Syke ja sukupuoli =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Möökö

Jäsen
08.05.2007
160
0
16
Hih, tälläinen alkoi askarruttamaan kun vitosta odottelen ja tietoa ei vielä ole kumpaa odotellaan, että millaisia sykkeitä teillä on ollut ja kumpi on syntynyt tai kumpaa odotatte?
Itselläni neljästä pojusta on aluksi toki ollut korkeampia sykkeitä mutta myöhemmillä viikoilla 135-145.
Nyt sykkeet ovat aluksi olleet 145 ja nyt viimeksi eilen 120-130. Poikaa kyllä luulen taaskin odottavani ;) . Pojilla kai on kuitenkin yleensä matalammat sykkeet..?!?

Möökö ja muru 27+4 :heart:

meille tyttö pitäisi olla tulossa ja sykkeet tasaseen 130 - kerran oli 140. Eli tiedä sitten, tyttöön olen orientoitunut joten toivottavasti sellainen sitten parin kuukauden päästä putkahtaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja salmiakkitassu:
Kappas! Täällähän on pino sykkeistä! :)
Odotan esikoista ja tänään kuulimme miehen kanssa neuvolassa vauvan sykkeen ja se on 166 kertaa minuutissa. Nyt on rv 11+6.

Viittaisikohan tuo korkea syke tyttöön? :) ;)

yleensä syke on korkeempi mitä pienempi sikiö on, eli mitä alummalla raskaus on niin korkeempi syke. tasaantuu sitten loppua kohti.

mulla 2 poikaa ja sykkeet ollu 140-150....yleensä sitä 140 luokkaa :)
nyt en tiedä kumpi tulossa enkä tiedä sykkeitäkään kun neuolan täti vain aina sanoo tosi hienosti lyö :heart: en oo sit kysellyt paljonko :whistle: saas nähä kumpi tulee...en oo kyl huomannut ite korvalle suurta eroo sykkeissä...samantapasta jumputusta kuuluu :D

ihan alussa alkuraskauden ultrassa 7+0 syke 123, eli tosialhaalla..en tiedä merkkaako niin alussa otetut mitään :/ muuten neuvolassa ja ultrassa aina ollut 140-150, tänään ultrassa varmistui että poika sieltä olisi tuloillaan :heart:

Meillä on ennestään viisi poikaa ja sykkeet olleet aina 140-150. Ihana tyttönen syntyi kesäkuun lopulla. Hänellä sykkeet oli neuvolassa aina korkeintaan 130 tai vähän matalammat. Lopussa jouduin juoksemaan äitiyspolilla useaan ja käyrillä näytti joko 130 tai sitten tosi korkeaa 170. :D

Meillä poika ja tyttö. Pojalla syke 130-140 ja tytöllä 140-155. Nyt pitäisi olla poika masussa jolla myös sykkeet huitelee tuolla 140-155, eli ei aina voi päätellä sykkeen perusteella, ellei meille sitten synnytys salissa tule yllärinä tyttö! Onneksi on yksi ultra vielä ja meinaan varmistaa sukupuolta vielä.
sarabi rv 32+2

Mulla ei noista sykkeistä oo voinut päätellä mitään.Kaikissa 7:ssä raskaudessa ensin ekat n 30 viikkoa sykkeet olleet 150-160 krt/min ja sitten loppuraskaudesta tippuneet 130-140 krt/min.Ja tyttöjä sekä poikia oon saanut

Miun piti selvitellä tuota asiaa viime viikolla "henkilökohtaiselta terkkarilta" ja sanoi, että jos äidillä korkea hb, sykkeet matalammat. Eli hemoglobiini vaikuttaa sikiön sydämen sykkeeseen aika paljon. Normaaliarvona piti muistaakseni 100-180. Sanoi, että jos vauva riehuu tms, niin silloin sykkeet tietysti korkeammat. Itsellä viime neuvolassa hb 125 ja syke 140.

Kiitos vastauksista!

Aika jännä snowball toi terkkarin sanoma juttu koska mulla on matala hb ja syke on myös matala.....eikä vielä ainakaan muutes ultrassa pojan vekottimia löytynyt, hmm ... :whistle:

-Möökö 28+3 :heart: -

Yhteistyössä