Suunnitelkaa köyhälle loma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saisitteko jostain edullisesti mökin? mökkiloma on jo sinänsä mukavaa ajanvietettä jos lähistöllä on vesistö, voi uida/kalastaa ja jos on retkeily maastoa ni luontoretkeily ei paljoa maksa.

Eikös Lahteen ole ihan kohtuullinen matka, siellä olis Launeen? perhepuisto, johon ei ole sisäänpääsyä. Kylmälaukkuun evästä ja viltti mukaan.
Vantaalla on se hieno uimaranta, nimi ei tule mieleen, mut siellä vanhan lahden tien varressa, sinne picnicille.

Turistin leikkiminen tutussa paikassa on yllättävän mukavaa ja antoisaa. Eli Helsinkiin turistiksi =) . Itse olen joskus lasten kanssa viettänyt päivän Turussa turistina ja siihen omaan lähikaupunkiin saa ihan erilaisen tuntuman, kun tekee välillä jotain poikkeavaa, eli liikkuu sielä missä turistitkin eikä vaan mene vauhdilla pisteestä A pisteeseen B vaan katselee ympärilleen ja ihmettelee maisemia.

Riippuen kuinka vanhoja teidän lapset on, voisitte lähteä pyöräilylomalle jonnekin. Vaikka kotiovelta jonnekin, jossa yövytte, ja eri reittiä takas. Siihen väliin pari lapsille mieluista paikkaa, lemmikkieläinpuistoa, lossia, uimarantaa jne. Halpa ja kiva perheloma kotimaassa.

Tehkää päiväretkiä. Yöksi kotiin nukkumaan. Säästätte yöpymiskuluissa ja aamiaisessa ja iltapalassa. Näillä helteillä oma koti voi olla se paras paikka. Itse en haluaisi ainakaan hotelleihin näillä keleillä eikä mökkielämäkään kiinnosta, koska kotona ruuanlaitot yms sujuvat helpoiten.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tehkää päiväretkiä. Yöksi kotiin nukkumaan. Säästätte yöpymiskuluissa ja aamiaisessa ja iltapalassa. Näillä helteillä oma koti voi olla se paras paikka. Itse en haluaisi ainakaan hotelleihin näillä keleillä eikä mökkielämäkään kiinnosta, koska kotona ruuanlaitot yms sujuvat helpoiten.

Retkeily ja yöpyminen hotellissa? Mitä ihmeen reissailua se on? :laugh: Suomi on siitä kiva maa, ettei täällä tarvitse kovin kauan matkustaa löytääkseen luontoa ja metsää.

Päiväristeily hitaalla laivalla Tallinnaan jossa kylpyläkäynti (tuli matkoineen meille halvemmaksi kuin vastaava kylpyläreissu Suomessa, lisäksi voitte ehkä ostaa sieltä halvalla ruokaa ja juomaa tms kotiin loppukuuksi...?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Retkeily ja yöpyminen hotellissa? Mitä ihmeen reissailua se on? :laugh: Suomi on siitä kiva maa, ettei täällä tarvitse kovin kauan matkustaa löytääkseen luontoa ja metsää.
Minulta meni ohi... En ole puhunut retkeilystä mitään. Metsässä en halua yöpyä missään tapauksessa.

Matkatkaa ihmeessä tänne Pirkanmaalle, Valkekaoskelle! Täällä on paljon kaikkea kivaa ihan ILMAISEKSI mm. Seikkaulupuisto uimarantoineen, Hevisauruskonsertti (1.8), lasten teatteria, luontopolkuja, liikennepuisto ja Valkeakoskelta on lyhyt matka mm. Ideaparkkiin,jossa ilmainen Lego Park.

Pikkurahalla voi käydä museoissa...

www.valkeakoski.fi

Yhteistyössä