suutuinko nyt ihan tyhjästä....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan tyhmää

Vieras
ollaan miehen kanssa kumpikin suuria jääkiekkofaneja ja mies meinas ensin jättää mut yksin kotiin lasten kanssa katsomaan tän suuren ottelun.. kunnes veljensä puhui ympäri et pidetään kisastudio meillä ettei mun tarvii olla yksin. mies suostui.

mies on menossa huomena töihin, mä olen lomalla ensi viikon. koko ajan miehen veli vaimoineen puhui et pakko mennä katsomaan meininki tonne baariin pelin jälkeen (miehen veljenvaimo autolla, mun mies ottanut 2 pientä olutta ja minä 4 isoa siideriä kun ei ole herätystä aamulla!)

no, peli päättyi ja mä jäin ruokkiin koirat sisälle kun porukka teki lähtöä ja mun mies vaan huikkas mulle oven raosta et "me lähetää poikkee baarissa!"

just. jäin sit yksin kotiin, vaikka MUN sinne baariin piti lähteä!!! eikä mitään perseitä vetään vaan katsoon se tunnelma ja kaikki....

onpa nyt tosi kiva fiilis.

[QUOTE="hah";23774692]ja tulit heti kaksplussaan märisee...miks et lähteny mukaa?[/QUOTE]

ai et olisin jättäny lapset yksin kotio nukkumaan? todellakin tulin tänne märiseen kun kiehuu niin lujaa.

Ihan tyhmä mies sulla. Ensin olis jättänyt sut yksin kotiin lasten kans. Onneks sillä on sentään viisaampi veli joka osaa ajatella myös SUA ettei sun tartte yksin jäädä katsomaan peliä. Ja todella sikamaisen tempun teki ettei jutellut eka sun kanssa tuosta baariin menosta vaan huikkaa oven raosta ja jättää sut kännissä lastenvahdiks! Et suuttunut turhasta!

onneks mä nyt en kännissä ole, mutta eipä musta autonrattiinkaan olis JOS jotain tapahtuis.

ja ihan vitutusta maksimoidakseni voin kertoa, et mies on viimeks tänään alkuillasta käyny ko.baarissa yhden kaverinsa kanssa yhdellä, mä oon ollu yhtään missään viimeks joskus huhtikuun alussa. SAATANA!!!

ärsyttää niin paljon kun oli niin hyvä fiilis ja pikkunen hiprakka ja pläts. kiitos.

[QUOTE="hah";23774699]no kai ne nyt siel ois pärjänny...[/QUOTE]

Riippuu, minkä ikäisiä lapsia. Ja vähän isommillekin voi tulla jotain yllättävää hätää yöllä, tai lapsi voi herätä ja säikähtää, kun vanhemmat ei olekaan kotona.

Miksi, ette hommanneet lastenhoitajaa, jos tuo peli on niin tärkeä? Mitä itket, että et ole käynyt missään? Sullahan on nyt viiko aikaa istuu baarissa, kun kerran lomalla olet ja se on niin kivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23774737:
Miksi, ette hommanneet lastenhoitajaa, jos tuo peli on niin tärkeä? Mitä itket, että et ole käynyt missään? Sullahan on nyt viiko aikaa istuu baarissa, kun kerran lomalla olet ja se on niin kivaa...

terve vaan sullekin ja moi :D

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23774737:

Jep. Ja koko viikonhan on IHAN SAMA tunnelma kuin juuri tänään, se mieletön kiekkofanien yhteishenki minkä ap ilmeisesti ois halunnut kokea.

Alkuperäinen kirjoittaja Just tätä;23774745:
Jep. Ja koko viikonhan on IHAN SAMA tunnelma kuin juuri tänään, se mieletön kiekkofanien yhteishenki minkä ap ilmeisesti ois halunnut kokea.

Miksi ihmeessä ei ennakoinut? Kai tuollaisen voi etukäteen sopia tai sit hommata sen lastenhoitan.

Siis miten voi ees pitää jotai kisakatsomoa jos lapset kotona? Ootteko ihan hipihiljaa (jee, hyvä fiilis), onko lapset vielä hereillä vai nukkuuko ne äänieristetyssä bunkkerissa?

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23774751:
Miksi ihmeessä ei ennakoinut? Kai tuollaisen voi etukäteen sopia tai sit hommata sen lastenhoitan.

no oli meillä puhetta et tänään mä voin ottaa muutaman pitkästä aikaa kun mies kerta menee huomena töihin jokatapauksessa!
aika hankala saada lastenvahtia su-ma-yölle eikä käyny mielessäkään sellaisen hankkiminen kun jäin siihen luuloon et tää on "mun ilta".

mieheni tuntien se tulee baarista ja sit pitäs olla ihan hipihiljaa et hän saa nukuttua. oon just nyt niin lapsellisessa mielentilassa et vittu kun kerta lähti niin en todellakaan ole. olis jääny kotio sit nukkumaan.

ja ennenkun joku ehtii teiniks haukkua, niin ihan 3kymppisiä ollaan molemmat ja normaalisti ihan aikuisia, mut nyt mies veti niin alta riman et syö naista aivan hitosti!

[QUOTE="just";23774757]Siis miten voi ees pitää jotai kisakatsomoa jos lapset kotona? Ootteko ihan hipihiljaa (jee, hyvä fiilis), onko lapset vielä hereillä vai nukkuuko ne äänieristetyssä bunkkerissa?[/QUOTE]

meil kun muksut nukahtaa, niin ne nukkuu vaikka höyryjuna tulis talon läpi. ne ei todellakaan herää. mut ei mekään myöskään karjumalla karjuttu. sen verran iso talo, et ei muksut nuku ihan seinän takana.

[QUOTE="alkup.";23774770]meil kun muksut nukahtaa, niin ne nukkuu vaikka höyryjuna tulis talon läpi. ne ei todellakaan herää. mut ei mekään myöskään karjumalla karjuttu. sen verran iso talo, et ei muksut nuku ihan seinän takana.[/QUOTE]

Meillä sama juttu! Nyt venaat, että miehes tulee nukkumaan ja sen jälkeen poistut baanalle. Sullahan on koko yö aikaa ;)

[QUOTE="alkup.";23774750]mitä tarkoitat tällä? ei ihan avautunut :D[/QUOTE]

Kato tällee: "mä olisin ollu ihan valmis, mut jäin laittaa koirille ruokaa! piti mennä viel ulos sanoon morot kaikille, mut en ehtiny kun ne lähti. mua riepoo ihan vitusti et aina on niin saatanan itsestäänselvää et mies lähtee. " kirjoitit sinä.

Minä teen näin: "kuule ukko, viititkö ruokkia koirat" - ja viuh, häivyn paikalta.

Yhteistyössä