaan lennot SuperSaverin kautta, enkä ole koskaan kokenut ongelmia itse lentojen käyttämisen kanssa. Pieni miinus luottokorttimaksujen kuluista, muuten pelkkää positiivista.

Nyt olen huomannut SuperSaver: Ansaitse jopa 6,00 ? bonusta | Ostohyvitys.fi jolloin jokaisesta varauksesta on saanut vielä vitosen bonustakin.

20. kuluttaja Vierailija

Jos haluat säästää hermojasi, kannattaa välttää asiointia supersaverin (Oy SRG Finland Ab) kanssa. Sähköposteihin ei vastata eikä puhelimeen ole kukaan kertaakaan vastanut. Onkohan supersaver mennyt konkurssiin?

21. Milla Vierailija

Varasin Supersavesin kautta matkan. Jouduin perumaan sen työasioiden takia parin päivän päästä. Matkaa ei oltu vielä maksettu ja nettisivuilla sanotaan, että varaus on sitova kun matka on maksettu. Sitten alkoi tulla uhkauksia ja perintäkirjeitä. Eli varaus on heidän mielestään sitova, vaikka matkaa ei ole maksettu. Toisin kun heidän matkaehdoissaan sanotaan. Rikosilmoitusta tässä juuri harkitsen.

22. juoppo betti Vierailija

Tämä on näitä palstahäirikön kehittelemiä parjausketjuja. Tulee niin paksua juttua että ei ,ei pelaa todellisuudessa.
    On normaaliin palkatun palstantäyttäjän tavoin levittänyt samat jutut muuallekin. Eli Allersin hallinnoimille(verkkopalvelu)sivustoille.

23. Sinde Vierailija

Myös minulla on ollut ongelmia Supersaversin kanssa. Varasimme matkan ja jostain syystä varaus tallentui tuplana. Ensimmäinen varaus ei näkynyt. Maksoimme siis ainoastaan toisen matkan ja hetken kuluttua tuli lasku myös toisesta. Siinä sai tapella pitkään, ennen kuin asia saatiin päätökseen. Ehkä kaikki sujuu hyvin, jos mitään pienintäkään ongelmaa ei tule, mutta itsekin olen jatkossa tilannut matkani muualta. joko suoraan lentoyhtiöltä tai matkatoimistosta, eikä mitään ongelmia ole ollut.

24. näppärä Vierailija

Älä syyllistä yhtiötä virheestä joka on oma näppäilyvirhe. Tai verkkopalvelun värkkien sekoilu.

Monet yhtiöt on hölmöyttään ulkoistaneet toimintojaan verkkopalvelupajoille. Niillä ei mitään vastuuta ja haukut menee muualle. Esimerkkejä on 7 lehdestä, Plus-tv, sekä kirjakerhosta

25. raivostunut Vierailija

En suosittele kenellekään kyseistä yhtiötä!! Palvelu on todella amatöörimäistä ja hidasta, mistään asioista ei informoida kunnolla ja kun tulee ongelmia niin halleluja, kaikki on sekaisin, mistään et tiedä mitään vaikka lähtöön on pari päivää, ei ole edes ajantasaista matkalippua. Olen työni puolesta lentänyt satoja kertoja ja varannut satoja lentoja, enkä olee koskaan törmännyt näin epäammattimaiseen toimintaan. Jatkossa maksan mielummin enemmän lennoista ennemmin kuin asioin kyseisen yhtiön kanssa!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri