suutelin "vierasta" miestä viikonloppuna ja nyt en saa häntä mielestäni.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahoin mokannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahoin mokannut

Vieras
petin omaa kihlattuani suutelemalla erään miehen kanssa viikonloppuna. vastapuoli tunnusti ihastuneensa minuun syvästi. sanoi, että haluaisi jakaa elämänsä kanssani.

en saa tätä toista miestä mielestäni. ajattelen vain hetkä, jolloin painoi huulensa vasten omiani. ja niitä helliä sanoja... voih :/

harmittaa ihan kauheasti, sillä rakastan kihlattuani aivan järjettömän paljon, mutta taidan olla vahvasti ihastunut myös tähän toiseen mieheen. jos tilaisuus tekisi varkaan, en tiedä pystyisinkö pitämään haluni kurissa tämän toisen miehen kanssa.. :/

Kinkkinen tilanne.. Jos oikeasti miestäsi rakastat, niin koita vaan unohtaa tuo toinen mies. Ja olet jo aikamoista sitoutumista miestäsi kohtaan osoittanut, kun kihloihin olette menneet, niin ei tuommoista kannata millään ihastumisilla pilata. Nyt vaan pää kylmänä!

Älä enää tapaa häntä, äläkä pidä mitään yhteyttä häneen jos kihlattusi on sulle tärkeä. Aikanaan ihastus menee ohi vaikka vaikeaa se on. Nimim. kokemusta on

Tiedätkö, tein saman virheen.
Ja vaikka ihastumiseni laantui aika pian, vaikutti se parisuhteeseeni todella paljon. Mieheni ei asiasta tiedä eikä saakaan tietää, sillä en halua häntä asialla loukata, vaikka toisaalta olisikin oikeus tietää. Tiedän vain, että se satuttaisi häntä enemmän kuin se, että ei tiedä koko asiasta. Puoli vuotta on mennyt ihastukseen asti täydellinen parisuhde alamäkiä.. omat tunteeni ovat kadoksissa ja parisuhteemme on syvässä kriisissä. Näin paljon yksi suudelma voi vaikuttaa, vaikka siitä ei toinen tietäisikään ja vaikka ihastus on ollut kauan sitten jo menneen talven lumia.

Tiedän, että joudun taistelemaan melkoisen erävoiton, jotta saan rakennettua parisuhteemme takaisin niille kantimille millä se oli. Jos voisin, kääntäisin todellakin aikaa taaksepäin ja tekisin kaiken toisin. Silloin en vain ajatellut pienen ihastumisen ja suudelman näin paljoa vaikuttavan käytökseeni ja tunteisiini. Se on todella vaarallista.

ekan kerran tää mie tunnusti tunteensa jo keväällä.. siitä asti hän on pyörinyt mielessäni satunnaisesti. mua itkettää kun oon niin tyhmä, että menen ihastumaan toiseen mieheen.

ajatuskin tästä toisesta miehestä saa perhosia vatsaan ja kihelmöimään.

Tiedän tunteen mutta ajattele minkälainen moraali tällä toisella miehellä on kun alkaa vikittelemään varattua naista. Se mies ei ole sen arvoinen että häneen kannattaisi tuhlata ajatuksia ja tunteita. Näin ajattelemanna mun ihastus laimeni.

[QUOTE="rebekka";24311148]Tiedätkö, tein saman virheen.
Ja vaikka ihastumiseni laantui aika pian, vaikutti se parisuhteeseeni todella paljon. Mieheni ei asiasta tiedä eikä saakaan tietää, sillä en halua häntä asialla loukata, vaikka toisaalta olisikin oikeus tietää. Tiedän vain, että se satuttaisi häntä enemmän kuin se, että ei tiedä koko asiasta. Puoli vuotta on mennyt ihastukseen asti täydellinen parisuhde alamäkiä.. omat tunteeni ovat kadoksissa ja parisuhteemme on syvässä kriisissä. Näin paljon yksi suudelma voi vaikuttaa, vaikka siitä ei toinen tietäisikään ja vaikka ihastus on ollut kauan sitten jo menneen talven lumia.

Tiedän, että joudun taistelemaan melkoisen erävoiton, jotta saan rakennettua parisuhteemme takaisin niille kantimille millä se oli. Jos voisin, kääntäisin todellakin aikaa taaksepäin ja tekisin kaiken toisin. Silloin en vain ajatellut pienen ihastumisen ja suudelman näin paljoa vaikuttavan käytökseeni ja tunteisiini. Se on todella vaarallista.[/QUOTE]

miten olet saanut salattua asian mieheltäsi?

en todellakaan tiedä pitäisikö kertoa kihlatulleni. jos kertominen selventäisi ajatuksiani, sillä oma mieheni estäisi tapaamasta tätä toista miestä vahingossakaan..

kihlattuni ei ole mikään romanttinen ihminen, muttei mikään äijäkään. enemmän hän on taiteellinen ja ujo. tämä toinen on taas täysin vastakohta... ehkäpä juuri ne hellät sanat ja puheet sai minut niin palavasti ihastumaan. kaipaan häntä. :/ antaisin mitä vaan, jos voisin vaikka yhden yön viettää hänen kanssaan, vaikka sitten nukkumalla vierekkäin.

No hui kamala. Ihastuksia tulee ja menee. Kahden viikon sisään oot jo unohtanut koko jutun. Ei toi niin vakavaa ole. Elä sen muiston kanssa. Vanhana meillä kun ei oo muuta kuin muistot.

[QUOTE="siiri";24311172]Tiedän tunteen mutta ajattele minkälainen moraali tällä toisella miehellä on kun alkaa vikittelemään varattua naista. Se mies ei ole sen arvoinen että häneen kannattaisi tuhlata ajatuksia ja tunteita. Näin ajattelemanna mun ihastus laimeni.[/QUOTE]

no, hän sanoi, ettei tahdo suhdettani pilata. hän ei tahdo sänkyyn kanssani, ettei tuhoa jotain sellaista, mikä kuuluu vain mulle ja miehelleni.

suudelma oli vahinko, tosi iso vahinko. enkä minäkään ensiksi hänen tunteistaan välittänyt, pidin sitä hieman huvittavana jutusteluna. mutta nyt suudelman jälkeen, pakahdun.. :(

miten olet saanut salattua asian mieheltäsi?

en todellakaan tiedä pitäisikö kertoa kihlatulleni. jos kertominen selventäisi ajatuksiani, sillä oma mieheni estäisi tapaamasta tätä toista miestä vahingossakaan..

kihlattuni ei ole mikään romanttinen ihminen, muttei mikään äijäkään. enemmän hän on taiteellinen ja ujo. tämä toinen on taas täysin vastakohta... ehkäpä juuri ne hellät sanat ja puheet sai minut niin palavasti ihastumaan. kaipaan häntä. :/ antaisin mitä vaan, jos voisin vaikka yhden yön viettää hänen kanssaan, vaikka sitten nukkumalla vierekkäin.

Tämä ihastus asuu toisessa maassa, joten salaaminen on/oli helppoa. En ole ollut tuohon ihastukseen missään yhteydessä moniin kuukausiin.

Tiedän, että yhteydenpidon katkaiseminen siihen ihastukseen on kauhein ajatus mitä voit tällä hetkellä ajatella, mutta se on viisain! Aiheutat vain isompia ongelmia, jos olet yhteydessä ihastukseesi. Katkaiset välit kokonaan vaikka kuinka kipeää kävisi.

Kihlatullesi voit kertoa, jos koet sen olevan turvallista. Onhan hänellä oikeus toki tietää, mutta jos tiedät itse sen, ettet ole vakavissasi ihastuksen kanssa, neuvoisin olemaan kertomatta.

[QUOTE="huoh";24311157]Mikä ihme teissä naisissa on, kun jäätte saman tien kiinni kuin kärpänen liimapaperiin kun toinen vähän lässyttää[/QUOTE]

Ei todellakaan jäädä, turha yleistää. Miehethän ne on takiaisia.

Onko teillä lapsia? Se ihan ensimmäinen ja tärkeä asia. Jos on, niin pistä kaikki yhteydenpito poikki ihastuksen kanssa. Tuosta ei muuten hyvä seuraa.

Jos ei, niin sitten mietit, kumman oikeasti haluat.

Minä ihastuin. Petin. Rakastuin. Minulla mies ja lapset. Arvaa vaan, kannattiko... NO EI!!!

[QUOTE="...";24311273]Onko teillä lapsia? Se ihan ensimmäinen ja tärkeä asia. Jos on, niin pistä kaikki yhteydenpito poikki ihastuksen kanssa. Tuosta ei muuten hyvä seuraa.

Jos ei, niin sitten mietit, kumman oikeasti haluat.

Minä ihastuin. Petin. Rakastuin. Minulla mies ja lapset. Arvaa vaan, kannattiko... NO EI!!![/QUOTE]

ei oo lapsia..

tää toinen mies sanoi, että haluaa jakaa tulevaisuuden mun kanssa, mutta sit kuitenkin myöhemmin sanoi, että haluaa tilaa ympärilleen. eli hän ei suhdetta halua.
enkä minä halua jättää miestäni, haluaisin jännitystä elämään, läheisyyttä ja hellyyttä..mitä ei oman miehen kanssa ole kuin aniharvoin :/

Unohda tuollaset! Jos et, jätä kihlattu, älä pidä sitä varasijalla, se on pahinta mitä voit sille tehdä. Mutta muista, että on myös miehiä, joidenka mielestä on vaan hauskaa rikkoa toisten parisuhteita lepertelemällä naiselle, varsinkin joka on hiukan sinisilmäinen.
Päätä haluatko uutta verta elämääsi, mutta älä pyöritä kahta!!!