svea rahoitus kusetus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lainavertailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lainavertailija

Vieras
Meinasin jo klikata ja tilata kun mainostivat 12kk 0% kuluilla !
Kas kummaa kun vähän googlaili niin avausmaksu vajaa 20e ja laskutus maksu 8.90e/kk
Eli todellisuudessa kalliimpi kuin esim nordea rahoitus!
Voi vee että tuttaa tolladet paska firmat!

Mitä tuosta hernettä nenään vedät. Hehän kertovat tarkalleen ja lain mukaan lainojensa ehdot. Lisäksi jotkut rahoitusyhtiöt saattavat jopa evätä lainahakemuksesi. Entäs sitten???

Mitä tuosta hernettä nenään vedät. Hehän kertovat tarkalleen ja lain mukaan lainojensa ehdot. Lisäksi jotkut rahoitusyhtiöt saattavat jopa evätä lainahakemuksesi. Entäs sitten???

Oletko kenties vajakki?
Hehän eivät todellakaan tarkalleen kerro laina ehtoja vaan piilottavat ne ovelasti.
Mikä 0 prosentin korko sellainen on jossa todelliset kkulut vuodessa ovat 20 prosentin luokkaa?

Kas kummaa kun vähän googlaili niin avausmaksu vajaa 20e ja laskutus maksu 8.90e/kk

Kyllä se monissa muissa rahoitusfirmoissa on koron lisäksi avausmaksu ja muita käsittely kuluja. Tuohan mainostaa 0% KORKOA.

Direkt laina (lainaa ilman vakuuksia)
•Lainan määrä: 2 000-8 500 euroa
•Laina-aika: 2-10 vuotta
•Lainan korko: alkaen 9.47 %
•Lyhennysväli: kuukausittain

Alkuperäinen kirjoittaja Heidän sivuiltaan;30833105:
Direkt laina (lainaa ilman vakuuksia)
•Lainan määrä: 2 000-8 500 euroa
•Laina-aika: 2-10 vuotta
•Lainan korko: alkaen 9.47 %
•Lyhennysväli: kuukausittain
Ei ole kyseessä tuollainen laina vaan svean myöntämä 0 prosentin laina,luetun ymmärtämisessä tänään kaikilla ongelmia?

Nordea joustolla esim. avausmaksu 50€, tilinhoitopalkkio 7€/kk ja korko 3kk euribor + 6%... Se siitä halvemmasta ;)

Mä ihmetteln myös sitä, että oikeastiko ajattelit, että jos korko on 0%, niin se olisi yhtä kun kokonaan kuluton laina?

Oletko kenties vajakki?
Hehän eivät todellakaan tarkalleen kerro laina ehtoja vaan piilottavat ne ovelasti.
Mikä 0 prosentin korko sellainen on jossa todelliset kkulut vuodessa ovat 20 prosentin luokkaa?
Svealaina on yksi kalleimmista kusetuksista mitä koskaan olen ottanut! Jos esim lyhensit välillä vain 25e kuussa, niin korkoihin ja käsittelymaksuihin meni siitä suurin osa ja lainaa lyheni n. 6e sillä kertaa :( Se firma kannattaa kiertää kaukaa!!!

Svealaina on yksi kalleimmista kusetuksista mitä koskaan olen ottanut! Jos esim lyhensit välillä vain 25e kuussa, niin korkoihin ja käsittelymaksuihin meni siitä suurin osa ja lainaa lyheni n. 6e sillä kertaa :( Se firma kannattaa kiertää kaukaa!!!

sen takia mä lyhensin sitä satasia kerralla, samalla koron osuus tippui sitä mukaa. Sain auton nopeammin omaksi. Näin säästi enemmän.

Yhteistyössä