A
auttakaa
Vieras
Mitäs sitä vois synnyttäneelle äidille viedä viemisiksi?
Jotain juotavaa? Namia? Onko tyhmä idea? Mitä muuta?
Jotain juotavaa? Namia? Onko tyhmä idea? Mitä muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Mä en veisi hirveästi mitään sellaista mikä pitää tuoda kotiin sieltä. Jotain syötävää varmaan, lehtiä ja sellasta. Muut lahjat voi viedä kotiin suoraan.
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Ruoka on kylä jees jos kotiin viet, mä kun tulin synnäriltä niin työkaverit täytti pakastimen lasagnella, suolasilla piirakoilla, pasteijoilla sun muulla. Ja ehdottomasti omat pullat mukaan jos meinaat kahvia vaatia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:synnärillehän ei toivota vieraiksi kun lapsen isää ja lapsen sisaruksia sekä isovanhempia kun kaikki vaan muistas tän..
Alkuperäinen kirjoittaja gg:vein juuri eilen ystävälleni litran mansikoita ja naistenlehden, vauvalle bodyn
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:synnärillehän ei toivota vieraiksi kun lapsen isää ja lapsen sisaruksia sekä isovanhempia kun kaikki vaan muistas tän..
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:synnärillehän ei toivota vieraiksi kun lapsen isää ja lapsen sisaruksia sekä isovanhempia kun kaikki vaan muistas tän..
No ei ainakaan Turussa ole ollut mitään tuollaisesta juttua. Ihan vapaasti saa tulla esim. kaverit käymään, kunhan tulevat vierailuaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ainakin mies on saanut suht runsaastikin muistamisia kavereiltaan, kun ovat tulleet varpajaisia viettämään. Vauvatkin on saaneet. Minä sen sijaan en ole ikinä saanut mitään muuta kuin korkeintaan kukkia ja niitäkään ei ole juuri tullut. Kolmosesta ei yhtään kukkia enää.
ELi meillä on sukulaiset ja ystävät muistaneet mies ja vauvaa, äiti on armeliaasti unohdettu.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ainakin mies on saanut suht runsaastikin muistamisia kavereiltaan, kun ovat tulleet varpajaisia viettämään. Vauvatkin on saaneet. Minä sen sijaan en ole ikinä saanut mitään muuta kuin korkeintaan kukkia ja niitäkään ei ole juuri tullut. Kolmosesta ei yhtään kukkia enää.
ELi meillä on sukulaiset ja ystävät muistaneet mies ja vauvaa, äiti on armeliaasti unohdettu.
Höh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Ruoka on kylä jees jos kotiin viet, mä kun tulin synnäriltä niin työkaverit täytti pakastimen lasagnella, suolasilla piirakoilla, pasteijoilla sun muulla. Ja ehdottomasti omat pullat mukaan jos meinaat kahvia vaatia!![]()
Juu, täähän oiskin hyvä. Kiitos vinkistä. Ja sehän on vähän niinkun isällekin, kun ei senkään sitten tartte tehdä niitä ruokia
Ainut että ihmiset ovat kasvissyöjiä, ja mulla on sen ruokaohjeet vähän hakusessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Ruoka on kylä jees jos kotiin viet, mä kun tulin synnäriltä niin työkaverit täytti pakastimen lasagnella, suolasilla piirakoilla, pasteijoilla sun muulla. Ja ehdottomasti omat pullat mukaan jos meinaat kahvia vaatia!![]()
Juu, täähän oiskin hyvä. Kiitos vinkistä. Ja sehän on vähän niinkun isällekin, kun ei senkään sitten tartte tehdä niitä ruokia
Ainut että ihmiset ovat kasvissyöjiä, ja mulla on sen ruokaohjeet vähän hakusessa![]()
Suolasia piirakoita ainakin saa tehtyä ilman lihaa; paprikaa, tonnikalaa, herkkusieniä, sipulia ja sen sellasta sekaan. Yksi aivan sikahyvä on rucola-fetapiirakka. Sienilasagne on tosi hyvää, siis se tomaattikastike, siihen herkkusieniä paloina, ja sitten se sama juustokastike. Samoin parsalasagne, nam! Munariisipasteijoita voi tehdä, tai kasvispasteijoita (kaalia, sipulia, porkkanaraastetta, sieniä, mausteita). Lohikeittoa jos syövät kalaa, kaikkea sellasta. Ja makeaa vierasvaraksi.