Suuseksiä naiselle ja kunnolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Derry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Derry

Vieras
Haluan antaa naiselle tuntikaupalla suuseksiä! Kiusata sormilla, kielellä....saada hänet värisemään ja huutaman kiihotuksesta! Pitkään kiusattuani...yllätyksiä tarjottuani...hänet yllätän. On mukavaa kun nainen vapisee, tärisee....kosteana ja hulluna,.....
Kummalllista, minun fantasiat rakentuvat siitä, että nainen janoaa, suorastaan pakottaa(yllättävin keinoin) minut nuoleman...hänen jalkojensa väliin. Istuu kasvojeni päälle....tekee kaikkensa että saa tuntea sen värinän. Jos olet sellainen nainen.....kuvittelen fantasioissani sinun janoavan minua...ehkäpä, kun perusseksiä on harrastettu! Haluan aina ensisijaisesti, että naiseni tyydyttyy hurmokseen ...vasta sitten olen valmis "kostolle"......... onko tällaisia naisia olemassa...?

Alkuperäinen kirjoittaja Derry:
Haluan antaa naiselle tuntikaupalla suuseksiä! Kiusata sormilla, kielellä....saada hänet värisemään ja huutaman kiihotuksesta! Pitkään kiusattuani...yllätyksiä tarjottuani...hänet yllätän. On mukavaa kun nainen vapisee, tärisee....kosteana ja hulluna,.....
Kummalllista, minun fantasiat rakentuvat siitä, että nainen janoaa, suorastaan pakottaa(yllättävin keinoin) minut nuoleman...hänen jalkojensa väliin. Istuu kasvojeni päälle....tekee kaikkensa että saa tuntea sen värinän. Jos olet sellainen nainen.....kuvittelen fantasioissani sinun janoavan minua...ehkäpä, kun perusseksiä on harrastettu! Haluan aina ensisijaisesti, että naiseni tyydyttyy hurmokseen ...vasta sitten olen valmis "kostolle"......... onko tällaisia naisia olemassa...?

Voe tokkiisa, kyllähän tuollaisia naisia löytyy. Todisteena tällaisten naisten olemassaolosta voi lukea juttuja esim. Kallesta, Jallusta tai vaikkapa Erotiikan Maailmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ville valu:

Voe tokkiisa, kyllähän tuollaisia naisia löytyy. Todisteena tällaisten naisten olemassaolosta voi lukea juttuja esim. Kallesta, Jallusta tai vaikkapa Erotiikan Maailmasta.

Kyllä löytyy elävästä elämästäkin, täällä on yksi. Löytyisipä vaan enemmän Derryn kaltaisia miehiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jensy:
Mesimarja, samaa mieltä. Mistä voisi pongata tuollaisen miehen.
Voisin istua tuntikaupalla hänen päällään ja .........ahhh.....

Suuseksi posliininaisen kanssa todella kiihottavaa.Kun samanoloisen naisen kanssa namuttelee,nautinto molemminpuoleinen.Jossain vaiheessa voi alkaa varsinaisen "duunin",loppukliimaksin.Joskus sohviksellakin käy säkä.

vai tuntikausia,anna mun nauraa..johan kielesikin väsyy.

Jopas, mahdatko olla tosissasi ? Nimittäin juuurikin tuollaisia fantasioita jaan kanssasi tässä tapauksessa. Voin jo kulla melkein korvissani syvään huokaavan naisen hengityksen ja tuntea hänen kaarelle jännittyneen vartalonsa kun uppoudun koko mielelläni hänen koskettamiseensa. Kaiken sen jälkeen voisi suudella ja uppoutua todella kuumaan ja turvonneeseen vaginaan ja tuntea sen hellän syleily läpi koko vartalon. Mikään ei voi olla sen parempaa...

...jos oikeen tuntikaupalla aiot kiusata niin se on loppupäässä enemmän kidutusta kun nautintoa naiselle ja orgasmikaan ei siinä vaiheessa enää tunnu hyvälle.

Minulla on tapana virtsata miehen päälle, jos lopettaa suuseksin liian aikaisin. Aikojen saatossa oppivat tyydyttämään paremmin ja myös käyttäytymään pervommin.

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Minulla on tapana virtsata miehen päälle, jos lopettaa suuseksin liian aikaisin. Aikojen saatossa oppivat tyydyttämään paremmin ja myös käyttäytymään pervommin.

Kas kun et vääntänyt torttua.

En ole mitenkään kovin herkästi orgasmin saavaa sorttia, joten jos mies ei osaa suuseksiä, niin en laukea ollenkaan enkä ole edes lähellä orgasmia. Miehen pitää löytää klitoris ja hänen pitää osata kiihottaa sitä oikeasta kohdasta riittävän kovalla paineella (ei liian kovaa, koska menee tunto ja sattuu, mutta jos koskettaa liian hiljaa, se ei tunnu missään).

Jos on oikein kiihottunut, niin tällaisen naisen saa orgasmiin suuseksillä 15-20 minuutissa. Jos käyttää samanaikaisesti käsiä, niin aikaisemminkin. En kyllä haluaisi tuntikausien kestävää suuseksiä enkä mitään muutakaan seksiä. 30 - 45 minuuttia (sisältäen esileikin) on täysin riittävä aika. Mielummin sitten vaikka vähän taukoa, jonka jälkeen sama uusiksi...;D

Taitaa orgasmin tuottaminen naisille olla työn ja tuskan takana,ainakin kun lukee naisten vaatimuksia.Ei ihme jos sinkkumiehiä on pillun puutteessa.Olisiko parempi että naiset masturboivat itselleen parit orkut ja sitten mies hyppää valmiille mestalle.Nainenkin on valmiiksi kiihottanut itsensä orgasmi tilaan ja saa nauttia oikeasta munasta,vaikkapa keskikokoisestakin.Isoja jöötejä he kylläkin himoitsevat.

[. Miehen pitää löytää klitoris ja hänen pitää osata kiihottaa sitä oikeasta kohdasta riittävän kovalla paineella (ei liian kovaa, koska menee tunto ja sattuu, mutta jos koskettaa liian hiljaa, se ei tunnu missään).

Siis miehen pitää löytää klitta? Herran tähden onko sellaisiakin miehiä jotka ei sitä löydä. Ja vielä suullaan naisen jalkovälissä.
Tilanteessa jossa naista nuollaan, naista "soitetaan kielellä ja huulilla".
Reagoidaan ihon värähtelyihin, toimitaan sen mukaan ja "luetaan" naista, voiko sitä muulla tavalla tehdäkkään?

... nuolee esimerkiksi tosi paljon vaginan päältä, jossa nuoleminen ei tunnu juuri miltään. On myös paljon sellaisia, jotka imevät häpyhuulia (sisempiä tai ulompia) ja nuolevat välilihaa, mutta eivät oikein osaa nuolla sitä klitorista. Ihan kivaa lämmittelyä, mutta kun yleensä suuseksin tarkoitus olisi se, että nainen on ihan lähellä orgasmia, niin vähän hukkaan menee esim. 10 minuutin suuseksistä se, että mies nuolee ihan vääriä paikkoja 8 minuuttia ja sitten vain ohimennen muutaman kerran nuolaisee oikeasta kohdasta.

Naisella klitoriksen kärki on usein vähän herkkä muuttumaan tunnottomaksi. Käsittääkseni moni nainen pitää enemmän siitä, että klitoriksen reunoja nuollaan. Tässäkin on myös eroavuuksia eli jollakulla saattaa esim. klitoriksen oikea tai vasen reunama olla herkempi kuin toinen reunama. Minä ohjaan miestä suuseksin aikana ääntelyllä tai sanomalla, jos joku kohta tuntuu tosi hyvältä, jolloin mies tietää, mitä pitää tehdä.

Tuntuu myös ihmeelliseltä, että miehet eivät osaa käyttää mielikuvitusta. Naisen jalkojenväliä ei tarvitse latkia kuin koira vettä ruokakupistaan, jolloin miehen naama on kokonaan märkä. Esimerkiksi eräs mies teki kielellään klitorikseni päällä kirjaimia eli siis piirteli klitorikseni päälle ensiksi A, B, C jne. Tuntui tosi hyvältä, yllättävältä ja koko ajan odotti, että mitä seuraavaksi:)

... nuolee esimerkiksi tosi paljon vaginan päältä, jossa nuoleminen ei tunnu juuri miltään. On myös paljon sellaisia, jotka imevät häpyhuulia (sisempiä tai ulompia) ja nuolevat välilihaa, mutta eivät oikein osaa nuolla sitä klitorista. Ihan kivaa lämmittelyä, mutta kun yleensä suuseksin tarkoitus olisi se, että nainen on ihan lähellä orgasmia, niin vähän hukkaan menee esim. 10 minuutin suuseksistä se, että mies nuolee ihan vääriä paikkoja 8 minuuttia ja sitten vain ohimennen muutaman kerran nuolaisee oikeasta kohdasta.

Naisella klitoriksen kärki on usein vähän herkkä muuttumaan tunnottomaksi. Käsittääkseni moni nainen pitää enemmän siitä, että klitoriksen reunoja nuollaan. Tässäkin on myös eroavuuksia eli jollakulla saattaa esim. klitoriksen oikea tai vasen reunama olla herkempi kuin toinen reunama. Minä ohjaan miestä suuseksin aikana ääntelyllä tai sanomalla, jos joku kohta tuntuu tosi hyvältä, jolloin mies tietää, mitä pitää tehdä.

Tuntuu myös ihmeelliseltä, että miehet eivät osaa käyttää mielikuvitusta. Naisen jalkojenväliä ei tarvitse latkia kuin koira vettä ruokakupistaan, jolloin miehen naama on kokonaan märkä. Esimerkiksi eräs mies teki kielellään klitorikseni päällä kirjaimia eli siis piirteli klitorikseni päälle ensiksi A, B, C jne. Tuntui tosi hyvältä, yllättävältä ja koko ajan odotti, että mitä seuraavaksi:)

kyllähän se on niin pojat ja tytöt että kyllä miehen pitää nuolla mimmi orkulle ja sit nasta mamma imuttaa tulee jos tulee mut sit naidaan ja imutellaan VAPAASTI.

Viimeksi muokattu:
Taitaa orgasmin tuottaminen naisille olla työn ja tuskan takana,ainakin kun lukee naisten vaatimuksia.Ei ihme jos sinkkumiehiä on pillun puutteessa.Olisiko parempi että naiset masturboivat itselleen parit orkut ja sitten mies hyppää valmiille mestalle.Nainenkin on valmiiksi kiihottanut itsensä orgasmi tilaan ja saa nauttia oikeasta munasta,vaikkapa keskikokoisestakin.Isoja jöötejä he kylläkin himoitsevat.

jaa no mä oon sitte vissiin poikkeus tapaus ku en tykkää isosta munasta. jos on kauheen iso ni seksi sattuu :(
ite saan masturboimisesta hyvät orgut, mutta hyväilyt ovat paljon nautinnollisempia kun ne tulevat mieheltä. Mä ainakin nautin poikaystäväni hyväilyistä todella paljon vaikka en saakaan orgasmia.

Viimeksi muokattu:
miltä teistä naisen oma liukastusneste maistuu? poikaystäväni sanoo minun maistuvan suolaiselle eikä halua antaa suuseksiä nesteestäni tulevan jälkimaun takia :( maistuuko neste sillon jos nuolee vain klitorista? poikaystäväni kun on vain nuollut vaginan suulta. haluun vaan tietää et onko mussa jotain vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen;11160836:
miltä teistä naisen oma liukastusneste maistuu? poikaystäväni sanoo minun maistuvan suolaiselle eikä halua antaa suuseksiä nesteestäni tulevan jälkimaun takia :( maistuuko neste sillon jos nuolee vain klitorista? poikaystäväni kun on vain nuollut vaginan suulta. haluun vaan tietää et onko mussa jotain vikaa.

Ei ole vikaa. Poikaystäväsi ei vain vielä ymmärrä hyvän päälle. Sylki hajoittaa naisen nesteet nopeasti, joten ominaistuoksu laimenee tehokkaasti. Kyllä ihme nössö saa mies olla, jos tuo hunajainen maku häiritsee. Tottumiskysymys. Jos jossain on vikaa, niin miehessä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen;11160836:

Tuo maku on yksilöllinen. Jos ei mausta tykkää niin voi vaikka maustaa siihen tarkoitukseen tehdyillä voiteilla. Peseminenkin on ihan hyvä idea.

Yhteistyössä