synnytyksen jälkeen paikkojen palautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lörppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lörppö

Vieras
Kauanko menee että alapää palautuu normaaliksi synnytyksen jälkeen? minulla on pian 3kk synnytyksestä ja emätin "repsottaa" edelleen auki! auttaako joku jumppa saamaan vehkeen tiukemmaksi vai jääkö se tuommoiseksi lörpöksi?? kauheaa kun en enää muista edellisestä synnytyksestä!eihän tällaisella lörpöllä voi edes kylpylään mennä,vesihän lorisee sisuksiin :/

Mulla synnytyksestä 6 vuotta aikaa eikä mikään ole palautunut entiselleen. Lantionpohjalihasten treenaaminen on jonkin verran auttanut mutta uimahallissa esim. vesi just lorisee sisään:-/ Miksei kukaan kertonu etukäteen että ei siitä synnytyksestä välttämättä paranekaan. En viitti ees kertoa miten tää on vaikuttanut seksiin...

Mä haluan kans tietää! siis esim. jotka jo useamman synnytyksen kokeneet... Palautuuko ne
paikat yhtä hyvin vai onko jokaisen jälkeen hitaanpaa vai miten???
Ai kun on tyhmä olo. :headwall:Mun edellisestä synnäri keikasta on jo kohta 6 vuotta,
en vaan muista... Nyt kolmatta odottelen.

mulla palautui noin 4 kuukaudessa aika normaaliksi vaikka liukuvoidetta sai kyllä käyttää kun ei jutut vielä normaalisti kostunu mutta muuten. ja yksi lapsi on joka oli kyllä iso ja ikää 23..ja eppari tehtiin jos se nyt liittyy mihinkään..

No mä en oo synnyttäny ku kerran, mut mulla ainaki ulkoisesti näytti tismalleen samalta heti synnytyksen jälkeen ku turvotus oli laskenu.
Muutamassa kuukaudessa loppu kaikki kivutki mitä sisäiset ompeleet tai jotku aiheutti, jotain kiristyksentunnetta oli mut se onneks sit loppu.

Mun äiti on synnyttäny 11lasta ja viimisimmästä synnytyksestä 2kk kuluttua hyppi trampoliinilla ihan normaalisti että ihan hyvässä tikissä on pysynyt.
Riippuu varmaan ihan tyypistä ja omasta viitseliäisyydestäkin.

Olen 27 ja ekan lapsen saanut 19vee, toisen 21vee ja nyt kolmatta odotan. Enkä muista noista alapää asioista mitään. Että pitää alkaa varmaan sitäkin nyt murehtimaan. Jos tulee lörppö! Onko hyötyä, jos treenaa jo ennen synnytystä? Vai onko turhaa? Molemmat mun synnytykset on ollut syöksyjä, eli alle 2h.
Kummallakaan kerralla ei ole revennyt, eikä tarvinnut epparia eli ei myöskään tikattu. Voi pahus tätä!

Mulla takana kaksi synnytystä, molemmat hieman alle 30-vuotiaana. Aika kauan meni ensimmäisen synnytyksen jälkeen, että paikat palautui, noin vuosi. Oli imukuppisynnytys, tehtiin iso eppari ja repesin. Toisen synnytyksen jälkeen ei mennyt kuin muutama kk, en revennyt, kolme tikkiä tehtiin epparin takia. Molemmat vauvat isoja, nelikiloisia.

Nyt viimeisimmästä synnytyksestä jo vuosia, ihan samalta näyttää ja tuntuu paikat kun ennen lapsiakin.

Yhteistyössä