Surkea tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellipalstalaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellipalstalaiset

Vieras
Mies petti ja jätti suhteensa. Nyt mies on muuttunut, sanoo minun vittuilevan kaiken aikaa (joka ei pidä paikkansa), uhkaa itsemurhalla. Seksiä tai läheisyyttä ei kaipaa lähes ollenkaan.
Haluaisin kaikesta huolimatta jatkaa mieheni kanssa. Suhde on kääntynyt aivan nurin päin. Minä yritän saada hänet tyytyväiseksi, mutta mikään ei tunnu riittävän. Mitä tekisin, neuvokaa? Keskustella mies ei halua, se hermostuu samantien ja syyttää mua vanhoista jutuistakin. Terapiassa kävimme suhteen paljastumisen aikaan molempien toivomuksesta ja pyritään, ettei suhteesta enää keskustella.

Mies itsekin kyllä yrittää, hän järjestää kahdestaan oloja ilman lapsia ravintolaillallisilla sekä hotellimatkoilla. Uskon, että hän toivoo kovasti että saisimme suhteemme toimimaan.

Miehellä on lähellä hyvä vertailukohta suhteista. Nainen oli kovin kaunis ja palvoi miestäni todeten hänet unelmamieheksi omaansa verrattuna. Mies sanoo, että melkein rakastui tähän naiseen ja edelleen pitää hänestä hyvin paljon. Tapaamiset olivat totta kai romanttisia, eikä siellä arki tullut esiin, kuten normaalissa elämässä on.

Miten suhtaudun, jos mies kertoo naisen hyvyydestä. Jos lähden häntä alentamaan, olen huomannut, että mies nostaa saman tien. En itsekään ole päässyt vielä suhteen yli ja jo nyt mun tarvitsee hyvitellä miestä, se on surkeaa...Mutta ihan vielä en halua antaa periksi...neuvokaa, hyvät

tilanteesi on aika paha, mies tuntuu olevan aika hakusessaan. Taitaa olla aika itsekeskeinen persoona, jos luulee, että tuonlaisesta selviää niin nopeasti. Mielestäni sun ei tarvitse häntä yksipuolisesti paapoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ellipalstalaiset:
Mies petti ja jätti suhteensa. Nyt mies on muuttunut, sanoo minun vittuilevan kaiken aikaa (joka ei pidä paikkansa), uhkaa itsemurhalla. Seksiä tai läheisyyttä ei kaipaa lähes ollenkaan.
Haluaisin kaikesta huolimatta jatkaa mieheni kanssa. Suhde on kääntynyt aivan nurin päin. Minä yritän saada hänet tyytyväiseksi, mutta mikään ei tunnu riittävän. Mitä tekisin, neuvokaa? Keskustella mies ei halua, se hermostuu samantien ja syyttää mua vanhoista jutuistakin. Terapiassa kävimme suhteen paljastumisen aikaan molempien toivomuksesta ja pyritään, ettei suhteesta enää keskustella.

Mies itsekin kyllä yrittää, hän järjestää kahdestaan oloja ilman lapsia ravintolaillallisilla sekä hotellimatkoilla. Uskon, että hän toivoo kovasti että saisimme suhteemme toimimaan.

Miehellä on lähellä hyvä vertailukohta suhteista. Nainen oli kovin kaunis ja palvoi miestäni todeten hänet unelmamieheksi omaansa verrattuna. Mies sanoo, että melkein rakastui tähän naiseen ja edelleen pitää hänestä hyvin paljon. Tapaamiset olivat totta kai romanttisia, eikä siellä arki tullut esiin, kuten normaalissa elämässä on.

Miten suhtaudun, jos mies kertoo naisen hyvyydestä. Jos lähden häntä alentamaan, olen huomannut, että mies nostaa saman tien. En itsekään ole päässyt vielä suhteen yli ja jo nyt mun tarvitsee hyvitellä miestä, se on surkeaa...Mutta ihan vielä en halua antaa periksi...neuvokaa, hyvät

Minusta tuntuu, ettet itse ole vielä edes surru/raivostunut/ purkautunut ko. asian suhteen. Tuntuu että yrität pelastaa vaan pettäjämiestäsi. Yrität saada hänen olonsa hyväksi, etkä tajua että sinuahan petettiin ja vedettiin matto alta.

Puhuminen on ainut mikä auttaa, sopiminen ja sovituista asioista kiinni pitäminen.

Paska tilanne teillä, tiedän kun itsellä samanlainen tilanne 5v. sitten, ei meinaa millään päästä kuiville, näin jälkeenpäin olis ollut helpompi heti erota, mutta nyt tuntuu että me selvittiin siitä, mutta helvetin raskasta se aika oli vetää.

Toivon teille selvitymistä tuon paskan yli.

Tilanteenne vaikuttaa vähän siltä kuin sinä olisit äiti ja miehesi jonkinlainen pojankoltiainen, jolla on täys oikeus kenkkuilla sinulle miten huvittaa. Ja sinä senkus otat harteillesi niin hänen kenkkuilunsa kuin tyynnyttelynkin, joten minä ehdottaisin että annat miehesi nyt vain viilentyä oloissaan ja jos koet tarvetta purkaa omia ajatuksiasi käyt joko asiallisen terapeutin luona tai juttelet luottoystäväsi kanssa. Sinähän se tarvitset nyt eniten tukea, välittämistä ja rakkautta ja on hemmetin väärin mieheltäsi jankuttaa jostakin pikku ystävättärestään, joka mukamas oli niiiiiiiiiiin ihana. Mietippä vähän! Jos se pikku ystävätär on miehesi mielestä niiiiiiiiiiiiin ihana, niin miksei hän sitten jäänyt naisen luokse? Joten jos olisin sinä viittaisin kintaalla miehesi höpinöille ja toteaisin vain lakonisesti, että makuja on monenlaisia. Sinun ei todellakaan kannata alkaa miehesi kanssa vatvomaan onko joku toinen nainen ihana vaiko hirveä, koska sinuahan tässä on loukattu ja sinä, joka olet varmasti myös yhtä ihana, ansaitsisit nyt mieheltäsi perusteellisen selvityksen hänen käytöksestään.

Pidä puolesi, älä alistu ja raivaa tilaa myös itsellesi parisuhteessanne.

Kuules nyt, mies selvästi luulee olevansa niskanpäällä.

Suutu sille saakeli - sinulla on siihen syytä. Mitä kauemmin annat sen kävellä ylitsesi, niin sitä pahemmaksi tilanne vaan muuttuu.

Pistä piste tollaselle käytökselle, äläkä hyssyttele, ethän se sinä vieraissa käynyt. Seksiä tollaselle ei kannata ees tarjota, kyllä routa porsaan kotiin ajaa kun lakkaat sitä sille ees tarjoomasta.

Eikä sun kuulu sietää sitä että hänestä joku lyyli on ollut kaunis ja hän siihen viittävaille rakastunut. Saatikka kuunnella itsemurhauhkailuja. Tuohan - molemmat - on selvästi henkistä väkivaltaa. Havahdu hereille hyvä ihminen! Sano, että siinäpä häntä tekee itsarin mutta turha tulla sua siitä syyllistään. Itseppä häntä on petinsä pedannut.

Yhteistyössä