Hae Anna.fi-sivustolta

Surkea Hackman pannu

Viestiketju osiossa 'Keittiössä' , käynnistäjänä Pettynyt, 05.11.2006.

1. :) Vierailija

Hei, amatöörien mielipiteet sikseen... :)

2. paras Vierailija

Mitä vikaa on rasvassa. Ei se epäterveellistä ole, ellei laita kilokaupalla. Ruuan makukin paranee kun laittaa margariinia, voita tai öljyä pannulle. Liikakiloja ei ole tullut. Mulla alkais varmaan nivelet rutista jos en käyttäis rasvaa. Ihminen tarvii rasvaa, ettei tuu ihan rusinaksi. Käsivoimatkin kasvaa kun nostelee pannua. Ostin joku aika sitten uunivuoan, teräksisen. Se on superhyvä. Vieressä oleva rouva osti teflonvuoan. Kehin miehelleni, että tämä se kestää ikuisesti, mut rouva se osti vaan teflonvuoan. Tainnu jo mennä piloille.

3. panpan Vierailija

Itselläni ScanPan ja todellakin toimii kaikenmaailman hackmannkovanaamojen jälkeen. Pihvipannuna sitten tietenkin valurautapannu, siinä tulee kyllä tehtyä kaikki "käristämistä" vaativat herkutkin.:)

4. Tässä se nähdään, kun taitoa ei ole niin ei voi muuta kuin valittaa.

5. Lime Vierailija

Hackman pannuja on erilaisia, noista perus Kovanaamoista eli tavallisista paistinpannuista kasareihin jne. Mikä tuo "Hackmannia parempi" pannu on? Kannet maksavat n. 30e ja ne tulee ostaa erikseen, eli meillä viimeksi ostamani pannu maksoi n.60e, se ei sisältänyt kantta.

6. Misse Vierailija

Meillä on Jamie Oliver pannu, enkä todellakaan ole tyytyväinen! Alunperin saatiin se lahjaksi n 2vuotta sitten, keväällä palautin sen tehtaalle koska teflon oli ihan naarmuilla (ja me käytetään sitä oikein, ohjeiden mukaisesti) Tehtaalta tuli nopeasti uusi pannu tilalle, mutta nyt puoli vuotta myöhemmin, aion taas lähettää pannun tehtaalle... ihan sama tilanne! Pinnoitus on ihan naarmuilla.

7. höhögöpö Vierailija

Kävin vessassa, niin unohtui teflonpannu liedelle tyhjänä. Ei se musta tee huonompaa käyttäjää kuin kenestäkään muusta. Esim. jotkut ei osaa käyttää keraamista liettä, vaan piloille menevät. Kyllähän teflonpannunkin pitäisi kestää kuumennusta, eikä mennä kupruille. Se oli kyllä aika ohutpohjainen. Vika on panussa eikä minussa.

8. Tara1 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Missen kanssa olen samaa mieltä Jamie Oliverin pannusta, mulla on ½ vuotta vanha pannu ja pinta aivan karhea. Ja taatusti olen käyttänyt vain puulastaa ja pessyt pannun aina käsin. Samanlaisella käsittelyllä Hackmannin Nanny Stillin pannu kesti ennen nykyistä Olivierin pannua monta vuotta hyvässä kunnossa. Täytynee viikonloppuna käydä ostamassa uusi Hackmannin pannu.

9. MJR Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen pettynyt kolmeen Hackmanin kovanaamaan viimeisen kolmen vuoden sisällä. Ekan sain lahjaksi, toisessa pesussa irtosi kahva käteen. Lähetin tehtaalle, sain uuden ja lapun, jossa oli käyttöohjeita (!!) Sitten alkoi tämänkin pannun kahva pian venksuttaa. Ja kolmas pannu meni kanssa pian huonoksi paistopinnaltaa. Ostin Ikeasta wokki- ja paistinpannut. Ja ne ovat hyvät. Hackmanniin en enää koske!

10. vierailija Vierailija

Vähän käytetty Hackman induction paistinpannu hajosi käsiin. Kahva irtosi. Onneksi ei tullut suurempaa vahinkoa, koska pannu ei ollut kuuma. Takuuaika mennyt kuulemma umpeen, joten ei korvata. Hackmannin pannuihin pitäisi laittaa viimeinen käyttöpäivä, jotta ei aiheudu vammoja. Siirryn toiseen merkkiin, luottamus on mennyt.

• Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari