K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Runkkasin kännissä, mutta sammuin ennenkuin tulin!
Pieni muna, hikoili aivan järkyttävästi palautti aina lähetyssaarnaajaan vaikka kuinka yritti ehottaa tai yrittää muuta asentoa ja kestokaa ollu riittävä.
Bongasin muka kauheen adoniksen baarista. En ollut kaatokännissä. Eikä mieskään.. Mies oli kuin joku hunks tyyppinenmutta älyttömän SURKEA sängyssä.. en tiedä riittääkö edes pikkurilli vertaamaan sen vehkeen kokoa. Ei se vehjekään niin paha ollut kuin se sen tapa käyttäytyä sängyssä. Mentiin kovaa ja rytinällä niinku oisin vaan ollu joku reikä patjassa jonka päällä se pomppi ja nytky ja nylkytti niinku koira..
ihan hirveä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ällö;28376392:Mulla ihan sama. Oli suht komee ja kova puheissaan, mutta ku päästiin sängylle.. Tosi hätänen, noloileva nylkytys lähetyssaarnaajassa, muna niin pieni et jäi jopa huomaamatta tuliko jätkä vai ei.. Mut kiire sillä oli kotiin sen minuutin jälkeen..
Huh huh..
Bongasin muka kauheen adoniksen baarista. En ollut kaatokännissä. Eikä mieskään.. Mies oli kuin joku hunks tyyppinenmutta älyttömän SURKEA sängyssä.. en tiedä riittääkö edes pikkurilli vertaamaan sen vehkeen kokoa. Ei se vehjekään niin paha ollut kuin se sen tapa käyttäytyä sängyssä. Mentiin kovaa ja rytinällä niinku oisin vaan ollu joku reikä patjassa jonka päällä se pomppi ja nytky ja nylkytti niinku koira..
ihan hirveä.
Runkkasin kännissä, mutta sammuin ennenkuin tulin!
Ihan ehdottomasti tyyppi joka halusi painaa takaapäin, stetson päässä, läpsi mua perseelle ja ulvoi "ou jeah beibi". Lisäksi se hikoili niin että mun selän päälle valui hikeä.
Jätkä oli ihan törkeän hyvännäköinen, pitkä, leveät hartiat, blondi pitkä tukka, lihaksikas vartalo yms.. Jos vielä olisi ollut valkeat siivet selässä niin olisi käynyt oikein hyvin jonkin hollywood leffan enkeli Gabrieliksi..
Tyhmä kuin saapas ja akti kesti kolme minuuttia.....
....mut olihan se sentään nätti![]()