Synkkä mieli, tuntuu ettei mikään auta!:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasaa sirpaleita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kasaa sirpaleita

Vieras
liikaa ongelmia, ja pelkään ettei elämäni järjesty ollenkaan :(
perheessä ongelmia paljon, oma ½ vuoden työttömyys ja sairasloma, nyt olen kesästä asti ollut kuntouttavan työn jonossa. Voimat nollassa, juuri mitään en jaksa. mikään ei oikein enää kiinnosta eikä huvita. sekin vähän mikä sai mut vähän aikaa sitten hetkeksi edes hyvälle mielelle,ei enää auta vaikka kuinka yritän. jotenkin niin tyhjä ja turta olo.

kuin olisin jotenkin vieras ihminen itselleni, eteentynyt itsestäni ja elämästä. turhanpäiväinen :(

päivät kuluu samaa rataa kun muutakaan en jaksa,toki kaipaan ja haluan muuta mutta ei ole voimia nyt. ote kirpoaa...:/ tuntuu ettei kukaan oikein ota todesta,ei ole paljon kuuntelijoita,ystäviä,tukijoita.. aika yksin olen :(

Sama juttu. Mulla on lapset ja työ mutta ei mittän muuta, tulen olemaan ikäni yksin ja masentunut. Olen eronnut 5 vuotta sitten ja sen jälkeen en ole ollut kenenkään kanssa enkä oikeastaan kaipaa miestä. Kaipaan ystäviä ja turvallisuutta. Kai mussa on aina ollut joku vinksallaaan. Tiedän että olen hyvä äiti ja olen onnistunut tarkoamaan lapsilleni suht hyvän kasvuympäristön, mutta kokoajan koen että olen epäonnistunut kaikessa.

onko ap:lla lääkitystä? minulla elämä oli 6v taistelua.masennusta hoidettiin pelkkänä sairautena ja pelkällä masennuslääkkeellä 6 vuotta kunnes vuosi sitten sain oikean diaknoosin.2 suuntanenmielialahäiriö.nyt on alkanu aurinko paistaa ja elämä voittaa. mutta PITKÄN toipumisen on vaatinut.olen ollu3v sairaslomalla ja nyt haaveillaan työkokeilusta.

[QUOTE="vieras";24447086]onko ap:lla lääkitystä? minulla elämä oli 6v taistelua.masennusta hoidettiin pelkkänä sairautena ja pelkällä masennuslääkkeellä 6 vuotta kunnes vuosi sitten sain oikean diaknoosin.2 suuntanenmielialahäiriö.nyt on alkanu aurinko paistaa ja elämä voittaa. mutta PITKÄN toipumisen on vaatinut.olen ollu3v sairaslomalla ja nyt haaveillaan työkokeilusta.[/QUOTE]

on mulla lääkitys, ihan masennukseen. tiedä sitten olisiko mullakin kaksisuuntainen..:/
mulla tää jatkunut 9v. mutta nyt syventynyt.

ootko millon käyny viimeksi lääkärissä?pitäskö annostalisätä?tai jos 2suuntanen ni rinnalle mielentasaava lääke! onko sulla välillä "enerkisiä" jaksoja ja sitten "humahtaa"vointi alas?minulla tuli ns.vilkkaita jaksoja.ajatukset laukkas tuhatta ja sataa mutta silti olin lopen uupunu.ylikierroksilla kävin :(

[QUOTE="vieras";24447358]ootko millon käyny viimeksi lääkärissä?pitäskö annostalisätä?tai jos 2suuntanen ni rinnalle mielentasaava lääke! onko sulla välillä "enerkisiä" jaksoja ja sitten "humahtaa"vointi alas?minulla tuli ns.vilkkaita jaksoja.ajatukset laukkas tuhatta ja sataa mutta silti olin lopen uupunu.ylikierroksilla kävin :([/QUOTE]

lääkitys on maksimissa. tuo kertomasi kuvaus kuullostaa tutulta. mulla on ns. energisiä jaksoja, kauhee ajatusten virta jms. mutta kuitenkaan tuntuu ettei mitään järkevää ajatusta saa "kiinni". levoton olo.

Yhteistyössä