Suvakkien mielestä Pate Mustajärvi on natsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pate on on hän joka riisui leijonakorun kaulastaan kun natsimieliset mukaisämmaalliset omivat sen omaksi symbolikseen eikä tahtonut samaistua siihen jengiin.
Sinänsä surku koska Paten kaulassa leijonakoru edustaa Patea eikä mitään muuta.
Natsia hänestä ei saa kirveelläkään.

Pate on on hän joka riisui leijonakorun kaulastaan kun natsimieliset mukaisämmaalliset omivat sen omaksi symbolikseen eikä tahtonut samaistua siihen jengiin.
Sinänsä surku koska Paten kaulassa leijonakoru edustaa Patea eikä mitään muuta.
Natsia hänestä ei saa kirveelläkään.
Minkä takia sun mielestä on ihan ok että Suomeen tulee kaikenmaailman raiskaajamurhaajajihadisteja, jotka ei koskaan saa oleskelulupaa eivätkä suostu poistumaan maasta? Mikä on se syy että te suvakit niin kiihkeästi haluatte niitä lisää tänne? Miksi teidän mielestä on hieno idea laittaa nuo kolme-neljäkymppiset sotilaskoulutuksen saaneet miehet peruskouluun, sinne teinien sekaan?

Minkä takia sun mielestä on ihan ok että

Äläs poju laita sanoja mun suuhuni.
Toi on olkiukkoilua jos mun pitäis vastailla väitteisiin joita sä keksit mun sanoneen.

Sen sijaan O.K. ei koskaan ole se, että asiat käsitellään hutiloiden oli kyseessä sitten vääränvärinen, vasenkätinen, homo, yyhoo, työtön, köyhä, kommunisti, huora, humpansoittaja tai jopa keskustapuolueen kannattaja. Lain ja ihmisoikeuksien tulee olla samat kaikille.
Jos näin ei ole niin pudotan puoli suomea lain ulkopuolelle vetoamalla Raamattuun ja sanon; "Nainen vaietkoon seurakunnassa".

Äläs poju laita sanoja mun suuhuni.
Toi on olkiukkoilua jos mun pitäis vastailla väitteisiin joita sä keksit mun sanoneen.

Sen sijaan O.K. ei koskaan ole se, että asiat käsitellään hutiloiden oli kyseessä sitten vääränvärinen, vasenkätinen, homo, yyhoo, työtön, köyhä, kommunisti, huora, humpansoittaja tai jopa keskustapuolueen kannattaja. Lain ja ihmisoikeuksien tulee olla samat kaikille.
Jos näin ei ole niin pudotan puoli suomea lain ulkopuolelle vetoamalla Raamattuun ja sanon; "Nainen vaietkoon seurakunnassa".
Sä oot Pekka säälittävä juoppo.

Minkä takia sun mielestä on ihan ok että Suomeen tulee kaikenmaailman raiskaajamurhaajajihadisteja, jotka ei koskaan saa oleskelulupaa eivätkä suostu poistumaan maasta? Mikä on se syy että te suvakit niin kiihkeästi haluatte niitä lisää tänne? Miksi teidän mielestä on hieno idea laittaa nuo kolme-neljäkymppiset sotilaskoulutuksen saaneet miehet peruskouluun, sinne teinien sekaan?
Ei tuolta saa suoraa vastausta.

Saksan ruokapankkien pitäjät ovat natseja kun eivät anna kebabravintoloiden ryövätä ilmaista ruokaa itselleen. Tavalliset saksalaiset naiset ovat myös natseja kun joka sunnuntai marssivat haittamaahanmuuttoa ja Merkeliä vastaan.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005587567.html?ref=rss

Tuossa vaan unohdetaan sanoa miten huonosti nuo miehet oikeasti käyttäytyvät. Pahoinpitelevät vanhuksia jotta saavat aineksia pizzapaikkoihinsa.

Yhteistyössä