Suunnitelmissa raskaus ja ulkomaanmatka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveet

Vieras
Niin, ollaan siis yrittämässä raskautta heti kun yhdet menkat ovat tulleet ja olen tullut suht helposti raskaaksi n.3kk sisällä yrityksestä.

ollaan myös puhuttu että lähdettäisiin toukokuussa ulkomaille viikoksi, ajateltiin Turkkia koska siellä olisi jo läämmintä silloin.

Nyt vasta sitten välähti että onkohan nyt kuitenkaan fiksu idea, joutuuko hygienian, syömisten kanssa olemaan tarkkana? Tiedän että raskaus ei ole sairaus, mutta kyllähän siitä jotain rajoitteita on....

Eiköhän Turkissakin pysty raskaana olemaan l. kun lähtee maalaisjärjellä varustettuna, pärjää varmasti. Syöt vaan täysin kypsennettyä ruokaa ja huolehdit käsihygieniasta. Ja tietty maitohappobakteeria voit ottaa vielä lisäksi. Itse olin Thaimaassa raskaana ollessa ja kiva reissu oli - ihan loistava, vaikka mä jännitin pitkää lentoa.

Siis matka jäisi sitten pois :)

Ja kiitos vastauksesta Miuski! Mä en tajunnut edes että olisi joku ongelma, mutta satuin muutamaa vanhempaa ketjua lukemaan aiheesta ja aloin asiaa vähän stressaamaan... Mutta mieli tekisi kyllä matkalle, ei olla kovin kokeneita reissaajiakaan, joten silleinkin kaikki uutta :)

Oli Kreikassa Kreetalla lomalla kun odotin esikoista viikolla 20. Matka meni hyvin ja siron mahan kanssa oli vielä suht vaivatonta reissata. Hyvä hygienia ja katsoo mitä suuhunsa laittaa, niin ei ongelmaa. Samoja ruokia vältin kuin kotonakin. Ihanaa oli köllötellä masun kanssa auringossa. Nuo tutu ja turvalliset matkakohteet on mielestäni ok, ehkä mihinkään kovin kauas ja eksoottiseen paikkaan ei kannata suunnata.

Yhteistyössä