Hei
Kysyisin paria asiaa, jotka askarruttavat ja pelottavat.
Nyt olen rv 37+6
Edelleen kotosalla.
Ens viikolla taas ä-polille.
Viime viikolla oli perätilassa, käydessäni ä-polilla, painoarvio lapsella n.2400g.
Neuvolassa hoitaja sanoi, että ei kai perätila vauva ole sen vaikeampaa ponnistaa ulos, kuin raivotilassa.
Onko näin ? Kertokaa kokemuksianne.
Siksi kysyn, jos sattuu että viikolla jään sairaalaan, jos alkaisivat kääntämään raivotilaan, jos saavat.
Lapsen kääntämistä toiset ovat kuvanneet "kivuliaaksi".
Sattuuko se hirveesti, kun vatsan päältä kääntävät vauvaa ?
Miten käynnistäminen, saapiko sitä liikuskella, vai pitääkö maata tuskissaan sängyllä ?
Mulla olis 2 viikkoa laskettuun ja aika tuntuu iäsyydeltä odottaa sinne asti.
Varsinkin sitten, jos vaan odottelen luonnollista synnytyksen käynistämistä, jos meneekin yli lasketun ajan.
Muuten tässä päivät menevät asioita miettien ja välillä itkeskelle, kun pelottaa ....... :'( :'( :'( :'(
Kysyisin paria asiaa, jotka askarruttavat ja pelottavat.
Nyt olen rv 37+6
Edelleen kotosalla.
Ens viikolla taas ä-polille.
Viime viikolla oli perätilassa, käydessäni ä-polilla, painoarvio lapsella n.2400g.
Neuvolassa hoitaja sanoi, että ei kai perätila vauva ole sen vaikeampaa ponnistaa ulos, kuin raivotilassa.
Onko näin ? Kertokaa kokemuksianne.
Siksi kysyn, jos sattuu että viikolla jään sairaalaan, jos alkaisivat kääntämään raivotilaan, jos saavat.
Lapsen kääntämistä toiset ovat kuvanneet "kivuliaaksi".
Sattuuko se hirveesti, kun vatsan päältä kääntävät vauvaa ?
Miten käynnistäminen, saapiko sitä liikuskella, vai pitääkö maata tuskissaan sängyllä ?
Mulla olis 2 viikkoa laskettuun ja aika tuntuu iäsyydeltä odottaa sinne asti.
Varsinkin sitten, jos vaan odottelen luonnollista synnytyksen käynistämistä, jos meneekin yli lasketun ajan.
Muuten tässä päivät menevät asioita miettien ja välillä itkeskelle, kun pelottaa ....... :'( :'( :'( :'(