Synnytyksestä kaks kk ja mies kärttää koko ajan seksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zup

Vieras
Mulla ei oo paikat ihan kunnossa vielä.... Ollaan kyllä harrastettu seksiä jo muistaakseni siitä saakka ku synnytyksestä oli kolmisen viikkoa... Kerran viikossa tai kaks, mutta ei ilmeisesti miehelle riitä tänäänki huokaili että "palaakohan meidän seksielämä koskaan ennalleen"... Yritin selittää että synnytyksestä tosiaan on aikaa VASTA kaks kk ja että voi kestää vielä ennenku palautuu mut en tiiä tajusko :P

just synnyttäneenä tuskin on energiaakaan joka päivä seksiä harrastaa. viehän se vauvan hoito aikaa ja voimia. jos mies ei sitä tajua niin aika ihme homma. mä ainaki oon joutunu valvomaanki molempien lasteni kans ku olivat vauvoja. kyllä siinä ite nukkumaan aika herkästi meni samaan aikaan vauvan kanssa.
vauva kasvaa ja äidin väsymys hellittää. sit on energiaa taas enemmän panostaa siihen parisuhteeseen. kai tää on se syy miks niin moni liitto on kriisissä vauvavuoden aikana.
kuitenkin teillä seksiä on, ihan viikottainkin. niin ei kovin huono tilanne siltä osin ole.

Siis ootte harrastanu jo mut et oo palautunu....
Voisko sille miehelle sit kertoa selvemmin jos tunnet ettet ole vielä valmis. Ensin annat ja sitten iellät. Olisit antan ut paikkojen parantua niin nyt voisi olla jo seksielämäkin mallillaan.

• Tykkää
Reactions: bud
On se kumma kun nykyaikana suhteet pitää pitää "hengissä" seksillä. Meillä saattaa olla joskus jopa kuukausi ilman, eikä se ole maailmanloppu, ei puoleen eikä toiseen.Mä en ymmärrä miksi ihmisten elämä pyörii vaan seksin ympärillä!

[QUOTE="Vieras";27991076]On se kumma kun nykyaikana suhteet pitää pitää "hengissä" seksillä. Meillä saattaa olla joskus jopa kuukausi ilman, eikä se ole maailmanloppu, ei puoleen eikä toiseen.Mä en ymmärrä miksi ihmisten elämä pyörii vaan seksin ympärillä![/QUOTE]

Tämä. Vaikea myös ymmärtää ihmistä, joka ei osaa tyydyttää itseään niissä tilanteissa, kun seksi ei onnistu tai sitä ei syystä tai toisesta ole saatavilla.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Uh, no onpas sulla mies :(

Minustakin on tervettä haluta, ja meidän suhteessa minä olen seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli. Mutta jos lapsi on päätetty yhdessä tehdä, niin kyllä siihen minusta kuuluu se, että yhdessä vastuullisesti huolehditaan kaikesta siihen liittyvästä. Siihen liittyy olennaisesti se, että sinä saat lapsenne kantaneena hoitaa itsesi rauhassa kuntoon alapään osalta.

Onneksi minun mieheni jaksoi odottaa rauhassa sen puoli vuotta, mitä minulta kaikkine kaavintoineni ym. meni toipumisessa eikä painostanut kertaakaan. Lohdutti vain, että kyllä se ennen pitkää on kunnossa. Jos olisin sinä, olisin loukkaantunut ja vihainen, sekä varmasti myös pettynyt.

Ps. otat kai suihin, jos mies haluaa?

Mulla meni ekasta lapsesta 5kk ennen kuin yritettiin ekan kerran ja senkin jälkeen oli pitkä tauko, tokasta 3kk ja sen jälkeen lähti sujumaan nopsaan. Sano suoraan miehellesi että et ole vielä valmis ja ilmoitat kyllä kunhan olet, ei kai se sen kummasempaa ole?

[QUOTE="Huoh";27991057]Sikamaista omata terveet halut.[/QUOTE]

sikamaista vaatia seksiä 3vkoa synnytyksestä, eihän tuolloin ole tehty edes jälkitarkastusta vielä! Ja onko ukko kädetön, eikö osaa runkata kun vaimo ei halua? Ihan oudolta kuulostaa koko suhde, jos toinen kärttäää seksiä. Eikö toinen voi suoraan sanoa ettei vaan vielä halua?? Ja jos on sanonut, niin sika jatkaa kärttämistä, rakastava puoliso antaa vaimon toipua rauhassa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Sano että tuskin tätä rataa paraneekaan. Käyt lääkärissä tai missä nyt käytkin ja kerrot sitten miehelle että nyt lääkäri kielsi seksin kuukaudeksi kokonaan. Piste ja aamen.

[QUOTE="vieras";27991126]sikamaista vaatia seksiä 3vkoa synnytyksestä, eihän tuolloin ole tehty edes jälkitarkastusta vielä! Ja onko ukko kädetön, eikö osaa runkata kun vaimo ei halua? Ihan oudolta kuulostaa koko suhde, jos toinen kärttäää seksiä. Eikö toinen voi suoraan sanoa ettei vaan vielä halua?? Ja jos on sanonut, niin sika jatkaa kärttämistä, rakastava puoliso antaa vaimon toipua rauhassa.[/QUOTE]

Olisihan ap voinut sanoa napakasti "ei", jos seksi ei napannut. Mies tuskin raiskasi emäntäänsä.

Et ole palautunut, mutta silti harrastatte seksiä? Anna itsesi parantua ensin! Olisit ehkä jo palautunut, jos olisit odottanut. Olette rauhassa ja annat aikaa itsellesi. Kyllä te vielä ehditte touhuamaan. Synnytyksestä on vähän aikaa ja vauva vielä pieni. En usko tasapainoisen suhteen kaatuvan muutaman kk seksittömyyteen. Kerrot miehellesi selvästi miten asiat on

[QUOTE="vieras";27991172]Että sinä et vastannut aloittajan kysymykseen mitenkään. Kerroit sen mitä aloittaja kysyi.[/QUOTE]

Mitä aloittaja muuten tarkalleen ottaen kysyy? Ei hän kysy mitään, kertoo tilanteesta.

Yhteistyössä