Suuhun

  • Viestiketjun aloittaja Nuori vaimo
  • Ensimmäinen viesti
pupu
Otan kyllä mieluusti suihin, mutta en niele. En taatusti! Oksennuttaa pelkkä ajatuskin. Ihan sama, mitä mies ajattelee siitä.
En usko, että kukaan mies haluaa, että nainen sängyssä laattaa heittävää naista.
Jos tuo on mitta rakkaudesta, niin en pysty miestä rakastamaan. PISTE!
 
Nainen75
Olen ollut kahdessa 10 vuoden avioliitossa joista toinen jatkuu edelleen enkä ole ottanut suihin kuin muutamia kertoja. Se sattuu niskoihin ja suuhun. Ei ole haitannut seksielämää niin että olisin ainakaan tiennyt asiasta. Parempi tehdä seksissä vain juttuja jotka tuntuvat hyviltä, nauttii enemmän koko aktista.
 
Pohdiskelija
Mä olen joskus miettinyt johtuuko nää pikkuvauvojen yllättävät kuolemat siitä, että vanhemmat on harrastaneet suuseksiä. Meinaan kun pusuttelevat niitä vauvoja ja siellä suussa saattaakin olla joku mulkusta tai pillusta saatu virus.
 
Pelkääjä-Pera
Mä olen joskus miettinyt johtuuko nää pikkuvauvojen yllättävät kuolemat siitä, että vanhemmat on harrastaneet suuseksiä. Meinaan kun pusuttelevat niitä vauvoja ja siellä suussa saattaakin olla joku mulkusta tai pillusta saatu virus.
Minä olen huolissani, että josko runkkaus sittenkin aiheuttaa sokeutta, vaikka lääkärit nykyisin muuta väittävätkin.
 
Viimeksi muokattu:
Tiukkis
Alkuperäinen kirjoittaja Pelkääjä-Pera;11614266:
Minä olen huolissani, että josko runkkaus sittenkin aiheuttaa sokeutta, vaikka lääkärit nykyisin muuta väittävätkin.

Hölmö, alapään virukset leviää suun limakalvoille eikä ihmiset tajua hoitaa niitä. Jollain saattaa olla kuppaa keuhkoissa tai alapään herpes suun limakalvoilla. Vastasyntyneille virukset on fataaleja.Nuoret tytöt imee Kampin vessassa ties kenen mustanaamion mulkkuja, muutaman vuoden päästä on vauva vatsassa ja menneisyys syövän alkuna poskessa.
 
Onnistuva mies.
Hölmö, alapään virukset leviää suun limakalvoille eikä ihmiset tajua hoitaa niitä. Jollain saattaa olla kuppaa keuhkoissa tai alapään herpes suun limakalvoilla. Vastasyntyneille virukset on fataaleja.Nuoret tytöt imee Kampin vessassa ties kenen mustanaamion mulkkuja, muutaman vuoden päästä on vauva vatsassa ja menneisyys syövän alkuna poskessa.
Pitääkö tuo varmasti paikkansa, koska asiantuntijatkin hyväksyy suuseksin.
No taitaa he kuitenkin suositella jotakin liinaa käytettäväksi, ja miesten kohdalla ilmeisesti kondomia.

Itse en kylläkään ole suuseksistä kiinnostunut laisinkaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailijapillu
Kaikkea pitää koittaa kerran, eihän sitä muuten tiedä tykkääkö. Kerran olen niellyt. Nyt tiedän etten oikein tykkää siitä.
Kerran naitiin vieraan naisen kanssa ja spermat alkoivat tulla otin kyrvän pillusta
ettei tule "lapsia". Osa valui vatsan päälle mutta hän halusi ottaa kyrvän suuhun ja "söi" kaikki spermat kiimoissaan ja nuoli vatsan päälläkin olevat limat. Ja hän oli sellainen NAINEN
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Kerran naitiin vieraan naisen kanssa ja spermat alkoivat tulla otin kyrvän pillusta
ettei tule "lapsia". Osa valui vatsan päälle mutta hän halusi ottaa kyrvän suuhun ja "söi" kaikki spermat kiimoissaan ja nuoli vatsan päälläkin olevat limat. Ja hän oli sellainen NAINEN
Kyllä minäkin otan suihin mutta imen en ota spermaa suuhun joskus miehen munasta tulee kirkasta nestettä
 
Viimeksi muokattu:
Miehen kommentti
Siis mikä tää juttu on, kun naiset käskee miehen maistella spermaansa? Minä ainakin olen satoja kertoja niellyt omat spermat runkatessa, jos ei ole ollut paperia tms. saatavilla ja tiedän tasan tarkkaa miltä se sperma maistuu. Ja sehän maistuu vähän eriltä joka kerta, riippuen siitä mitä on syönyt ja milloin on edellisen kerran ejekuloinut.

Naisten pillua nuolen antaumuksella, eikä se minua ällötä yhtää. Vissiin rajoittunutta porukkaa täällä, kun en ole ikinä itseä osanut pitää erityisen irstaana. Oman kokemuksen mukaan kaikki naiset ottaa suihin ja osa erityisen himokkaasti.
 
Seidi
Siis mikä tää juttu on, kun naiset käskee miehen maistella spermaansa? Minä ainakin olen satoja kertoja niellyt omat spermat runkatessa, jos ei ole ollut paperia tms. saatavilla ja tiedän tasan tarkkaa miltä se sperma maistuu. Ja sehän maistuu vähän eriltä joka kerta, riippuen siitä mitä on syönyt ja milloin on edellisen kerran ejekuloinut.

Naisten pillua nuolen antaumuksella, eikä se minua ällötä yhtää. Vissiin rajoittunutta porukkaa täällä, kun en ole ikinä itseä osanut pitää erityisen irstaana. Oman kokemuksen mukaan kaikki naiset ottaa suihin ja osa erityisen himokkaasti.
Kyllä minä otan suihin tykkään imeä kullin tattispalaa ja lutkuttaa on ihan normaalia ottaa miehen kulli suuhun minä teen niin joka kerta ja kun kulli lerpahtaa niin imeä se taas kovaksi ja nuolla kielellä kullin vartta ei nuoleminen ole mitään irstasta kaikki eivät vain tykkää
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Menkää tuonne Seksi-palstalle irstailemaan.......täällä parisuhteessa osastolla keskitytään enemmän yläpään asioihin..:mad::confused::eek:
Ei ole pakko lukea jos on irtasta katsoitko otsikkoa mitä siinä luki
Menkää tuonne Seksi-palstalle irstailemaan.......täällä parisuhteessa osastolla keskitytään enemmän yläpään asioihin..:mad::confused::eek:
Menkää tuonne Seksi-palstalle irstailemaan.......täällä parisuhteessa osastolla keskitytään enemmän yläpään asioihin..:mad::confused::eek:
Mitä täällä irstaillaan ei ole pakko lukea katsoitko mitä otsikossa lukee mene itse muualle kirjoittelemaan
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä