Supistuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apujaneuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apujaneuvoja

Vieras
Rv nyt 41 tasan, eikä eiliseen mennessä ollut ollut vielä yhtään supistusta. Mitä nyt tietysti niitä sellaisia ennakoivia, joissa maha vain vähän kovettuu. Noh, yöllä sitten oli sellaista polttavaa tunnetta alavatsassa ja selässä aaltoina. Ei tehnyt mitenkään järkyttävän kipeää, mutta kyllä siihen heräsi. Saattoivatko nuo olla supistuksia.
Aamulla niitä ei tosin ole enää tullut... :/

Voisikohan tämä vielä käynnistyä itsekseen... Ihan olen jo orientoitunut siihen, että pitää käynnistää.
Onko kenelläkään siitä ok-kokemuksia? Kaikki tuntuvat kertovan vain kauhutarinoita...

mulla syntyi toinen muksu rv 42 +1 . Eikä mulla meinattu edes käynnistää. Hiukan hikeä vaativaa liikuntaa niin saa vauhtia..toiset saunoo toiset pesee ikkunoita..toiset ramppaa rappusissa. Itse kävin koiran kanssa niin vauhdikkaalla lenkillä kuin pystyin ja johan rupes tapahtumaan. ..niin minäkin tuskailin mutta kyllä se sieltä sitten tuli kun oli valmis!!

Kiitoskiitos! Olette kultaisia! Jo tuo ajatus siitä, että voisi yöllinen olla jotain ennakoivaa, lohduttaa! :)
Käynnistys tosiaan hirvittää ajatuksena sen verran paljon...

Mulla oli perikin kertaa semmosi aparin tunnin kiristely sessioita noin viikko ennen kuin vauva oikeesti syntyi 41 + 5.

Eka mulla käynnistettiin, oli aika rajut supistukset ja valitsin suosiolla epiduraalin, loppu olikin helppoa kun ei tuntunut mitään.