Synttärijuhliin tarjoomuksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xoxo"

Vieras
Heips..mulla ja mun miehellä on synttärit aika lailla samoihin aikoihin niin ajateltiin että jos järjestettäis yhteiset synttäribileet. En oo oikein koskaan mitään juhlia järjestelly mut nyt ois kiva saada aikaseks ekat juhlat meijän yhteisessä kodissa. Nyt onkin pulma että mitä sitä sitten vieraille tarjois..hmm.

Oon ajatellu että jos väsäis täytekakun. En vaan oo koskaan tehny joten ois haussa semmonen suht helppo resepti. Koristelut pitäs olla semmoset et sopii niin miehen että naisen kakuks..vaikka tietty haluisin jonkun vaaleenpunasen kermakakun mut mies ei varmaan..heh :D

Sit ajattelin jos tekis boolia..en oo semmostakaan tehny. Oisko joku ihana booli mikä sopis syksyyn??? :)

Ja sitten mitä muuta tarjois. Haluisin tehdä ite jotain suolapaloja jne..kerrankin intoa tehdä eikä vaan tarjota niitä samaisia pakastepasteijoita..niin sitten ehkä jotain salaattia vielä... :)

Eli reseptejä, vinkkeja ja kaikkia ideoita juhliin saa laittaa.. :)

Ootko joku uusavuton - kun et oo koskaan mitään tehnyt.

Mun tyttö 13 v. on kokannut jo enemmän kuin sinä - ja hän asuu vielä kotona.

Kysy äidiltäs neuvoja ..... mistä näitä avuttomia oikein sikiää ???

Mun äiti on kuollut, sori vaan!!!! Mutta eipä se tähän liity..Oon leiponu ja kokannu vaikka mitä, sanoinko että en oo..sanoin vaan että en oo koskaan tehny täytekakkua tai boolia kun en oo mitää juhlia pitäny. Itellenikö mun pitäs leipoo kakkuja päivät pitkät ja boolia kitata :D Halusinkin vaan jotain vinkkejä ja ehdotuksia hyvistä resepteistä. Mitä pahaa siinä on?? :DDD Taas joku naama norsunvittu sielä kommentoi xDD

Täytekakkuun vaikka lempihilloa ja rahka- kermaseosta, päälle vaikka hedelmiä ja kiile
tai vaikka valmiita marsipaaniruusuja.Reunat koristelet rahka-kermaseoksella.

Tai vaikka suklaakakku, jos tykkäätte, googleta kakkuohjeita ja kakkublogeja ni löytyy
vaihtoehtoja ja ohjeita.

Jotain suolaista, vaikka pizzaa parilla eri täytteellä ja suolainen piirakka tai piirakoita ja munavoita.
tai vaikka kinkku- juustohyrriä voitaikinasta, jauhelihapasteijoita.

Jotain keksejä ehkä.

Juu toi pizza kyl ois hyvä idea!! rupes tekeen mieli pizzaa jo nyt..hehe..joo noita kakkublogeja selailin..koristelut niissä on niin vaikeita ettei varmaa ihan alkuun onnistuis..mut pitää jatkaa metsästystä :)

Yhteistyössä