Suuseksin kestosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Velvet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Velvet

Vieras
Mitä tehdä kun mies kieltäytyy seksistä kesken suuseksisessioiden?
Tämä alkaa ottaa jo itsetunnon päälle, koska aina jotenkin kierolla tavalla ajattelen että hän pitää suuhoitoa parempana kuin itse seksiä.
Pintaan nousevat ajatukset siitä että olen lihava, ruma, löysä ja epähaluttava. Vaikka asia ei näin kuulemma ole. Kondomi kuulemma haittaa yhdyntää, koska se vie tuntoa pois. Silti mies tulee usein heti minun jälkeeni. Eikä minullakaan tuo tuleminen kestä klitoriskiihottimen kanssa kuin tuon 15 min.
Miehelläni siis kestää liian kauan tuo tuleminen(joskus jopa 1h)kun otan häneltä suihin, mutta hän ei halua lopettaa vaan pidentää nautintoaan jopa tahalleen koska se tuntuu hänestä liian hyvältä. Tuntuu välillä niiiiin epäreilulta tämä asetelma vaikka hän usein sanookin että harrastaisi mielellään vielä seksiä kanssani sen jälkeen kun olen imenyt hänet kuiviin. Minulla vain ei usein ole enää sellainen olo noiden sessioiden jälkeen kun olen ollut tunnin "alistettuna" kuola-ja mällilätäkön keskellä, yltäpäältä hiessä.. Olen joskus jopa ärtynyt kaikesta tästä, vaikka nautinnon tuottaminen miehelleni onkin ihan mukavaa ja minulle on onni nähdä hänet onnellisena, koska hän on niin usein pahantuulinen vedoten seksin vähyyteen. (seksiä meillä on n.3-4 kertaa viikossa)
Onkohan alistaminen väärä sana, mutta välillä koulutöistä ja muista kiireistä väsyneenä nämäkin ajatukset käyvät mielessä..
Minusta on kurjaa että minua haukutaan haluttomaksi vaikka olisin usein valmis seksiin, kunhan se ei menisi aina tuon saman kaavan mukaan. Nuolisin nimittäin ihan mielelläni häntä esim. 15 minuuttia, jos tietäisin itse saavani jotain myös takaisin.
Koska suuseksistä en niin välitä (lähinnä se vetisyys ja märkyys ällöttää), niin olemme sopineet että mies hieroo minua hetken, esim.puristellen pakaroitani ja sivellen kehoani. Siitä tulee hyväksytty olo ja käy aivan hyvin esileikistä ja hyräyttää nopeasti sille tuulelle.
Mies tuntuu ottavan asian siten että olen vain itsekäs paska, joka ajattelee vain itseään kun en nyt haluaisi enää suostua noihin tunnin sessioihin. Olen vasta nuori tyttö joka opettelee sanomaan ei ja opettelemaan asioita mistä itse tykkään (siitähän hän tulisi hyötymään vielä itsekin) eli mikäköhän tässä on niin väärin? Mies näkee tämän vain jonkinlaisena eroprosessina mitä se ei todellakaan ole. Huoh!
Oonkohan nyt ihan tossun alla? :)

Suostuisiko mies siihen, että hoitaisitte hänet käsin.
Luulisin käsihoidon olevan helpompaa, jos sitä siementensyöksähtelyä pitää tunninkin houkutella.

Ja terska on vartta herkempi, joten kiinnittäkää siihen päähän enemmän huomiota, niin silläkin saatte sitä aikaa lyhennettyä.

Sopivat eroottiset puheet siinä samalla myös antaa paremman lopputuloksen.

Hyvän vaimon saavat miehet alistuvasta naisesta, mutta se on sitten asia erikseen mitä tämä tekee naisen omille halulle, sitä kun ei opita tunnistamaan ja sitten se onkin suuri yllätys kun ilmeneekin haluttomuutta. Hupsis, ollaankin menty vain sen kumppanin ehdoilla.
Kompromisseja..seksi on hankala asia kun siitä niin herkästi loukkaannutaan ja asiat jäävät täten sanomatta!
Sitten ei saisi olla määrätietoinenkaan ja tietää mitä tahtoo, kun sen synonyymi vaan on femakko ja itsekäs. Hankalaa.

Luulisin käsihoidon olevan helpompaa, jos sitä siementensyöksähtelyä pitää tunninkin houkutella.

Ja terska on vartta herkempi, joten kiinnittäkää siihen päähän enemmän huomiota, niin silläkin saatte sitä aikaa lyhennettyä.

Hei, kiitos vastauksestasi :)

Kyse ei mieheni mukaan siitä etten osaisi häntä käsitellä ja käsittelisi terskan nuppia oikeaoppisesti, mutta hän vain tykkää viivytellä tässä asiassa koska tuntee saavansa niin vähän seksiä. Seksittömyys oikeuttaa hänelle nuo suuseksisessiot. Voi kyllä olla että mm.alkoholin runsas kulutuskin viivästytää laukeamista. Ja korkeasta libidosta nyt puhumattakaan.
Käsihommaa voisi tehdä kyllä useamminkin, siitäkin hänelle kyllä tuntuu jäävän pieni pettymys koska ei saa suuta. Aina tuntuu olevan jokin vialla ja alankin tuntemaan itseni tässä asiassa hiukan riittämättömäksi. Riitoihin on hiipineet puheet naisista, jotka hoitaisivat asiat nämäkin aina vain paremmin ja kuuliaisemmin :(

Viimeksi muokattu:
Hei, kiitos vastauksestasi :)

Kyse ei mieheni mukaan siitä etten osaisi häntä käsitellä ja käsittelisi terskan nuppia oikeaoppisesti, mutta hän vain tykkää viivytellä tässä asiassa koska tuntee saavansa niin vähän seksiä. Seksittömyys oikeuttaa hänelle nuo suuseksisessiot. Voi kyllä olla että mm.alkoholin runsas kulutuskin viivästytää laukeamista. Ja korkeasta libidosta nyt puhumattakaan.
Käsihommaa voisi tehdä kyllä useamminkin, siitäkin hänelle kyllä tuntuu jäävän pieni pettymys koska ei saa suuta. Aina tuntuu olevan jokin vialla ja alankin tuntemaan itseni tässä asiassa hiukan riittämättömäksi. Riitoihin on hiipineet puheet naisista, jotka hoitaisivat asiat nämäkin aina vain paremmin ja kuuliaisemmin :(
Kylläpä teillä on vaativa mies.

Kyllä miehen pitäisi osata ottaa naisen mielipide huomioon, ja pyrkiä noudattamaan sitä.

Tuo alkoholin runsas käyttö on paha asia, joten se pitäisi korjata ensin.

Viimeksi muokattu:
En usko että saan häntä vähentämään juomista.Hän kertoo jo nyt, että ei enää läträä sillä niin kuin ennen. Vähentänyt melkoisesti hetkestä jona tapasi minut. Ja aina asiasta, tai ryyppykeikoista hienovaraiasesti mainittuani suuttuu hän melkoisesti ja syyttää että minä syyllistän häntä alkoholismista.
Voisi kyllä sanoa että hän on todella vaativa :). Seksisessiot kestäisivät hänen unelmissaan useita tunteja ja niitä olisi monta kertaa päivässä! Minun paikat ei kestä vaan kovin kauaa sellaista höykkyytystä eikä aikaakaan tuollaiseen ihan joka päivä olisi. Eikä minua ole lahjottu kyvyllä saavuttaa orgasmia useasti peräjälkeen, niin jyystö tuntuu melko pahaltakin jos sitä vielä orgasmin jälkeen jatketaan.
Mietin usein että hän on tyytymätön seksielämäämme sen takia, koska ei saa sitä mitä tällä hetkellä haluaa, eli peppua. Olen koittanut totuttautua ajatukseen ja ollaan koitettu varovaisesti leikitellä tuolla peppureiällä, mutta vielä se tuntuu vähän kaukaiselta ajatukselta enkä siihen ole vielä kenties täysin valmis..
Pelottaa usein että poikaystäväni on valmis jättämään minut, kun halut ei määrällisesti ihan kohtaa toisiaan. Toinen on vain niin viriili ja muna ulvoo tuskissaan jos paineita ei helpoteta tarpeeksi usein. Taivas kaatuu niskaan jo usein kahden päivän seksittömyyden jälkeen. Kun toinen menee valittamaan puutostilojaan ei huomioita oikein minuun oikein ehditä kohdistamaan, eikä myöskään omat haluni kasva tuossa ajassa niin suuriksi että ennättäisin niistä edes mainitsemaan.

Anteeksi vaan kun kysyn seuraavaa.

Mikä teidät saa pitämään hänestä kiinni kynsin hampain, kun alussakin on noin paljon ongelmia.

Ette te niitä hänen tapoja pysty muuttamaan kuin hetkellisesti.
Sitä muutosta hänen pitää itse haluta ja tehdä.

Miettikää nyt vielä tarkasti haluatteko jatkaa, vai olisiko parempi etsiä vähän helpompi kumppani.

Jos ihminen rakastaa todella toista ihmistä, niin ei hän silloin ala toista alistamaan omille mielihaluilleen.

Sydämenipohjasta toivon teidän harkitsevan asiaa vielä tarkasti.
Alistettunaolo kun ei ole helppoa.

Anteeksi vaan kun kysyn seuraavaa.

Mikä teidät saa pitämään hänestä kiinni kynsin hampain, kun alussakin on noin paljon ongelmia.

Ette te niitä hänen tapoja pysty muuttamaan kuin hetkellisesti.
Sitä muutosta hänen pitää itse haluta ja tehdä.

Miettikää nyt vielä tarkasti haluatteko jatkaa, vai olisiko parempi etsiä vähän helpompi kumppani.

Jos ihminen rakastaa todella toista ihmistä, niin ei hän silloin ala toista alistamaan omille mielihaluilleen.

Sydämenipohjasta toivon teidän harkitsevan asiaa vielä tarkasti.
Alistettunaolo kun ei ole helppoa.

Ei meillä muut asiat töki kuin tuo mieheni korkea libido mistä seuraa riitoja. Ollaan helliä ja huomaavaisia toisiamme kohtaan ja osataan puhua asioista mikä on aika harvinaista jossain suhteissa. Tuntuu että olen löytänyt sen elämänkumppanin jonka kanssa haluan vanheta ja mieskin ajattelee näin minusta. Onko nykyään turhan vanhanaikasta koittaa pitää suhteensa kasassa?
Jomman kumman tai molempien tulisi tulla vastaan tässä asiassa jollain tavalla, mutta jostain syystä on nyt vaan sukset ristissä ja molemmat syyttää tilanteesta vain toista.
Ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi suostua seksiin ja suihinottoihin useammin kuin tahtoisin tai sitten mies on tuskissaan ja pahantuulisena ilman seksiä muutaman päivän. Umpikuja. Ja minä olen kumminkin syyttämässä itseäni kaikesta kun näen hänet huonolla tuulella, naisen rooli :P

Viimeksi muokattu:
Ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi suostua seksiin ja suihinottoihin useammin kuin tahtoisin tai sitten mies on tuskissaan ja pahantuulisena ilman seksiä muutaman päivän. Umpikuja. Ja minä olen kumminkin syyttämässä itseäni kaikesta kun näen hänet huonolla tuulella, naisen rooli :P

Edellä mainittu toimintatapa ei kuulu tasapuoliseen ja yhdenvertaiseen suhteeseen jossa toista arvostetaan ja kunnioitetaan. Ette ole sielunkumppaneita jos ette sovi myös seksuaalisesti toisillenne. Aika ei paranna tilannetta ellei "vaatimuksissa" jousteta ja sovitella tilanne molempia tyydyttäväksi ratkaisuksi. Alistavassa suhteessa kärsii aina toinen osapuoli, joskus molemmatkin vaikka alistaja ei sitä itse tajuaisi. Rakkauden nimissä tehdään paljon pahaa ja alistutaan - vaikka oma mieli käskisi tehdä toisin. Sitten kun itsetunto on hävinnyt ja parisuhde vääristynyt on tilannetta lähes mahdotonta enää korjata tai ainakin se vaatii asiantuntija-apua ja aikaa.

Viimeksi muokattu:
Ei meillä muut asiat töki kuin tuo mieheni korkea libido mistä seuraa riitoja. Ollaan helliä ja huomaavaisia toisiamme kohtaan ja osataan puhua asioista mikä on aika harvinaista jossain suhteissa. Tuntuu että olen löytänyt sen elämänkumppanin jonka kanssa haluan vanheta ja mieskin ajattelee näin minusta. Onko nykyään turhan vanhanaikasta koittaa pitää suhteensa kasassa?
Jomman kumman tai molempien tulisi tulla vastaan tässä asiassa jollain tavalla, mutta jostain syystä on nyt vaan sukset ristissä ja molemmat syyttää tilanteesta vain toista.
Anteeksi vielä kerran, kun sain noista aiemmisa kirjoituksistanne vääränlaisenkuvan.

Ehdottomasti minäkin olen sitämieltä, että suhde pitää yrittää korjata, jos ongelmia ilmaantuu.

Se on kiva kuulla, kun pystytte puhumaan asioista.
Vielä kun noista vaikeimmista asioista pystyisitte puhumaan keskenänne rauhallisesti ja syyttelemättä kumpaakaan.

Pystyttekö tuosta alkoholin käytöstä puhumaan, kun se tuntuu teitä häiritsevän, kirjoitustenne perusteella.

Ja jos rakastatte toisianne, niin silloin pystytte myös kunnioittamaan toistenne mielipidettä.
Miehelle tahtoisin sanoa erityisesti, että naisen mielipidettä pitää kunnioittaa 100%:sti ja tuolloin mies saa palkkioksi rakastavan puolison.

Noihin seksipyyntöihin pitäisi molempien opetella suhtautumaan leikkimielisesti.
Selvästi mies loukkaantuu, jos ei saa seksiä silloin kun itse haluaisi.
Teidän pitäisi ilmaista se kieltäytyminen jotenkin hauskalla tavalla, eli jotenkin leikkimielisesti.
Esimerkiksi, pimppini ei ole nyt kovin ottavallatuulella.
Katsotaan nyt josko se kiima huomiseksi ilmaantuisi.
Mutta jos haluat olla siinä lähellä ja halailla sekä suukotella, niin se kyllä passaa minulle.
Antakaa siis miehenne tehdä ne seksipyynnöt ehdolla ettei hän suutu kieltäytymisestä.
Älkää tekään suuttuko vaikka hän pyytäisi seksiä monta kertaa päivässä.
Ainahan voitte sanoa, voi rakas kulta minun haluni ei ole vielä herännyt.
Tuolloin on hyvä tilaisuus sanoa mistä pitäisitte halunne herättäjänä.

Puhukaa siitä peppuseksistä myös asiallisesti keskenänne.
Vaarana on nimittäin limakalvojen haavautuminen, jos ette osaa rentouttaa sitä riittävästi.
Haavaumien korjaaminen on vaikeaa.
Näinollen verenvuotoa tapahtuu myös ulostaessa.
Ei kai hän sellaista tahtoisi tapahtuvan.

Nauttikaa seksistä puhumisesta, sillä se asiallinenpuhekin saattaa saada kiiman aikaan.
Ja mitä kaikkea kivaa sitten tapahtuukaan.
Toivottavasti saatte kumpikin todella voimakkaan kiihottumisentunteen.
Jopa humalatunnetta voimakkaamman.

Viimeksi muokattu:

Olin nuoremman pojan kanssa sänkyssä, lauettiin kunnolla. Sitten rupes pussailemaan riipputisseni ja meni alaspäin nuollen. Nuoli haarojani niin kauan että sain uudestaan. Aamulla heräsin lun poitsu otti suihin kunnolla, käskin sen nuolla niin pitkään kun laukean. Vaikka en enää pystynyt pidättelemään virstsaa kun laukesi, ei haitannut kun oli niin kiihkossa.

Viimeksi muokattu:
Sori nyt vaan, mutta miehesi kuulostaa itsekkäälle pikkupojalle joka ei halua huomioida tarpeitasi. Hän syyllistää sinua omista ongelmistaan. Kuulostaa myös, että miehesi on riippuvuuksiin taipuvainen, alkoholi ja seksi määrittää ihan liikaa hänen elämäänsä. Hänellä on alkoholiongelma ja hän syyllistää sinua jos huomautat asiasta. Hän on riippuvainen tietyllä tavalla suoritetusta seksistä ja tässä tapauksessa puhuisin tosiaankin jo suorittamisesta.

Minusta teidän ongelmanne eivät ole vain seksissä vaan miehesi asenteissa. Niitä sinun on vaikea muuttaa, mutta voit yrittää jos haluat. Se on pitkäjänteistä työtä ja prinsessamiehesi vetää siinä prosessissa monet kerrat herneen nekkuunsa. Pikku hiljaa voit ehkä saada hänet ymmärtämään, että tuo ei ole normaalia eikä hän voi vaatia sinulta tuollaista.

Minusta mies saisi olla tyytyväinen jos edes silloin tällöin antaisit hänelle pelkästään tunnin suuseksiä ja muilla kerroilla sen voisi vaikka kokonaan jättää pois. Sinun pitää voida kuunnella itseäsi ja omia tarpeitasi. Jos sinulle tulee alistettu olo seksin aikana, alat pian inhota sitä. Älä tyttö hyvä pilaa itseltäsi niin tärkeää asiaa elämästäsi kenenkään takia.

Miehesi tekee erittäin ikävästi kun puhuu muista naisista. Se on alistamista ja henkistä väkivaltaa. Voit kuitenkin olla varma siitä, että hän ei hevillä löydä edes sellaista naista, joka suostuu antamaan hänelle suuseksiä läheskään tuossa mittakaavassa kuin sinä. Saisi ukko olla kiitollinen ja antaa sulle samalla mitalla takaisin sitä mistä sinä nautit.