Suuteleminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehdoton1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta! Suutelemisessa on tunteet mukana, panemisessa ei aina ole. Maksulliset naiset eivät koskaan suutele asiakkaitaan, koska suu on intiimimpi ja yksityisempi paikka kuin pillu.

Alkuperäinen kirjoittaja suu-pi-duu:
Totta! Suutelemisessa on tunteet mukana, panemisessa ei aina ole. Maksulliset naiset eivät koskaan suutele asiakkaitaan, koska suu on intiimimpi ja yksityisempi paikka kuin pillu.

onko totta? Mistä tiedät etteivät maksulliset naiset koskaan suutele?
Oletko leffoista katsonut, vai? Mahtavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja suu-pi-duu:

Minäpä olen suudellut maksullista naista pillulle! Repikää siitä....

Itse olen sellanen ihminen joka tykkää moiskauttaa kaverille pusun poskelle ja joillekin läheisille suukon suulle. Saan itse monilta kavereilta suukkoja. Se on vain sellainen lyhyt kaveripusu, pelkkä moiskaus, jonka ainoa sanoma sekä antajalle, että suukonsaajalle on 'olet ystävä, välitän sinusta'. Meillä ei mieheni kanssa ole mitään ongelmaa tuon asian suhteen. (Ihan uusia tuttavuuksia emme tosin suukottele, vaan läheisimpiä kavereita ja ystäviä) Suukoissa ei ole sellaista seksuaalista jännitettä ollenkaan. Kaveripiirissämme muutenkin halaillaan paljon... usein ilman mitään 'järkevää syytä', kuhan vaan kerrotaan toiselle 'olet minulle tärkeä' kiertämällä kädet toisen ympärille.

Suutelemaan en lähtisi toista miestä. Mielestäni suuutelemisessa on kyse pettämisestä tavallaan. Siinä on todellakin seksuaalinen jännite mukana! Jos saisin tietää mieheni suudelleen toista naista, saisin raivarin! Olen siitä samaa mieltä, että henkisesti suuteleminen on vielä intiimimpää kuin pelkkä nainti. Naida voi ilman tunteitakin, senkun laittaa vaan lihaa piiloon!

Ymmärrän toki niitäkin, jotka pahoittvat mielensä jo siitä, jos heidän puolisonsa saa suukon joltain toiselta.

Minulla on kamala kohtalo. Joskus teininä, siis ensi suutelu, oli aivan mahtava. Siinä oli mukana imutusta, kielari, se oli tosi upea kokemus.
MUTTA kukaan nainen ei ole suudellut enää niin, jos yritän samaa, niin he vetäytyvät. Onko minussa vikaa, kun minä en pidän vain huulien painamista velttoina toisen huulille. Vai oliko se ensi suudelma väärä, mutta minä pidin siitä.
Sitten minulle on tullut huonoja kokemuksia suutelemisesta, en tiedä uskallanko enää koskaan antautua niin ja vastaako kukaan enää niin? Pitäisikö kysyä uusintaa tältä rouvalta, joka on kyllä ystäväni?

Tiedän että inhoat minua mies1, vastaan silti.
Kertomuksesi alku ja keskiosa on kuin minun kynästäni.

Loppupäässä näkyykin ero.

Olen kituutellut vuosikausia melko huomaamattomana, tai ei oikeastaan niinkään voi sanoa, mutta kuitenkin viettänyt melko turhauttavaa elämää.
Sitten vain yhtäkkiä tulee eteeni sharmantti harmaantunut herrasmies ja vie mennessään./kuvainnollisesti/

Hän se suuteli minua niin että jalat oli mennä alta /en kuitenkaan kaatunut/:)

En olisi uskonut että tuollaista tunnetta vielä löytyy..............

Alkuperäinen kirjoittaja -salasala-:
Tiedän että inhoat minua mies1, vastaan silti.
Kertomuksesi alku ja keskiosa on kuin minun kynästäni.

Loppupäässä näkyykin ero.

Olen kituutellut vuosikausia melko huomaamattomana, tai ei oikeastaan niinkään voi sanoa, mutta kuitenkin viettänyt melko turhauttavaa elämää.
Sitten vain yhtäkkiä tulee eteeni sharmantti harmaantunut herrasmies ja vie mennessään./kuvainnollisesti/

Hän se suuteli minua niin että jalat oli mennä alta /en kuitenkaan kaatunut/:)

En olisi uskonut että tuollaista tunnetta vielä löytyy..............

En minä inhoa, en minä ole osallisena.
Voin hyvin kuvitella..

Aivan sama sille, mitä muut pitävät intiimimpänä tekona, suutelua vai panemista, mutta jos minun olisi PAKKO valita että kummalla tavalla mieheni minua pettäisi, niin ehdottomasti toivoisin hänen suutelevan toista!! Itse en arvosta suutelua läheskään yhtä suuressa mittakaavassa kuin te (ilmeisesti), koska itse olen suudellut moniakin miehiä jotka ovat olleet vain vähän kiinnostavia. Silti sänkyyn olen mennyt vain hyvin harvan ihmisen kanssa... vain niiden tärkeimpien!!

Ööh, minä en ainakaan muista, että olisin kertaakaan elämässäni harrastanut seksiä miehen kanssa, jota en olisi ensin suudellut. Mutta ehkä joillakin on tapana pettää kumppaniaan harrastamalla pikapanoja suutelematta.

Yhteistyössä