Suri Cruise käyttää 3-vuotiaana jo kirkkaanpunaista huulipunaakin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inkkarit kanootissa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inkkarit kanootissa?

Vieras
:o Ei voi kyllä muuta enää sanoa. (sori, jos jo ollut täällä ) Huulipunakuvaan löytyy linkki tuosta maikkarin jutusta.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1055582?cruise_suri

Mä luulen, että suri on vain pikkasen hemmoteltu pikku tyttö (joka tietää mitä tahtoo). Siis jos Suri tahtoo laittaa huulipunaa, kun äitikin sitä laittaa - suri saa sitä sitten laittaa, eikä siinä äiti tai isä välitä vaikka paparazzit kuvia räpsii. En mä tästä nyt mitään suurta haloota nostais :)

Oonkohan minä nyt jotenkin sokea, mutta en mä nyt kyllä tossa kuvassa mitään huuli punaa nähnyt. Varsinkaan kirkkaan punaista;) Vaan joo, vähän turhan aikaseen alkaa sutria naamaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saa mitä tilaa:
Kyllä siitä pikkusutturasta tuota tahtia hyvä letukka kasvaa. :)

Ja hei ihan oikeesti.. Mitä sitten kasvaa sellaisista lapsiraukoista joiden vanhemmat haukkuvat kolmevuotiaita pikkusutturoiksi:)?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonkohan minä nyt jotenkin sokea, mutta en mä nyt kyllä tossa kuvassa mitään huuli punaa nähnyt. Varsinkaan kirkkaan punaista;) Vaan joo, vähän turhan aikaseen alkaa sutria naamaa..

huomasitko että maikkarin sivuilla oli linkki kuvaan, ei varsinaista kuvaa

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/usa/2850529/Suri-Cruise-wears-lipstick-aged-three.html

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:

Ja hei ihan oikeesti.. Mitä sitten kasvaa sellaisista lapsiraukoista joiden vanhemmat haukkuvat kolmevuotiaita pikkusutturoiksi:)?

Mun lapsiraukat ovat jo aikuisia ja ihan hyviä ihmisiä heistä tuli. Mutta ei sutturoita. :)

Aivan älyttömän kaunis pikkutyttö, mutta nimenomaan PIKKUTYTTÖ, ei aikuinen nainen.
"Ostelee" meikkejä ja käyttää huulipunaa ja korkokenkiä, eikö nämä ole aikuisen naisen tai ainakin aikuisuutta lähestyvien hommaa eikä kolmevuotiaan LAPSEN?!

Sairasta, että tää on vielä hyväksyttävääkin näin monen mielestä.

Mistä me tiedetään miten valloittava persoona suri on tai voihan suri olla sellainen pikkuisen diivamainen pikku neitikin tai... Mistä me tiedetään onko suri leikkinyt just prisessaa ja lähtenyt leikkimaskissaan ihmisten ilmoille. Mä en kyllä koskaan menis sanomaan lasta pikku sutturaksi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Katsoppa tumpelo "Katso kuva Surista The Sunin sivuilta"

Siis joo, kyllähän meilläkin tytöt huulipunia ovat kotioloissa kokeilleet muistaakseni jo tuossa iässä prinsessaleikeissään yms, mutta en mä niitä kyllä kolmivuotiaina olisi kaupungille shoppailemaan vienyt huulet kirkkaanpunasina.

Mutta Ameriikan ihmemaassa kaikki lienee toisin. Ja mistäpä mä tiedän, vaikka joku tuolla tavoin täällä koto-Suomessakin toimisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:

Mun lapsiraukat ovat jo aikuisia ja ihan hyviä ihmisiä heistä tuli. Mutta ei sutturoita. :)

No hyvä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
no kyllä minä laitan mun 2.v ja 3.v tytöille joskus huulikiiltoa(saattaa jopa olla värillistä) hui kamalaa nyt ne on sit piloilla:D

Pikkasen värillinen huulikiilto ja tollanen huoranpunainen huulipuna jota tolla surisijalla on, ovat hiukka eri asia.

no kyllä minä laitan mun 2.v ja 3.v tytöille joskus huulikiiltoa(saattaa jopa olla värillistä) hui kamalaa nyt ne on sit piloilla:D

ei, meilläkin tytöt tykkää meikata prinsessaleikeissä ja niiläl on omia haaleita värejä,
luulen että osaa kauhistuttaa ne vahvat meikit, minäkään en pidä sellaisesta, ja olen kertonut lapsilleni, että meikkejä tarvii vasta isona, koska lapset ovat aivan kauniita ilmankin.

Voi voi, meidän 2v rakastaa huulipunaa ja sitä pitää ehdottomasti laittaa joka aamu kun mäkin meikkaan. Siskon prinsessa korkkareilla kopsuttelee harva se päivä ja ne on varmasti epäterveellisemmät jalalle kuin Surin kalliit tanssi kengät. Eipä nuo isosiskonkaan jalat pilalle menneet eikä myöskään mun kun tein ihan samaa pienenä ja pilasin äidin hääpiikkarit :D. Ihme juttu ettei nykyisin pikku tytöt saisi leikkiä enää hienoanaista :0

Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:
Oisin ehkä enempi huolissani tosta,kun se kävelee pikku balleriinoissa vesisateessa ja lätäköissä.

Tuskin se siellä balleriinoissa on leikkimässä vaan autosta siirtymässä kauppaan shoppaamaan . Kauheeta:D

En ole mikään suuri Tompan ja Katien fani, ja lähtökohtaisesti pidän koko perhettä vähän hurahtaneena. Mutta en millään saa keksittyä, mitä vahinkoa tuottaa jos pikku tytär saa elää prinsessaleikkejään. Skientologia on sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:
Oisin ehkä enempi huolissani tosta,kun se kävelee pikku balleriinoissa vesisateessa ja lätäköissä.

Tuskin se siellä balleriinoissa on leikkimässä vaan autosta siirtymässä kauppaan shoppaamaan . Kauheeta:D

En puhu tosta yhestä kerrasta.
Enkä sanonu,että kauheeta.
Tarkoitin,että huulipunarinsessoja on joka nurkassa,mutta vaate puoli pitäis olla kunnossa sään mukaan,vaikka ne korkkarit ja balleriinat on niin ihqut.

No kyllä meilläkin 3 ja 4v tytöt saa laittaa (tai siis minä tai mumma laittaa) jopa kirkuvanpunaista huulipunaa, siihen kun ei onneksi kuole ja sen saa jopa pestyä pois. Tietysti aina korostaen että meikit myös pestään pois illan päätteeksi, nuorena se on vitsa väännettävä :whistle: Ja kynsilakoistaankin 4v pitää parempaa huolta väittäisin kuin moni aikuinen akka.

Joo ja mun poika usein kävi mun meikkipussilla vajaa 2vuotiaana kun oltiin lähdössä ulos. Punas huulensa, tai suurin osa punasta oli kyllä leuassa.
Nyt ikää 3v ja nää hommat jääneet.

Yhteistyössä