supistuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sorbetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sorbetti

Jäsen
05.05.2008
189
0
16
nyt tunnen itteni tosi tyhmäks kun tällästä kyselen. =) eli te kenellä supistukset tuntuneet VAIN selässä, miten olette tajunneet ne supistuksiksi?? Onko mahassa ollut minkäänlaista tunnetta? Kovasti oon miettinyt kun välillä aina selkää juilii ja polttelee (aaltomaisestikin) että onko ne supistuksia vaiko ei. Oon samalla yrittäny tarkkailla mahaa että onko supistusten merkkejä, mutta ei siitä ota mitään tolkkua.

Minulla supistukset tuntuivat vain selässä. Samoin tuntui myös esikoisen synnytyksessä, joten tällä kertaa osasin heti arvella ne supistukseksi. Aloinkin sitten laskea kestoa ja tiheyttä. Mahassa ei tuntunut supistuksia.

Mulla on tuntunut aina selässä supistukset. On kyllä sitten jonkin ajan päästä alkaneet tuntuun myös vatsan puolella. Esikoisen synnytyksessä en tajunnutkaan, että synnytys on alkanut. Heräsin vaan siihen, kun oli jotenkin ihmeellinen olo. Ja ajattelin, et olen varmaan nukkunut huonossa asennossa. Mulla supistukset on siis aina alkaneet tuntuun selässä. Sitten jonkin ajan päästä on maha alkanut kovettuun aina supistuksen aikana, ja siitä vähän ajan päästä on mahassakin alkanut tuntuun se kipu.

Yhteistyössä