Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies30

Vieras
Olen 3-kymppinen mies ja päätynyt miesten illanviettokeskusteluiden perusteella otsikon mukaiseen päätelmään. Tuntuu vain ettei tätä voi sanoa ääneen muussa seurassa eikä tästä ole tehty oikein tutkimuksiakaan. Paheksuntaa yritetään kyllä kylvää, mutta totuus on se että ainakin 70% miehistä haavailee seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Kyse ei ole pedofiliasta eikä mistään sairaasta käytöksestä vaan luonnon muovaamista himoista, tämä on fakta.

Veikkaanpa et tää on provoyritys, eihän kukaan oikeasti vetävä 3-kymppinen mies roikkuisi mammapalstalla. Mut nii, kai ne haluaa 14-vuotiaita jotka ei vielä osaa vaatia 'hyvää palvelua', aikuiset naiset osaa ja sitähän nämä miehet eivät osaa antaa.

on se varmasti ihan totta, kunhan eivät toteuta sitä. eikö vaan? ne on kuitenkin lapsia.

ja kyllä rakastan isoja munia.. kiukuttaa aina jos eteen sattuu alle 20senttinen, oikeasti!! silti en sano sille miehelle, että just joo, onpa pikkanen.

voisko nyt kuitenkin olla niin että saman henkiset ihmiset hakeutuu toistensa seuraan... tollasen piilopedojen illanistujaisten jälkeen en kyl kehtais ite esittää mitään yleistäviä prosenttilukuja... tilastot kun tehdään hieman toisella tapaa...

• Tykkää
Reactions: Echo
Alkuperäinen kirjoittaja just juu:
voisko nyt kuitenkin olla niin että saman henkiset ihmiset hakeutuu toistensa seuraan... tollasen piilopedojen illanistujaisten jälkeen en kyl kehtais ite esittää mitään yleistäviä prosenttilukuja... tilastot kun tehdään hieman toisella tapaa...

:D voi apua... mahtava kommentti :D :D
ja niiiiin totta!

Alkuperäinen kirjoittaja ...............:
Veikkaanpa et tää on provoyritys, eihän kukaan oikeasti vetävä 3-kymppinen mies roikkuisi mammapalstalla. Mut nii, kai ne haluaa 14-vuotiaita jotka ei vielä osaa vaatia 'hyvää palvelua', aikuiset naiset osaa ja sitähän nämä miehet eivät osaa antaa.

tai sitten te kuntut luulette tietävänne kaiken

Niin, ja miksiköhän tosissaan niitä tutkimuksia tästä ei ole tehty niinkuin ap sanoi.

Ei haittaa mua vaikka olis tottakin jos mieheni salaa haaveilee nuoresta lihasta mun rupsahtaneen kantturan sijaan. Mullakin on fantasioita jotka ei ole tarkoitettu toteutettaviksi ja hyvä niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
ja 30-50-vuotiaaat naiset himoavat 14-17-vuotiaita nuoria poikia.

ja 60-90-vuotiaile naisille voi kelvata joku kolmikymppinen ressukka

30-50-vuotiaat naiset himoitsevat noin 15-vuotiaita.

ap ei varmasti olisi kenenkään päiväuni.

Eihän tuo mikään yllätys ole, jopa 20-kymppiset miehet haaveilevat seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. ;) Mutta ainakin itse ollessani tuon ikäinen törmäsin ihan fiksuihin nuoriin miehiin, joiden kanssa saatoin pussailla, mutta jotka sitten itse kieltäytyivät muusta touhuilusta kun olin kuitenkin niin paljon nuorempi.

Ja juu, kyllä mäkin haaveilen isosta! :D

Yhteistyössä