Suunniteltu sektio ja synnytyksen käynnistyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Mulla on aika suunniteltuun sektioon ens viikolle, ja pelottaa ihan mielettömästi että synnytys lähtee käyntiin itsestään ennen sitä.
Erityisesti pelkään, että synnytys alkaa yöllä, ja pitäis saada mummo tänne lasten kanssa. Jollen ehdikään ajoissa sairaalaan..

Kuulostaa varmaan todella naurettavalle...Oon muutenkin ihan loppu, selkää särkee, vauvan liikkeet sattuu alapäähän, vihloo, närästää, en saa öisin pelolta nukuttua jne.. =(
Ajattelin soittaa äippäpolille ja kysyä jos tuon sektioajan sais ees vähän aikasemmin, mut ei taida kuitenkaan onnistua.

Sitten tilaat ambulanssin tai menet sairaalaan, riippuu ehkä miksi on suunniteltu sektio. Mulla oli perätilan vuoksi ja jos olis alkanut syntymään olisi lähdetty. Sektio oli vain päivä ennen laskettua... En usko että saat aikaistettua sektiota,kun onhan se jo ihan lähellä. Yritä vaan levätä ja rauhottua niin jaksat paremmin :hug:

Miksi sulla on se suunniteltu sectio? Mulla oli suunniteltu perätilan takia mutta vedet meni viikkoa ennen sitä suunniteltua leikkauspäivää ja tietenkin ne meni yöllä. Aamulla sitten leikattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa-06:
Sitten tilaat ambulanssin tai menet sairaalaan, riippuu ehkä miksi on suunniteltu sektio. Mulla oli perätilan vuoksi ja jos olis alkanut syntymään olisi lähdetty. Sektio oli vain päivä ennen laskettua... En usko että saat aikaistettua sektiota,kun onhan se jo ihan lähellä. Yritä vaan levätä ja rauhottua niin jaksat paremmin :hug:

Mulla oli suunniteltu sectio 2 viikkoa ennen laskettua aikaa.

Onko sulla mies kuitenkin kotona? Jos synnytys käynnistyy, niin voithan sä toki lähteä sairaalaan ensin ilman miestäkin, ja mies jää lapsien kanssa kotiin odottelemaan mummoa. Onko sulla eka synnytys (oletan että lapsi/lapsia on ennestään) syöksysynnytys? Jos ei ollut kauhean nopea, niin ei ole varmaan mitään syytä olettaa, että et ehtisi sairaalaan ajoissa. Tietenkin tuo on ihan normaalia, että pelottaa ja jännittää erinäiset asiat. =)

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa-06:

Mulla on sektioaika rv 39+1, eivät varmaan sitä siitä aikaista.
Ja sektio siis kahden aikaisemman sektion vuoksi, joista toinen oli pelkosektio.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Onko sulla mies kuitenkin kotona? Jos synnytys käynnistyy, niin voithan sä toki lähteä sairaalaan ensin ilman miestäkin, ja mies jää lapsien kanssa kotiin odottelemaan mummoa. Onko sulla eka synnytys (oletan että lapsi/lapsia on ennestään) syöksysynnytys? Jos ei ollut kauhean nopea, niin ei ole varmaan mitään syytä olettaa, että et ehtisi sairaalaan ajoissa. Tietenkin tuo on ihan normaalia, että pelottaa ja jännittää erinäiset asiat. =)

On mies onneksi kotona.
Esikko syntyi rv 42+1, yritän silläkin itseäni rauhoitella, että tuskin tääkään vielä syntyy.. Ei ollut mitenkään erityisen nopea synnytys.
Kaipa tämä taas tästä, kun sais vaan yöllä nukuttua.

Yhteistyössä