suuttuisutko jos...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bimbo:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bimbo:)

Vieras
mun porukat eros ja äiti ja isä oli tyhjentämässä taloa..jako tavaroita. äiti lähti käymään kaupassa niin isän pimpoblondi tuli sillä välin meille ja alko vaan pokkana ottaan hyllyistä nättejä äitin tavaroita mitä haluaa viedä mukana isän ja sen bimpoblondin asuntoon. mä sain raivarin (heh) ja aloin huutaa sille akalle et ei voi viedä tolleen äitin tavaroita eikä sillä oo oikeutta edes tulla tänne.. nyrpisti vaan nokkaa ja sano jotain pennuksi..siis mun isälle.!!! prkl ja parasta täs on se et oon ite 22v ja isä 42 ja sen isän bimboblondi on 30v... että ihan kiva..prkl!luulee et on äiti hahmona mun nuoremmille sisarruksille...

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Vaikea uskoa, että aloittaja on oikeasti aikuinen ihminen.

kyllä olen aikuinen ja itelläkin 3 lasta mutta ärsyttää vaan se akka. pakko purkaa tänne ku mieskään ei jaksa enään kuulla:) en antanu viedä tavaroita. sen takia se nyrpistinkin nokkaansa... no isäni sai mitä halusi, nuorta:)hyi,siis ajatellaan et ku mun mies on 29v...ja itellä 30 kavereita...mistä lie sen bimbonsa haalinut...ei tuu kauaa kestää niiden liitto. enkä kyllä onneakaan toivota:)

ja parasta vielä sekin että se pimpo lähetti tekstiviestin mun ukon puhelimeen että tervetuloa keskiviikkona tuparikahville mun ja peten uuteen asuntoon....minähän olen niin ystävällinen että varmasti en mene:D tai jos menenkin niin vien paljaita koivunoksia:Dtai jotain muuta kamalaa!hah...

Alkuperäinen kirjoittaja omatkin vanhemmat erosi juuri:
voiko edes olla totta. Itse ainakin olisin syvästi loukkaantunut tuollaisesta jo äitini puolesta.

kyllä olen loukkaantunutkin..mutta toisaalta on hauska ärsyttää sitä akkaa:D sa makiat naurut aina ku se on niin tyhmä..

Alkuperäinen kirjoittaja bimbo:):
voiko edes olla totta. Itse ainakin olisin syvästi loukkaantunut tuollaisesta jo äitini puolesta.

kyllä olen loukkaantunutkin..mutta toisaalta on hauska ärsyttää sitä akkaa:D sa makiat naurut aina ku se on niin tyhmä..

Voi jessus ap, kasvaisit edes sinä aikuiseksi! Sitäpaitsi, mitä tekemistä sinulla oli siellä kun isäsi ja äitisi laittoivat lusikoita jakoon? Provolta haiskahdat.

Alkuperäinen kirjoittaja deb:

Voi jessus ap, kasvaisit edes sinä aikuiseksi! Sitäpaitsi, mitä tekemistä sinulla oli siellä kun isäsi ja äitisi laittoivat lusikoita jakoon? Provolta haiskahdat.

äitini käski kaveriksi mua ja saankai minäkin päättää mitä mun entisestä lapsuuden kodista viedään pois ja mihinkin... mut en hyväksy sitä et joku ulkopuolinen akka tulee sinne ja kehtaakin!! ja on isälläkin pokkaa ... taijan lopettaa välit kokonaan...kumpikohan on isälleni tärkeämpää lapsenlapset vai uusi heila? varmasti akkansa...no kiva sit muutaman vuodenpäästä huomata kuinka yksin on...

Ihan samaa mieltä. Jotenkin tuntuu erikoiselta, että ap tunkee paikalle, kysehän on hänen äitinsä ja isänsä tavaroista joihin ap:lla ei ole mitään määräysvaltaa. No, hän osoittaa olevansa vain isänsä puolisoakin kypsymättömämpi kirjoitustyylillään ja haukkumistavallaan. Eipä ihme että ap:n puoliso on kyllästynyt kuuntelemaan. Minäkään en jaksaisi teinityyppistä nimittelyä kuunnella.

äitini käski kaveriksi mua ja saankai minäkin päättää mitä mun entisestä lapsuuden kodista viedään pois ja mihinkin... mut en hyväksy sitä et joku ulkopuolinen akka tulee sinne ja kehtaakin!! ja on isälläkin pokkaa ... taijan lopettaa välit kokonaan...kumpikohan on isälleni tärkeämpää lapsenlapset vai uusi heila? varmasti akkansa...no kiva sit muutaman vuodenpäästä huomata kuinka yksin on...

Itsekin olin mukana kun tavaroita laittoivat jakoon. Sain itsekin sellaista mitä he eivät tahtoneet, onhan se mun lapsuudenkoti ollut. Oli isältäsi tosi tökerösti tehty ja loukkaavasti teitä kohtaan. En kuitenkaan laittaisi noin välejä poikki, onhan se kiva että lapset saa pitää pappansa vaikka aikuisilla on riitaa.

Yhteistyössä