syksyn 2008 yrittelijäät

  • Viestiketjun aloittaja Hansu77
  • Ensimmäinen viesti
Chili28
Pidän peukkuja sulle, Siina :). Olisikin kiva, jos oltaisiin molemmat tuolla toisella puolella odottamassa suunnilleen saman LA:n kanssa :). Vaikka mä olen kyllä liian luottavainen tällä hetkellä. Tulee iso pudotus, jos täti tuleekin vierailulle viikonlopun aikana.
 
Elviira 82
Sawadii Thaimaasta!!!
Taalla on tooosi kuuma ja kostee, ihanaa! :) Ollaan otettu rennosti. Kavin eilen sukeltamassa ja Pilville tiedoksi vaan, etta mun mielesta se eka ^sukelluskokeilu^ ei ollu mikaan WAU-juttu, snorklaus oli paljon makeempaa!!! Sukelluksessa pitaa ekoina kertoina keskittya niin tosissaan hengittamiseen ja niihin laitteisiin, teknisiin juttuihin, etta olin tosi varuillani koko ajan ja enpa juuri kaloja yms nahnyt. Mutta snorklaus oli upeeta, wau!!! Paljon upeita kaloja ja koralleja, uuh. Mies meni sukelluksen peruskurssille, mina en.
Tati ei oo tullu, vaikka oon ootellu. Eilen tein thaikku testilla negan. Ei oo mitaan oireita juuri mihinka suuntaan ja kp 28 mennaan, ku viimeaikoina on ollu 23-26pvan kierrot. Nyt tietenki murehdin, etta JOS kuitenki nyt tarppais ja kavin sukeltamassa.. Kun se on kuulemma ekojen viikkojen aikana kaikkein riskialtteinta sikiolle. Kerroin suomalaiselle sukellusopelle asiasta ja han sanoi, etta omalla vastuulla lahen, oma valinta. Elikkas nyt on kauheen ristiriitanen olo, toisaalta toivon, etta tati tulis (ettei vaan sikio ois vaurioitunu sukelluksessa) ja toisaalta tietty hirveesti, etta tati pysyis poissa! No, katotaan, eikohan se tati kuitenki pian tule.

taidanpa lahtea nyt tonne rannalle, upotan varpaani kuumaan valkoseen hiekkaan ja meen turkoosiin 30 asteiseen mereen pulikoimaan.. :) Terkuin, E kp 28
 
Kata-82
Hyvää huomenta leidit!

Pahoittelut Lillille ja Pilville tädistä! Haleja!

Elviira, kuuma valkoinen hiekka ja 30 asteinen turkoosi vesi kuulostaa erittäin houkuttelevalta. Vähänkö oon kade. :) Pahoittelut negasta!

Täälläpäs on monella jännät päivät meneillään, jännään teidän kaikkien puolesta! Toivotaan et tulis mahdollisimman monta plussaa, mielellään tietty kaikille!

(.) Täällä on vähän ristiriitainen olo. Jotenkin sitä on yrittänyt ajatella, et ei se plussa tule nytkään ku ei oo tullut aiemminkaan. Mut viikolla oli muutamana päivänä kuvottava olo, tuli lähinnä hajuista. Ruokakaupastakin piti melkein lähteä kesken ostosten ulos, kun alkoi tehdä todella pahaa kylmäaltaiden luona. Mies tuumasikin tässä yksi ilta että mitäs sitä rouvalla on tullut "nautittua", kun tuntuu olevan niiiin herkkä hajuaisti. Heräsi pieni toivonkipinä, ku edellisessä raskaudessa alkoi viikkoa ennen plussaa juuri samanlainen kuvottava olo...siitä se sit pikkuhiljaa yltyi aina vain voimakkaammaksi.

Tänään pitäisi hieman jo tehdä joulun ruokia valmiiksi, ku ens viikolla ois vielä ma ja ti töitä niin ei tartte öisin sit tehdä.

Rentouttavaa viikonloppua!

Kata kp29/33
 
Chili28
Kuulostaa upeelta Elviira! Mä olen ihan kateellinen, kun täällä Suomessa on vaan synkkää ja kylmää. Pahoittelut negasta, mutta jos plussaksi muuttuu, niin peukutan oikein kunnolla, ettei tullut mitään vaurioita sukelluksesta.

Toivottavasti Katan herkkä hajuaisti kertoo, että nyt on tärpännyt.

ON: Täällä on kp 29 eikä ole tietoakaan tädistä tai edes mistään tuhruista! Molemmissa edellisissä luomukierroissa on tähän mennessä alkanut vähintään tuhruilu. Kauheen usein en viitsi lämpöjäni aamuisin mittailla, mutta muutamaan otteeseen olen sen tehnyt tässäkin kierrossa ja tänään mentiin vielä aika korkeissa lukemissa (37,3). Mulla siis toivo kasvaa koko ajan. En millään malttais odottaa uuden testin kanssa, mutta koitan nyt kärvistellä vielä päivän-pari.

Chili kp 29/28-30
 
Siina76
Nautihan lomasta, Elviira! Ja kuulostaa siltä, ettei se ainakaan olosuhteiden puolesta vaikeaa ole, vaikka tuo nega/tädittömyys -asia varmaan askarruttaakin. Toivotaan että tilanne kääntyy parhain päin.

Lupaavalta kuulostaa, Chili! Itse en ole lämpöjä mittaillut, mutta mulla on menkat nyt sitten virallisesti myöhässä. Jännitys nousee... jokohan tänään uskaltaisi käydä testiostoksilla? Sitten on kuitenkin pakko testatakin jos niitä on käden ulottuvilla!

Siina kp 29/28
 
Chili28
Kävitkö hakemassa testin, Siina? Mä kävin viimeisillä jouluostoksilla ja ostin samalla apteekin oman testin. Tarkoitus on kyllä pidättäytyä testaamasta huomenna ja testata vasta maanantaina (jos siis on tarvetta), mutta itseni tuntien en pysty olemaan testaamatta huomenna.

Chili kp 29/28-30
 
Siina76
Kävin :) Olin myös jouluostoksilla ja piipahdin apteekissa. Mä en tiedä uskallanko vielä huomenna testata, tai toisaalta maltanko odottaa maanantaihinkaan... Jospa yritän ainakin nukkua yön yli!

 
Siina76
uskaltauduin sitten testaamaan heti aamusta... -ja plussahan sieltä tuli!!!
Monta kertaa ollaan kumpikin jo kaivettu se testi esiin ja todettu että kyllä siinä vaan viiva on! Nyt sitten jo jännittää, että menisi kaikki vaan hyvin jatkossa... Kun onhan tästä positiivisesta testistä vielä pitkä matka mentävänä. Mutta kyllähän tämä joka tapauksessa on todella iloinen asia! Saatiin se toivotuin joululahja :)

Tuo idea positiiviisen testin paketoimisesta joululahjaksi kuulosti ihanalta! Mä kyllä jätin nyt tuon testituloksen tarkistamisen miehen tehtäväksi, jännitti kai liikaa. Ajattelin kyllä jossain vaiheessa, että jos plussa tulee niin kertoisin vasta jouluna. Mutta eiköhän se plussa vielä joulunakin lämmitä :)!

Mitäs Chili ja muut jännääjät? Voi kunpa nyt ropisisi lisää niitä plussia.. bdbdbd!!!!!

 
chili28-
Onnea Siina! Paljon tarrasukkia, jotta pikkunen pysyy mukana :).

Mä sain aamulla jo toisen negan :(. Alkaa toivo mennä, vaikka vieläkään ei ole mitään oireita, että täti olisi tulossa. No, jos ei tätiä näy, testaan uudelleen tiistaina.
 
Muppelo
Hirmuisesti onnea Siinalle!!!!!!! Tulipa teille mukava joululahja! =)

Chilille pahoittelut negasta, mutta toivoahan on vielä, jos ei kerran tätiä näy.
bd bd bd !!!

Peukkuja muillekin jännääjille!!!!!

Muppelo 8+0
 
Lilli-81
Siinalle aivan valtavat onnittelut! Ihan mieletöntä. Paras joululahja, mitä voi toivoa.

Ja muille loppukierron jännäilijöille tsemppiä. :)
Ja kaikille ihanaa joulua,

Lilli
 
Sida82
Niin paljon onnea plussasta Siina!!!! Hienoa:) Tämä joulu varmasti jää mieleenne ikuisesti:)
Tulin justiinsa kuuntelemasta/laulamasta kauneimpia joululauluja kirkosta...kyllä tuo tilaisuus aina herättää sen joulumielen vaikka kuinka olis masennuksissa (minä tällä hetkellä tästä vauvattomuudesta:( )
Mun pitäis vielä huomenissa soitella gynelle (jos ylipäätään on töissä näin joulun alla), että vieläkö se kirjoottas reseptiä uusille lääkkeille vai kertoiko jo tää 3kierron satsin kokeilu sen ettei vauvaa saada näilläkään konsteilla luoduksi... plääh... alkaa niin kyllästyttämään tämä elämä...

Mutta joo, kaikille teille oikein ihanaa joulunaikaa ja vauvarikasta uutta vuotta!!!
Toivottelee pikkuhiljaa pahimmastakin masiksesta toipuva Sida kp8/28-30.
 
Lehmus28
Onnea Siina !!! :) Tulehan mukaan tuonne Ex-yrittelijöihin sitten kun tuntuu siltä.

Täällä hirveä pahoinvointipuuska päällä, yritän olla turvautumatta pönttöön... :/ Vielä ei ole tarvinnut oksennella, mutta äsken oli aika lähellä...uh, ihan kun olis joku ikävä vatsatauti päällä. Huomenna eka neuvola, vähän kyllä jänskättää. :)

Lehmus 5+4
 
Chili28
Täällä mennään jo kp 31/28-30 ja en tiedä, mitä ajatella :(. Tädistä ei ole tietoakaan, mutta raskaanakaan en ilmeisesti ole. Jotenkin sitä nyt jo toivoo, että tulisi jo se täti kylään, jotta ei kierto venyisi turhaan. Mietin asiaa liikaa, joten lienee parempi, että keksin muuta ajateltavaa ja koitan jättää tämän palstankin lukemiset pois hetkellisesti.

Sida, mulla oli eilen aikamoinen masennus päällä negasta, mutta sitten mentiin miehen kanssa laulamaan kauneimpia joululauluja ja ihmeellisesti olo piristyi loppuillaksi :). En siis näköjään ollutkaan ainoa, jonka olo piristyi kyseisestä tilaisuudesta.

Mutta siis, todennäköisesti en ilmesty ennen joulua (jos nyt ei tapahtu ihmettä eli saisin huomenna kaksi viivaa testiin, mihin en kyllä usko), joten oikein iloista ja makoista joulunaikaa kaikille!
 
Katriina _
Onnea plussasta Siina! Mahtavaa, tää ketju plussailee ihan jatkuvasti. En minäkään mahdollista positiivista testiä ois montaa päivää pantannut, mutta kun aattona aion testata, jollei menkat huomenna ala. Eli sitten jos saan plussan ni laitan pakettiin.

Täällä siis kp 30/30-31. Oireita en osaa sanoa onko, kun iski päälle ihan kamala flunssa. Etova olo oli eilen, mutta kun ei ruoka oikein maistunut, niin liekö johtunut siitä. Ja aina vertaan oloja edelliseen raskauteen ja siinähän mulla alkoi oireet vasta paljon plussan jälkeen.

Toiveet on silti taas liian korkealla. Eiks monesti alkuraskaudessa tule flunssakin? Ikään kuin sitä ei ois liikkeellä muutenkin...
 
Siina76
Vastoin odotuksiani olenkin uskonut ihan sitä yhtä plussatestiä, enkä olekaan testaillut läjäpäin ;) Mulla on rinnat TODELLA kipeät turvokin, että ne kyllä muistuttaa asiasta koko ajan! Eli uskottava se on :)

Me mennään jouluksi anoppilaan, eikä haluta vielä kertoa tästä asiasta. Tää on jotenkin vielä niin epätodellista itsellekin. Pitää vain jotenkin luistella eroon viini- ja glögitarjoiluista! Onneksi täällä voi kertoa ja saada teiltä ihanilta yritteliäiltä onnitteluja! Lämpimät kiitokset vielä :)

jospa uskaltautuisin päivittämään tuota listaa, seuraavaksi kai sitten pitää soitella sinne neuvolaan.. Ja siirtyä sinne ex-yritteliöihin. Mutta askel kerrallaan:

Homegirl80, yk7 (1), 13.12-18.12. (kiva kierto...)
Elviira 82, yk3, (1), 17.12.
Lilli81, yk6, (1), 17.12.
Suvipilvipäivikki, yk4, (1), 20.12.
Chili28 yk3, (1), 22.12. -->
Pilvi82, yk5, (1), 21.12.
Sari_80, yk2, (1), 21.12.? ->
Kata-82, yk4, (2), 24.12.
Katriina _, yk3 (2) 24.12.
Kinuski5, yk6, (1), 25-28.12.
Tipu84, yk4 ??
Sipuli 09, yk2, (1), 3.1.
Haaveilija* yk3, (1), 5.1.-->
pieni-suuri toivomus, yk3 (1), 5.1.--> (kierto sekaisin)
Kisu_mirri yk2 (2), ???
Nelli 79, yk5, 8.1.
Sida82, yk3, (1), 10.-12.1.

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)

---- Kesken menneet plussat:
Hansu77, +17.09, (yk1) -> km
Sari_80 ('80), +1.10. (yk1) -> keskeytynyt km 11/08 rv 10+4

 
Lilli-81
Chili ja Sida, samanlaisissa vittuuntuneissa ja surullisissa meiningeissä asian takia täälläkin. Viime yönä ahdistuin asiasta tosissani. Tuli sellainen olo, että eikö tämä ikinä onnistukaan. Miehelle en viitsinyt asiasta sanoa, ettei sekin ahdistu tästä. Mietin, että pitäisi varmaan mennä gynelle jossain vaiheessa tsekkauttamaan itseni.

Olin jo laittamassa itseäni tuohon listaan, mutta jotenkin se yk7:n kirjaaminen tuntui pahalta. En saisi sanoa tällaista (anteeksi, mä olen kamala!!!), mutta vertailu nopeasti onnistuneisiin kouraisee. Vaikka muiden onni ei missään nimessä ole multa pois, tietenkään. Eli Chilin tavoin yritän olla lukematta palstaa ja keksiä muuta ajateltavaa.

Mutta plussatuulia ja jouluiloa kaikille,
Lilli, joka tsemppausyrityksistä huolimatta alkaa huolestua
 
Chili28
Munhan ei pitänyt tulla tänne ennen joulua, mutta tulin nyt kuitenkin. Eilen pähkäilin tätä kaikkea mielessäni ja tulinkin mielestäni järkevään tulokseen. Eli siis todennäköisesti minulla ei ollutkaan ovista kp16, jolle sen olin paikallistavani (oireet olivat aika laimeat eli mahdollisesti kuvitellut), vaan vasta kp 21. Nännit meinaan olivat herkät aamulla kp 22 ja minulla on edellisissä kierroissa ovis oireillut juuri tuolla tavalla. Erikoista asiassa on, että tässä kierroksessa nännit olivat tavallista herkemmät ja myös rinnat olivat aika arat JA tätä kesti viikon, kun aiemmin vastaavaa on ollut vain muutaman päivän. Näin ajattelinkin kp 22 mutta oireiden kestäessä aloin jo toivoa liikaa. Jos siis näin mennään, tädin pitäisi tulla kylään ensi perjantaina. Silloin siis vasta teen testin, jos tätiä ei näy. En kuitenkaan usko, että silloin on mitää testattavaa, sillä mies oli sairaana kolme päivää ennen ovista, joten puputtelusaralla oli melkoisen hiljaista ennen ja todennäköisesti kp 22 oli jo myöhäistä. No, perjantaina se sitten selviää, olenko oikeassa vai väärässä päättelyssäni.

Hyvää joulua kaikille! Ja Katalle ja Katriinalle plussaonnea :)

Chili kp 32/?
 
Suvipilvipäivikki
Onnea Siina, tosi hieno joululahja teille:eek:) Hyvää odotusta sinulle. Täällä on kp 35, tätiä ei näy, mutta eipä näy mitään muutakaan. Sain sunnuntaina kauheat pms-raivarit, eli eiköhän se täti tänne kohta ilmesty. Jouluvieraaksi:eek:/ Ostin kyllä varmuuden vuoksi testin, mutta odotan sen kanssa vielä. Olemme reissussa ja muiden ihmisten kanssa koko ajan, joten testaaminen saa odottaa kotiinpaluuta. Sikäli kun se silloin on tarpeen. Kierto on näemmä melkoisen sekaisin, viimeksi se oli 37 pv, nyt menee ilmeisesti sen yli. Sitä ennen 29. Höh.

Pahoittelu teille Chili, Sida ja Lilli. Jatkan peukkujen pitämistä teille ja tietty muillekin. Mites Kata ja Katriina? Onko teillä tiedossa "erilainen lahja"?? Mukavaa ja rentouttavaa joulunaikaa kaikille!
 
Kata-82
Täällä aletaan olla valmiita joulun viettoon. Just sain piparkakkutalon valmiiksi ja raivasin kuuselle tilan. Mies tuo sen kohta, et päästään koristeleen (me laitetaankin se aina aatonaaton yönä, ku sitä on niin ihana nousta aattoaamuna ku kuusessa on valot, jne). Tytär meni aiemmin jo nukkumaan et joudutaan aamulla heti liikenteeseen, mennään mökille viettään joulua.

Ei oo täti vielä saapunut, olen kahden vailla testaanko jo huomenna jos ei oo aamuun mennessä saapunut. Oishan se aikasta ihana lahja jos vaikka plussa pätkähtäisi tikkuun. :) Mut en tiiä, ei oo sellaisia kunnon oireita suuntaan tai toiseen.

Iloista ja rauhaisaa joulua kaikille!

Kata kp 32/33
 
Elviira 82
Onnea Siina!
Mulla on yrittelijoille tavallaan huonoja uutisia; siirryn ex-yrittelijoihin!!!! Jouluaatto aamuna tein thaimaalaisella testilla plussan! Ja ihan selkee ja se ei edes ollu mikaan herkka testi, 25mlu-juttu, kun kotosuomessa testasin aiemmin 10mlu testilla. Elikkas tassa taidetaan nyt olla raskaana! Kauheen outo asia, tata on niin paljon odottanu ja toivonu ja nyt ei kuitenkaa meinaa millaan uskoa, etta nain on. Ihanaa...
Thaimaassa ollaan edelleen, kuumaa ja kosteeta on.
Heti eilen alko jo mietinta, etta miten selvitaan uusi vuosi selitellen miksi ma en juo ja 3.1 on kaverin tasakymmen-synttarit, ne vasta vaikee paikka tuleeki olemaan! Eniten huolettaa se, etta kavin sukeltamassa 3 tai 4 raskausviikolla.

Toivon kauheesti onnea matkaan yrittelijoille, uskokaa unelmaanne...
Kiitos tuesta ja avusta epatoivon hetkilla, ma taustailen viela vahan, mutta siirryn ex-yrittelijoihin. Tsemppi rutistuksia.

Lista:

Homegirl80, yk7 (1), 13.12-18.12. (kiva kierto...)
Lilli81, yk6, (1), 17.12.
Suvipilvipäivikki, yk4, (1), 20.12.
Chili28 yk3, (1), 22.12. -->
Pilvi82, yk5, (1), 21.12.
Sari_80, yk2, (1), 21.12.? ->
Kata-82, yk4, (2), 24.12.
Katriina _, yk3 (2) 24.12.
Kinuski5, yk6, (1), 25-28.12.
Tipu84, yk4 ??
Sipuli 09, yk2, (1), 3.1.
Haaveilija* yk3, (1), 5.1.-->
pieni-suuri toivomus, yk3 (1), 5.1.--> (kierto sekaisin)
Kisu_mirri yk2 (2), ???
Nelli 79, yk5, 8.1.
Sida82, yk3, (1), 10.-12.1.

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)

---- Kesken menneet plussat:
Hansu77, +17.09, (yk1) -> km
Sari_80 ('80), +1.10. (yk1) -> keskeytynyt km 11/08 rv 10+4
 

Yhteistyössä