Ollako siveä vaiko eikö?

  • Viestiketjun aloittaja Muusa81
  • Ensimmäinen viesti
Muusa81
Luin erästä ketjua toisella keskustelupalstalla. En jaksa alkaa raapustamaan aloittajan viestin aihetta, mutta itseäni koski silmään lähinnä erään miehen kommentti.
Naisen on turha pihdata tavaraansa, sillä häntä on käytetty jo kumminkin. siksi siis naisen pitäisi suostua seksiin mielellään jo ensi treffeillä. Kirjoitin vastaukseksi että olen harrastanut seksiä ainoastaan nykyisen poikaystäväni kanssa ja jos meillä menisi poikki en menisi sänkyyn uuden miehen kanssa kuin vasta sitten kun olen häneen tutustunut kunnolla. Sain vastaukseksi että olen silti käytettyä tavaraa ja silloin on turha esittää siveää...

Anteeksi nyt vain, mutta sanoisin olevani ehkä hieman siveä seksiasioissa, ja tulen sitä varmasti aina olemaan. Mikä ihmeen juttu muutoinkin tämä käytetty nainen juttu oikein on? Voisitteko miehet hieman selventää minulle että miksi nainen on "käytetty" jos hän on harrastanut seksiä? Koska en todellakaan näe itseäni käytettynä naisena... Ehkä nainen joka myy itseään voi olla käytetty...

Ja toisekseen, miksi naisen pitäisi olla valmis hyppäämään sänkyyn vieraan ihmisen kanssa? Se että olen harrastanut seksiä ennenkin ei tarkoita sitä että olen heti valmis suu avoinna vastaan ottamaan. Se että oikeasti olen kokenut mitä seksinharrastaminen on, on pikemminkin saanut minut vielä siveämmäksi, enkä todellakaan voisi kuvitella paneskelevani siellä sun täällä jokatoisen kanssa. Katson edelleenkin olevani suhteellisen kokematon seksin kanssa.

En siis sano ettäkö nainen joka haluaa, ei voisi harrastaa irtosuhteita ja seksiä vaikka ensimmäisillä treffeillä, mielestäni siinäkään ei ole mitään pahaa. Mutta ihmettelen vain ajattelevatko kaikki miehet näin? Seksi naiselle ei ole ihan yhtä yksinkertaisesti vain fyysinen suoritus, ei ainakaan minulle. Vaan mukaan tarvitaan myös tunteet.
 
jokainen
se mies oli idiootti joka ei ole ssanut ikinä pillua ja siksi sille kaiikki naiset jotka on nähneet miehen elimen on käytettyjä.
Mies isolla M:llä kunnioitta naista oli tällä ollut entisiä suhteita tai ei.
seksi on yhteinen päätös johon kummankin osapuolen on oltava valmis.
itse en voisi olla vähempää kinnostunut seksistä kuin silloin jos huomaisin naisen "antavan" vain koska itse haluan.
 

Yhteistyössä