Suuseksi / syväkurkkuisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sessi^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sessi^

Vieras
Jo heti alkuun voin todeta, että viesti ei sisällä sinänsä kysymystä ja keskittyy lähinnä pohdiskeluun.

Jo ensimmäisessä parisuhteessani huomasin nauttivani suuseksistä antavana osapuolena. En tiedä mikä siinä tarkalleen ottaen niin nautinnollista on, mutta en vain nauti miehen elimen nuolemisesta vaan myös kiihotun siitä hyvin paljon. Ja koska siitä itsekin nautin, aloin myös nopeasti harjoitella miehen peniksen ottamista aina syvemmälle suuhuni.

Tähän väliin todettakoon, että olen muuten melko alistuva seksin suhteen, joten tämä piirre minussa näkyy tekstissä melko paljolti.

Pitkässä parisuhteessa opin ottamaan mieheni jotakuinkin normaalikokoisen kalun melko pitkälle suuhuni, kutittelemaan kurkunpäätä ;) Koska tuo penis ei ollut mitenkään suuren suuri eikä edes kovin suuri ei tämä ollut kovinkaan hankalaa ja harvoin tuotti minulle mitään ongelmaa. Tämän parisuhteen loppumisen jälkeen suussani kävi joitakin peniksiä, sekä hieman suurempia, että hieman pienempiä. Suurempien kanssa tunsin saavani enemmän haastetta ja myös joutuvani siten hankalampaan asemaan. Huomasin kiihottuvani enemmän.

Uudella vakituisemmalla miehelläni on minun mittapuullani Suuri. En minä senteissä osaaa sanoa, mutta ei se suuhun mahdu ja ympärysmittaakin tuntuu olevan. Lisäksi tämä uusi mieheni tuntuu ymmärtävän entisiä paremmin alistuvan luonteeni ja ymmärtää myös ottaa siitä ns. ilon irti. Suihinottoon tuli siis uusi mauste. Yleensä imen, nuolen ja lämmittelen parhaan taitoni mukaan jonkin aikaa, ennen kuin mieheni tarttuu minua hiuksista ja päästä ja painaa minua itseään varten. Tunne on aivan käsittämätön. Jos en luottaisi tähän mieheen täysin, olisin varmastikin aivan paniikissa, sillä hengitys vaikeutuu ja tunne on oikeastaan hyvin epämiellyttävä. Mies painaa päätäni itseään vasten niin voimakkaasti, että kalu oikeasti työntyy kurkkuuni ja kurkkuni "avautuu" hänelle. Sitten hän hellittää, painaen kohta taas uudestaan. Aina välissä hän katsoo minua silmiin hymyillen rohkaisevasti. Toistaiseksi olemme vasta kokeilleet, eli aina muutaman tällaisen painalluksen jälkeen hän hellittää kokonaan ja jää silittelemään päätäni. Sanoo, että tuntuu ihan käsittämättömän hyvältä.

Kiihotun tästä yleensä hyvin paljon, ja niin tuntuu kiihottuvan miehenikin.

Hei! Hienoa löytyy joku nainen, joka on samalla aaltopituudella ja samaa mieltä kyseistä asiasta. Itse olen myös _aina_ alistuvana osapuolena seksissä.
itse löysin nykyisen aviomieheni kymmenisen vuotta sitten ja avioiduimme 5 vuotta sitten. ennen avioliittoa, en ollut edes tajunnut, miten unelmamies hän on seksin suhteen. Mieheni tekee täysin samaa kuin sinä, tarttuu hiuksista/päästä ja nai syvälle kurkkuun. ja pituutta sekä paksuutta löytyy myös. Pituus n.19cm hänen mukaansa, minä en ole mitannut.

tuntuu aivan mahtavalta ku luottaa mieheensä, ja hän osaa hommansa!

KOKEILKAA NAISET, ja miksei miehetkin ;)