suututtaa! ostin itselleni kauniin sormuksen ja mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kielo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kielo"

Vieras
.. sanoi rihkamaksi & rumaksi. aitoa hopeaa, liila kivi, maksoi 38!!
ostin viiskymppisellä, jonka mies antoi minulle joululahjaksi suklaarasian kera, sanoi että osta vaikka joku koru. ja nyt kun ostin, väitti rihkamaksi ja kun näytin kuitin suuttui että tuommoista ostan enkä osaa käyttää rahaa yhtään fiksummin.
mies lähti uimaan, minä vaan itken täällä

No rihkamakin tarkoittaa eri ihmisille vähän eri asioita... Mutta onhan se nyt outoa, jos mies antaa sulle 50e korun ostamiseen ja sitten suuttuu, kun ostat mieleisesi. Munkin rakkaimmat korut ovat edullisia.

Tuota sano sille miehellesi, ettei 50 eurolla muuta osteta kuin rihkamaa. Ja voithan mainita senkin, että jos tarkoitus kerran on, että _hän_ pitää _sinun_ lahjakoruistasi, ostaa ne jatkossa itse.

ei noista miehistä pidä välittää, kun itse ostin kolmenkympin hopeasormuksen punaisella kivellä...
mies sanoi sitä kindermunasta tulleeksi :laugh: ja samoin pieniä, hakaneulan mallisia korviksiani inhoaa.
pääasia on, että itse tykkäät korustasi :hug: sie sitä kuitenkin kannat, ei mies

Viimeksi muokattu:
Ehkä se on rihkamaa, ehkä ei. Sinä tykkäät siitä kun ostit sen. Jos mies ei halua sinun valitsevan itse korujasi, koska valintasi ovat miehen mielestä huonoja, niin mies ostaa itse eikä anna rahaa.

sä olet ostanut itseäsi miellyttävän korun ja ukon mielipidettä ei tarvitse tässä asiassa huomioida :hug:

ja kuinka kauniita ns. pukukoruja (eivät siis hopeaa/kultaa) on myynnissä! ei korun tarvitse olla "aitokaan" ollakseen ihana.

samaa mieltä olen "mallan" kanssa; ukkosi ansaitsisi selkäsaunan!

Yhteistyössä