Hae Anna.fi-sivustolta

Susi unessa

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 29.04.2020.

1. vierailija Vierailija

Oon jo ihan pienestä asti nähnyt sudesta unta. Aina ne olivat "pahoja"unia. Näin niitä etenkin mökillä. On ollut monen vuoden tauko unista joissa on ollut susi, mutta nyt ne on palannut. Unissa aina ne/se on laiha, nopea, mutta jotenkin sitten taas se eläin, joka tappaa minut, en tunnista sitä täysin, että se olisi susi, mutta uskaltaisin olla aika varma siitä. Asumme alueella, jossa on paljon omakotitaloja, mutta meidän takapihalla päin on pelkkää metsää. Lähellä on pururata. Kaksi yleisintä paikkaa unessa onkin oma koti, josta katson metsään, joka kuhisee susia ja toinen jossa olen pururadalla tai jossain siellä päin metsässä. Unissa susi AINA tappaa minut. Jähmetyn. En pysty juoksemaan karkuun tai taistelemaan vastaan. Viime yönä näin unta, jossa olin kalliolla. Kallio oli loiva ja ehkä 20m korkea. Katson alas ja näkökentässäni vain reunoilla oli metsää, mäki nurmea ja alhaalla tie. Nainen juoksee oikealta vasemmalle puiden taa. Samalla vaalea, laiha ja erittäin nopea susi juoksee perään. Teleporttaan mäen alas ja katson vasemmalle, jossa nainen makaa tien reunassa elottomana. Samalla sekunnilla susi on jo naamallani ja tappanut minut. Olin tuossa jo täysin lamaantunut.
    Jos joku osaa selittää mitä tämmöiset unet tarkoittavat, voi hän kertoa minulle

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri