Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Koulu ainakin meilläpäin kieltää meikkaamisen ihan ensiluokilla. Enkä mä anna meikata vaan laittaa huulipunaa ja jos meikataan niin on kyse leikistä ja sen jälkeen pestään pois. Meikkaaminen on musta yksi osa itsestä huolehtimisesta kunhan kasvaa isoksi ja ehdottomasti opetan ajamaan säärkarvat ja siistimään häpykarvat ,musta se kuuluu äidin tehtäviin ,se on osa naisen elämää. Tytöillä on monia taitoja opitavana ennekuin tulevat naisiksi ja mikäs siinä jos leikin kautta haluavat niitä harjoitella, ei se vie heidän lapsuuttaan pois tai tee heistä aikuisia jos leikitään aikuista.
Jos ne häpykarvat jätettäisiin kuitenkin ihan tytön yksityisasiaksi
No en jätä

Musta häpykarvat pitää olla siistit ja hyvin pieneksi ajellut ja aion opettaa sen myös tytölle. Mulla on yksi mies puolinen tuttava joka kerran just puhui et on tosi ällöttävää jos naisella on runsaat häpykarvat ja itse asiassa otin puheeksi asian useamman miehen kanssa (myös omani) niin kaikki oli sitä mieltä että runsaat karvat "siellä" on ällöttävät. Mun mielestä tää kuuluu myös seksuaalikasvatuksen piiriin.
Minun yksi miespuolinen tuttavani sanoi, että hän tuntisi olonsa todella riittämättömäksi jos nainen ei saisi orgasmia hänen kanssaan, ja että sellaisella suhteella tuskin olisi tulevaisuutta. En kuitenkaan ajatellut seksuaalikasvatuksen nimissä opettaa tytärtäni teeskentelemään orgasmia
Uskon, että tietyissä asioissa ihminen voi kuunnella vain itseään. Yksi tällainen elämänalue on seksuaalisuus.