I
inkkarit kanootissa?
Vieras
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1055582?cruise_suri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saa mitä tilaa:Kyllä siitä pikkusutturasta tuota tahtia hyvä letukka kasvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oonkohan minä nyt jotenkin sokea, mutta en mä nyt kyllä tossa kuvassa mitään huuli punaa nähnyt. Varsinkaan kirkkaan punaistaVaan joo, vähän turhan aikaseen alkaa sutria naamaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saa mitä tilaa:Kyllä siitä pikkusutturasta tuota tahtia hyvä letukka kasvaa.![]()
Ja hei ihan oikeesti.. Mitä sitten kasvaa sellaisista lapsiraukoista joiden vanhemmat haukkuvat kolmevuotiaita pikkusutturoiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oonkohan minä nyt jotenkin sokea, mutta en mä nyt kyllä tossa kuvassa mitään huuli punaa nähnyt. Varsinkaan kirkkaan punaistaVaan joo, vähän turhan aikaseen alkaa sutria naamaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saa mitä tilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saa mitä tilaa:Kyllä siitä pikkusutturasta tuota tahtia hyvä letukka kasvaa.![]()
Ja hei ihan oikeesti.. Mitä sitten kasvaa sellaisista lapsiraukoista joiden vanhemmat haukkuvat kolmevuotiaita pikkusutturoiksi?
Mun lapsiraukat ovat jo aikuisia ja ihan hyviä ihmisiä heistä tuli. Mutta ei sutturoita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:no kyllä minä laitan mun 2.v ja 3.v tytöille joskus huulikiiltoa(saattaa jopa olla värillistä) hui kamalaa nyt ne on sit piloilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:no kyllä minä laitan mun 2.v ja 3.v tytöille joskus huulikiiltoa(saattaa jopa olla värillistä) hui kamalaa nyt ne on sit piloilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Oisin ehkä enempi huolissani tosta,kun se kävelee pikku balleriinoissa vesisateessa ja lätäköissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Oisin ehkä enempi huolissani tosta,kun se kävelee pikku balleriinoissa vesisateessa ja lätäköissä.
Tuskin se siellä balleriinoissa on leikkimässä vaan autosta siirtymässä kauppaan shoppaamaan . Kauheeta![]()