Supistuksen jälkeen selkäsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jag
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jag

Vieras
Onko kellään jäänyt supistuksen jälkeen selkää särkemään? Mulla on pari viikkoa laskettuun aikaan ja kipeiden supistusten päälle on jääny selkää särkemään. Sentin olin lääkärin mukaan auki ja synnytystä odottaa minä hekenä hyvänsä... silti pitkä selkäsärky ihmetyttää.

No mulla oli siis synnytyssupistuksien jälkeen selkä aivan helv kipeä koko ajan... Ennakoivista en osaa sanoa mitään, kun niitä ei ollut, mutta selkäkipu ja supparit kuului mulla samaan pakettiin. Varmaan lähet kohta vauvaa hakemaan...? :D

Voi olla synnytys lähestymässä ihan tosissaan. Minulla meni ensin vedet ja sitten alkoi sattua alaselkään, josta kipu levisi reisiin. Sellaista tosi pahaa menkkakipua, joka hellittänyt ennen synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka kova sun selkäsärky oli?

mä vastaan kanssa, eli siis oikeesti kipeä. Sillain et ei oikeen ollu hyvä istua suppareiden välissä. Selkäkipu oli aluks pahempi kuin ne supparit, mutta tasottu sitten kun synnystys kunnolla pääs vauhtiin ;)

Mulla supistuksia tullut 5 h putkeen jonka jälkeen lopahti ihan kokonaan. Voiko ne olla vain avaavia? :o Nyt iski vain kamala selkäsrky supistusten päälle ja panadolista ei edes apua :(

Olis paljon helpompaa kun tietäis mitä alakerrassa tapahtuu! Nyt vaan pitää arvailla onko tää nyt supistusta vai ei... sattuu, mutta on outoa kun ei mahassa tunnu enää mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja heips:
AP! Lohdutuksena voin sanoa, että kyllä sä huomaat alitajuntaisesti sitten kun OIKEESTI pitää lähteä. Voimia! Odottavan aika on p-i-t-k-ä!

Todella!Ainakin kun supistaa eikä osaa olla ollenkaan varma että onko nämä nyt niitä...

Mitä vielä voisin kannustukseksi sanoa...???? Mä lähdin sairaalaan kun kotona tuli sellanen olo, ettei enää voinut kivuilta olla. (1 turha käynti ja toisella kerralla sitten pääsin sisään...) Kuiteskin ekalla turhalla käynnillä oli 5 tuntia tarkkailussa...aamulla pääsin kotiin ja sitten olinkin taas illalla jo tositoimissa! :). Rentoudu, lepää jos vain pystyt...vauvakin saa rauhottua vielä ennen H-hetkeä.

Yhteistyössä