Surettaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruharmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruharmi

Vieras
Ollaan mieheni kanssa suunniteltu häitä ensi keväälle. Miestä vaan ei kiinnosta mitkään käytännön suunnittelut: hän ei ymmärrä, että nyt jo täytyisi varata juhlapaikka yms. Lisäksi jos kyselen esim. häävalssiin ehdotuksia tai vaikka menuun, saan vastaukseksi pelkkää vitsailua tai murahduksen että nyt ei ehdi. Mies kuitenkin tuntuu mielellään menevän naimisiin kanssani ja olemme seurustelleet noin kymmenen vuotta. Mitä ihmettä tämä siis on? Eikö mies vaan osaa ajatella niin kauas, vai eikö sitä tosiaan kiinnosta yhtään?

Miehet.. ei kaikkia tuollaiset pienet yksityiskohdat kiinnosta, hoida itse jos mies kerran on tyytyväinen valintoihisi. ;)
Hänelle riittää että pääsee ukkomieheksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Miehet.. ei kaikkia tuollaiset pienet yksityiskohdat kiinnosta, hoida itse jos mies kerran on tyytyväinen valintoihisi. ;)
Hänelle riittää että pääsee ukkomieheksi. =)

Lisäyksenä vielä että hänen mielestään ne ovat varmaan jossain hamassa tulevaisuudessa joka aiheuttaa vissiin hänessä hilpeyttä kun sinä jo nyt vaahtoat. :)

Kysy mieheltä suoraan että haittaako häntä jos sä hoidat järjestelyt ja teet valinnat kaiken suhteen. Jos homma on ok, tartu hyvillä mielin toimeen, jos hän taas ilmaisee halunsa osallistua, laita vaikka konkreettisesti paperille mitä kaikkea pitää päättää ja anna aikaraja mihin mennessä täytyy mielipide antaa. Väännä rautalangasta että viikkoa ennen ei häitä kurota kasaan :)

Normaali mies sanoisin. Minä en edellyttänytkään, että mies osallistuisi häähössötykseen vaikka hän naimisiinmenoa ehdottikin. Meillä homma toimi niin, että minä selvitin vaihtoehdot, jotka esittelin miehelle ja sitten päätimme yhdessä mikä valitaan. Niistä tuli ihan yhteiset häät, kun asioista päätettiin yhdessä eli miehenkin mielipide näkyi valinnoissa:) Meillä oli kyllä vain 20 hengen pienet kirkkohäät ja ruokatilaisuus ja mahdollisimman vähän hössötystä. Pidättekö te isot häät? Jos miehesi inhoaa kaikenlaisia häähörsellyksiä voi tulla enemmänkin pahaa mieltä ennen kevättä. Suurista linjoista olisi parasta olla samaa mieltä.

Yhteistyössä