Suututin sitten miehen oikein kunnolla... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Kuten kaikki tiedätte, mieheni on peliriippuvainen(world of warcraft), ja pelailee sitä päivittäin yli 6 tuntia. No mieheni sanoi, että haluaisi alkaa käydä salilla, ja mähän innostuin ja sanoin hyvä! Mutta sit mokasin koko jutun sanomalla: että sitten sun pelaaminen pakostakin vähenee, että se on hyvä juttu :D Ja ilmeisesti se ei ollut hyvä juttu, sehän suuttus ihan silmittömästi, että pelaamista hän ei vähennä- ja että mä muka kiellän häneltä kaikki harrastukset :O Mä jäin vaan seisomaan suu auki- niin, missä välissä mä kielsin häneltä harrastamisen :O

Hyvä. Suuttuminen on merkki siitä, että mies tajuaa, ettei pelaaminen ole hallittua. Jos et olisi sanonut mitään ja mies ei olisi suuttunut, niin mies olisi jatkanut pelaamistaan tyytyväisenä. Nyt mies muistaa sanasi ja miettii, että pitäisikö liialliselle palaamiselle tehdä jotain.

Pelaako sinun miehesi oikeasti yli 6 tuntia joka päivä? :o Käykö hän töissä lainkaan, vai onko kotona? Jos käy töissä, niin viettääkö ollenkaan perheen parissa aikaa? Huh, tosiaan riippuvainen on, jos noin suuttuu kommentistasi. Niinhän alkoholistikin suuttuu, kun juomisen ottaa puheeksi.

[QUOTE="vierailija";23545077]Pelaako sinun miehesi oikeasti yli 6 tuntia joka päivä? :o Käykö hän töissä lainkaan, vai onko kotona? Jos käy töissä, niin viettääkö ollenkaan perheen parissa aikaa? Huh, tosiaan riippuvainen on, jos noin suuttuu kommentistasi. Niinhän alkoholistikin suuttuu, kun juomisen ottaa puheeksi.[/QUOTE]
Töissä käy joo, mut heti kun tulee kotiin-syö ja istuu heti koneelle ja pelaa yömyöhään asti. Kauheasti ei perheen kanssa aikaa vietä. Ja on todella riippuvainen- viikonloppusin pelaa aamusta yömyöhään.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23544950:
Kuten kaikki tiedätte, mieheni on peliriippuvainen(world of warcraft), ja pelailee sitä päivittäin yli 6 tuntia. No mieheni sanoi, että haluaisi alkaa käydä salilla, ja mähän innostuin ja sanoin hyvä! Mutta sit mokasin koko jutun sanomalla: että sitten sun pelaaminen pakostakin vähenee, että se on hyvä juttu :D Ja ilmeisesti se ei ollut hyvä juttu, sehän suuttus ihan silmittömästi, että pelaamista hän ei vähennä- ja että mä muka kiellän häneltä kaikki harrastukset :O Mä jäin vaan seisomaan suu auki- niin, missä välissä mä kielsin häneltä harrastamisen :O

Olen tatuoitu jätkä!