Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Kun väkivalta etenee tiettyyn pisteeseen, niin suurin syy siihen ettei nainen lähde on kuoleman pelko. Mä ainakin tiesin, että kun päätän suhteen, niin mun henkikulta on suuressa vaarassa. Ja niin olikin. Kituutin siksi niin kauan, kun en uskaltanut lähteä. Vaikka halusin lähteä, niin se pelko oli niin suuri, että olin ihan lamaantunut tekemään päätöksiä. Ja olin silloin kuitenkin vain 18-vee.
Toi on totta.
Mä muutin NinaTT:n ikäsenä ulkomaille, tapasin ihanan miehen, menin sen kanssa naimisiin ja elämä oli ihanaa.
Kunnes se alkoi käyttämään huumeita ja siinä samalla pitämään mua nyrkkeilysäkkinä. Mä jaksoin sitä ehkä vuoden, mutta kun se yksi päivä ilmaantui mun työpaikalle ja uhkaili mun työkavereita (huumehöyryissään se kuvitteli että mä makaan jokaisen miespuolisen kolleegani kanssa) niin mulla napsahti.
Pakkasin seuraavana viikonloppuna kamani ja muutin takaisin Suomeen, kertomatta sille mitään. Se oli ainoa keino, koska mä olin ihan varma että se tappaisi mut jos kertoisin jättäväni sen.