Ä
äity
Vieras
Kertokaas minulle te joilla on vauva syntynyt ennen laskettua aikaa että miten se on alkanut tai miltä se on tuntunut?
Entäs verrattuna jos toinen onkin syntynyt vaikka lasketun jälkeen?
Itselläni viikkoja 34+1 ja viides tulossa.
Esikoinen syntyi viikolla 38 muuta lasketun jälkeen.
Tässä raskaudessa ei ole juuri tullut supistuksia,vauva liikkuu kovasti koko ajan.
Tänä iltana yhtä´äkkiä tuli jännä tunne ala"päähän",tähän asti ollut perätilassa tai poikittain.
Liikkuu kyllä kovasti,selkään vihloo,alapäässä jännä paine? ja vihloo..
En todellakaan usko että tämäkään syntyisi ennen laskettua mutta nyt kiinnostaa että kenellä etuajassa synnyttäneellä on ollut minkälaisia tuntemuksia?
Kun minulla on synnytys käynnistynyt on supistukset olleet todella kipeitä,ei ole tarvinnut kertaakaan ottaa "harjoituskäyntiä" sairaalaan..
Entäs verrattuna jos toinen onkin syntynyt vaikka lasketun jälkeen?
Itselläni viikkoja 34+1 ja viides tulossa.
Esikoinen syntyi viikolla 38 muuta lasketun jälkeen.
Tässä raskaudessa ei ole juuri tullut supistuksia,vauva liikkuu kovasti koko ajan.
Tänä iltana yhtä´äkkiä tuli jännä tunne ala"päähän",tähän asti ollut perätilassa tai poikittain.
Liikkuu kyllä kovasti,selkään vihloo,alapäässä jännä paine? ja vihloo..
En todellakaan usko että tämäkään syntyisi ennen laskettua mutta nyt kiinnostaa että kenellä etuajassa synnyttäneellä on ollut minkälaisia tuntemuksia?
Kun minulla on synnytys käynnistynyt on supistukset olleet todella kipeitä,ei ole tarvinnut kertaakaan ottaa "harjoituskäyntiä" sairaalaan..