synnytyksestä palautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kuinka nopeasti olette palautuneet esikoisen jälkeen ennallenne? Omasta synnytyksestä kulunut jo nelisen kuukautta, mutta virtsa karkailee vähän, eli pikkuhousunsuojaa täytyy käyttää. Tai siis vessassa käynnin jälkeen tulee vielä tippa housuun. Onko normaalia? Muutenkin tuntuu että kaikki siellä sisällä roikkuu alempana kuin ennen. Olen treenaillut (en kovin orjallisesti) lantionpohjalihaksia ja mies ei kuulemma huomaa eroa entiseen. Pitäisikö tässä vaiheessa olla jo "timakka toosa" ;)

Mun vastaus ei varmaan paljon auta, mutta tossa suhteessa on molempien synnytysten jälkeen palautunut ennalleen heti, mitään virtsankarkailua mulla ei siis ole ollut, ei raskauksien aikanatai synnytyksen jälkeen.

mulla on ollu virtsan karkailua ekasta lapsesta lähtien, toisen lapsen jälkeen paheni (vaikka sektio olikin) niin paljon että kävin sähköhoidossa, se auttoi hyvin...seuraaviin synnytyksiin asti... edelleen on karkailua...pitäis taas mennä sähköhoitoon...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:00 Malviina kirjoitti:
mulla on ollu virtsan karkailua ekasta lapsesta lähtien, toisen lapsen jälkeen paheni (vaikka sektio olikin) niin paljon että kävin sähköhoidossa, se auttoi hyvin...seuraaviin synnytyksiin asti... edelleen on karkailua...pitäis taas mennä sähköhoitoon...

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et millasta tuo sähköhoito on?
Tuli ihan mieleen jossain sähkötuolissa istuminen ja teloittaminen :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:57 Ella78 harmaana kirjoitti:
Mun vastaus ei varmaan paljon auta, mutta tossa suhteessa on molempien synnytysten jälkeen palautunut ennalleen heti, mitään virtsankarkailua mulla ei siis ole ollut, ei raskauksien aikanatai synnytyksen jälkeen.

Ihan samoin, ei ole ollut ongelmia. Olenkin ollut ahkera alalihasten jumppaaja jo ennen lasten syntymää. Silloin olinkin jo edistyksellinen ottaessani geishakuulat käyttöön, vaikka niistä ei vielä moni edes tiennyt mitään B) Ja samoin mennään vieläkin kuulat apuna. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:01 tolnaato kirjoitti:
\

Se on sellanen sähkö vehje kun laitetaan emättimeen ja annetaan sähköiskuja :laugh: Siis se sähkö treenaa niitä lihaksia, tehokasta on, eikä satu, vaikka siltä kuulostaakin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:08 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:01 tolnaato kirjoitti:
\

Se on sellanen sähkö vehje kun laitetaan emättimeen ja annetaan sähköiskuja :laugh: Siis se sähkö treenaa niitä lihaksia, tehokasta on, eikä satu, vaikka siltä kuulostaakin :D

Voi kauheeta :o Jos mulle joku puhuis tommosesta ja ei mainitsisi että ei satu, nii oisin kyllä pikkasen järkkynä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:21 Matami-Mutkula kirjoitti:
Mie oon kuullu jostain että kestäs 2 vuotta palautua täydellisesti synnytyksestä, siis silleen että ois kaikki paikat oikeilla kohillaan jne.

Tää meinaa varmaan jotain sisäisiä palautumisjuttuja, joita ei itse päältä päin näe/tunne..

Itsellä ei mitään kummempaa palautumista ollut, muuta kun parin viikon pissakirvelyt muutaman tikin takia.

Synnytyksestä puoli vuotta ja välillä lirahtelee :( Paikat muutenkin kuin pommin jäljiltä. Enkä usko että koskaan edes palautuu ennalleen :'(
Geishakuulista ollut jonkin verran apua ton lirahtelun kanssa, ei paljon.

Mulla jo kolme lasta ja vasta viimeisen jälkeen tullut vähän ongelmia virtsa karkailun kanssa, mutta nyt olen aloittanut jumpan tonne alavatsan lihaksiin ja niin on auttanut. Hyvä jumppa-asento on siihen että menet lattialle selälleen ja sitten nostat jalt ylös ja niinkuin keinuttelet jalkoja ylös ja alas. kyllä tuntuu ja tehoaa. Auttaa mukavasti kaikkiin vatsalihaksiin. Tota teen joka päivä. =)

Yhteistyössä