Suvaitsemattomuus ja kiusaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko niin että suomessa suvaitaan hyvin eri kansat ja eri uskonnot ym. mutta ei suvaita eri tapoja toisilta äideiltä.

Onko kaikkien teidän lapset kiusaajia, jotka ette suvaitse sitä, että jonkun lapsi on hoidossa, vaikka itse hoitaa toista kotona, niiltä, jotka ette suvaitse sitä, että joku polttaa, vaikka itse et polta, entä niiden lapset jotka ihmettelevät kaikkea. Toisten lapsilla on ryysyvaatteet, toisilla liian hienot, toisen äiti on liian pitkään kotona, toisen liian vähän.

Eikö tämä ole kiusaamista ? Millaisia lapsia tällaisilla ihmettelijöilä on, varsinkin jos lastensa kuullen "ihmettelevät"?

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Sitäpä.

(ja lapset jatkavat tapaa, niin monesti kuultu...)

Lapset oppivat kyllä perässä.
"onko nämä sun prinsessa-lehtiä?" (valmiina juoruamaan kaikille, että jollain koululaisella prinsessalehtiä, silmistä oikein loistaa)

Mua ei pääsääntöisesti kiinnosta, mitä muut ihmiset tekevät. Ja omat lapseni ovat joutuneet hyväksymään erilaisuuden jo syntyessään tähän perheeseen.

Näin se vähän on... ja olen huomannut sen että ne vanhemmat jotka puhuu pahaa, haukkuu yms. heidän lapsensa on niitä jotka tekee sitä myös. Eli sellaisten vanhempien lapsista tulee usein koulukiusaajia.

Yhteistyössä