Synnytys käyntiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pippa

Jäsen
03.07.2007
316
0
16
Juu, tiedän, tulee kun on tullakseen.. Kuitenkin kysyn, miten saisin jatkumaan supistukset, joita monena aamuna tullut säännöllisesti jopa pari tuntia putkeen. Kipeitäkin ovat. Sitten ne kuitenkin vaan loppuu. Kohdunsuu pehmeä ja sormelle auki. Laskettuun aikaan on vielä viikko. En mitenkään jaksais tätä, että joka aamu (ja illallakin) supistelee, mutta homma ei etene.

Miten saan supistukset voimistumaan ja jatkumaan?

Paapu, taidanpa muistaa. Kiitos!

Nämä mun supistukset on itse asiassa siitä ovelia, että loppuvat liikkeessä. Aamuisin oikeastaan supistelee niin kauan, kuin jaksan sängyssä maata. Tänäkin aamuna kuitenkin puolentoistatunnin jälkeen tuli niin kova nälkä, että piti nousta.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pippa:
Paapu, taidanpa muistaa. Kiitos!

Nämä mun supistukset on itse asiassa siitä ovelia, että loppuvat liikkeessä. Aamuisin oikeastaan supistelee niin kauan, kuin jaksan sängyssä maata. Tänäkin aamuna kuitenkin puolentoistatunnin jälkeen tuli niin kova nälkä, että piti nousta.. :laugh:

:D No ota evästä sängyn tai sohvan viereen ja makaile...

Seksiä seksiä ja seksiä. ;)

Tai niin mulla ainakin lähti synnytys käyntiin.
Mutta viikkoja oli silloin rv40+6 kun synnytys lähti seksistä käyntiin.

20min seksin jälkeen alkoi supistukset ja tihuttamaan lapsivettä ja siitä 7h oli tyttö ulkona. =)

Kevätaurinko:

20min seksin jälkeen alkoi supistukset ja tihuttamaan lapsivettä ja siitä 7h oli tyttö ulkona. =)

Seksiä harrastetaan niin paljon kuin jaksetaan, mutta täytyy myöntää, että ei hirveästi huvita.. Kerran päivässä kuitenkin. Vai pitäiskö vielä enemmän? :o

Kevätaurinko:

Seksiä harrastetaan niin paljon kuin jaksetaan, mutta täytyy myöntää, että ei hirveästi huvita.. Kerran päivässä kuitenkin. Vai pitäiskö vielä enemmän? :o

No ei välttämättä tarvii enempää.
Tai voihan sitä koittaa. Ei sitä tiedä auttaako ;)
Me ei kans harrastettu paljon mitään loppuaikana mutta oltiin sinä päivänä neuvolassa eli siis rv40+6 ja varattiin aika käynnistykseen.
Neuvolatäti sanoi että harrastaa nyt sitä seksiä.
Tultiin kotiin ja laitettiin esikoinen päikkäreille ja alettiin hommiin kesken päivän ja siitä sit lähti.

Katso you tube:sta remonttireiskat. Sinne on laitettu asuntomarkkina-ohjelman remonttireiskoista pätkiä, joissa niiden puhetta on hiukan hidastettu, vaikuttaa kuin olisivat ympäripäissään remontoimassa. Mua nauratti ihan älyttömästi kun katsoin niitä illalla, seuraavana yönä synnytys käynnistyi. En nyt väitä, että siitä johtui, mutta saahan sitä kokeilla...

Katso you tube:sta remonttireiskat. Sinne on laitettu asuntomarkkina-ohjelman remonttireiskoista pätkiä, joissa niiden puhetta on hiukan hidastettu, vaikuttaa kuin olisivat ympäripäissään remontoimassa. Mua nauratti ihan älyttömästi kun katsoin niitä illalla, seuraavana yönä synnytys käynnistyi. En nyt väitä, että siitä johtui, mutta saahan sitä kokeilla...

:laugh: Pakko kokeilla! Oon kokeillu muutenkin kaikki vinkit, paitsi risiiniöljyn, niin meneehän se tämäkin.. Tietääkö joku muuten miksi se risiiniöljy käynnistää synnytyksen? Onko se vaan se ripuli vai mikä?

:laugh: Pakko kokeilla! Oon kokeillu muutenkin kaikki vinkit, paitsi risiiniöljyn, niin meneehän se tämäkin.. Tietääkö joku muuten miksi se risiiniöljy käynnistää synnytyksen? Onko se vaan se ripuli vai mikä?

Niin varmaankin. Suolen tyhjentäminen voi vauhdittaa synnytystä.

Yhteistyössä