Synnytyksen jälkeen kaavinta, miten sen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Missä vaiheessa kaavinta on jouduttu tekemään?
Kauanko jälkivuoto on vielä sen jälkeen kestänyt?
Missä vaiheessa on ekat menkat tulleet?

Mä jouduin reilu viikko sitten kaavintaan ja luulin että jälkivuoto loppuis melkeinpä siihen, mutta ei... Terkka sitten sanoikin, että kyllä se voi vielä jatkua, kun huomenna synnytyksestä vasta 5 viikkoa.
Tänään on sitten ollu karmeat menkkakivut. Vai onko tää nyt jotain muuta, että taas pitää lääkäriin juosta |O Vai voiko nää olla menkat, vaikka vauva on täysimetyksellä..?

Mulla kesti jälkivuoto 6-8 viikkoa ja sekin on ihan normaalia. Miksi sulle kaavinta tehtiin?

Se kyllä, että jos nyt alkaa kovasti kipuilla, niin lääkärissä kannattaisi käydä, ettei ole mitään tulehdusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kesti jälkivuoto 6-8 viikkoa ja sekin on ihan normaalia. Miksi sulle kaavinta tehtiin?

Se kyllä, että jos nyt alkaa kovasti kipuilla, niin lääkärissä kannattaisi käydä, ettei ole mitään tulehdusta.

Aloin yhtäkkiä viime viikolla vuotamaan tosi paljon ja tuli isoja hyytymiä. Arvasin jo synnytyksen jälkeen, että siihen saatan joutua, kun istukka oli niin repaleinen. Oli siis istukasta jotain jäänyt.
Niin ja on se hassua, että ei mitään muistikuvaa kauanko mulla on aiemmin jälkivuoto kestänyt :xmas: Ihmeesti ne jutut unohtuu...

Ei tosiaan tuollainen kipuilu ole normaalia enää tuossa vaiheessa, ellei menkat ole jo tulossa, mut jotenkin epäilen sitäkin.

Jos kivut vaan jatkuu ja pahenee, niin ota yhteyttä lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tosiaan tuollainen kipuilu ole normaalia enää tuossa vaiheessa, ellei menkat ole jo tulossa, mut jotenkin epäilen sitäkin.

Jos kivut vaan jatkuu ja pahenee, niin ota yhteyttä lääkäriin.

Joo särkee kyllä ihan "kivasti", vaikka särkylääkettäkin otettu... :/
Ihan menkkakivuilta tuntuu, mutta jos tää tästä taas muuttuu kummalliseksi, niin lääkäriinhän se on mentävä taas :/
Äippäpolille en kyllä tällä kertaa soita, siitä edellisestäkin vuodosta sanoivat että menkat varmaan kun ei kerran kuumetta ole :xmas:

Yhteistyössä