Surettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Meillä vauvayritystä käynnissä, nyt menkat myöhässä yhden päivän. Mulla ei tosin aina ole kauhean säännöllinen kierto ollut, mutta testaillahan tässä pitäisi. Ajattelimme tehdä testin torstaina...
Mieltä painaa se, että edellinen raskaus päätyi keskenmenoon. Ahdistaa ja pelottaa että taas käy sama juttu :( Tuntisin kyllä itseni pahasti epäonnistuneeksi siinä tapauksessa. Ja tulisi sellainen olo etten jaksa enää edes yrittää.
Miten te olette voineet nauttia raskaudesta keskenmenon jälkeen vai nautitteko ollenkaan ennen kuin riskiaika on mennyt ohi?

:hug:

Itsellä on tässä vähän samat tunnot. Keskenmeno 04/09. Ja nyt uusi yritys 6+5 eli 7. viikolla mennään. Koko ajan pieni pelko pepussa että miten käy. Mut pitää vaan yrittää ajatella positiivisesti ja elää toivossa. Kyllä se pieni sieltä joskus meidänkin syliin suodaan.

:hug: :hug: :hug: Voimia kestämään pelkotilat ja onnea mahdolliseen raskauteen!!

Paljon onnea teillekin raskauteen, toivottavasti nyt menee kaikki hyvin! Minä tosiaan toivon että plussa tulee, mutta samalla on jo valmiiksi masentunut olo, kun tietää että joka kerta kun vessaan menee, sitä paniikissa pyyhkii että tuleeko verta taas. :(

älä hyvä ihaminen ETUKÄTEEN pelkää..

asia kerrallaan - jooko..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Paljon onnea teillekin raskauteen, toivottavasti nyt menee kaikki hyvin! Minä tosiaan toivon että plussa tulee, mutta samalla on jo valmiiksi masentunut olo, kun tietää että joka kerta kun vessaan menee, sitä paniikissa pyyhkii että tuleeko verta taas. :(

Yhteistyössä