Supistelee, kihelmöi, vkoja 26, Ei prkl!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Viime yönä supisteli muutaman kerran aika kipeästi. Supistukset tai mitä lie olivatkaan tuntuivat selässä ja lantioilla silleen jännästi kihelmöiden. Päivän mittaan maha kovettunu useaan kertaan ja samaa kihelmöintiäkin ollu. Aivan kuin kipu olis jossain munasarjoissakin... Voisiko olla jokin tulehdus?
Kokemuksia!?

Onko normaalia vielä tässä vaiheessa?
Ei vissiin auta ku soittaa synnärille jos nää jatkuu.
Pelotta hiukan!

Sinuna kyllä soittasin!!! Ite ainaki olin kärppänä soittamas vähintään terkkarille ja voithan sit soittaa synnärille jollekki päivystävälle :) Kannattaa noi tarkastaa varsinkin kun raskaus tossa vaiheessa ! Tsemppiä sulle päivään!

mulla on ollut aina jo noilla viikoilla kipeitäkin supistuksia, niitä tuli ihan levossakin. vauvat ovat kuitenkin syntyneet lasketunajan lähellä =) soita kuitenkin neuvolaan jos huolestuttaa

Soita synnärille/neuvolaan tai mene suoraan käymään näytillä synnärillä. Ihan oikeasti noista supistusten vaikutuksista ei voi tietää kuin katsomalla tilanne, vaikka useimmiten ne eivät aiheuttane muutoksia. Ite jouduin rv31 vuodelepoon sairaalaan supistusten vuoksi.

ootko töissä? jos oot ja tulee nuita kipeitä supistuksia, ni kiireenvilkkaa tarkistuksille ja saikulle! Ota eka terkkariin yhteytä, koska yleensä haluavat äippäpkl lähetteen näin virka-aikana

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mulla on ollut aina jo noilla viikoilla kipeitäkin supistuksia, niitä tuli ihan levossakin. vauvat ovat kuitenkin syntyneet lasketunajan lähellä =) soita kuitenkin neuvolaan jos huolestuttaa

sama täällä.

Yhteistyössä